Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !
- tommula
- Zkušený

- Příspěvky: 1683
- Registrován: 05.11.2013 13:28
- Bydliště: Zlín
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 RedCa
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- tommula
- Zkušený

- Příspěvky: 1683
- Registrován: 05.11.2013 13:28
- Bydliště: Zlín
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
sak i Ti-VCT je 1,6 16V jen ma vic kW.. ne?
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 RedCa
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno
- Adow
- Člen klubu

- Příspěvky: 6809
- Registrován: 20.05.2011 09:52
- Bydliště: Kousek od Brna
Nemyslím si, pokud jsoui to opravdové km..
Je: Ford S-max II, 2.0 TDCi
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
Je: Ford B-max, 1.0 EB
Je: BMW i3, BEV 125 kW
Byl: Ford S-max I, 1.8 TDCi
Byl: Ford Focus III Combi FL, 1.5 EB
Byl: Ford Focus II Combi FL, 1.6i
- kiblik
- Pokročilý

- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Tak to si trochu mimo clovece15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
To si myslim, ze ta udela dalsich 100 000km jako nic a pak uz zustane z celyho auta jen motor, protoze kastle bude cela sezrana od rzi. A pak si ten motor nekdo veme a udela z nej home made traktor, kterej bude honit dalsich 10 let po poli.... a porad to pojede
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
a sam vybira naftaka s najezdem kolem 180t15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Ještě mi všichni tvrďtě, že auto se 150tis.km jede pořád stejně jako když je nové 1.6i.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Naposledy upravil(a) 15578 dne 07.08.2015 06:50, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- foki
- Admin

- Příspěvky: 19243
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Neberme nyní poruchovost, ale výkon při určitých km.foki píše:jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Moje auto má teď 180 tisíc a jede líp a za míň než když jsem ho kupoval ve 130 tisících.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
-
15578
- Nováček

- Příspěvky: 162
- Registrován: 09.09.2012 10:39
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Ovšem po načipováníenjoy píše:Moje auto má teď 180 tisíc a jede líp a za míň než když jsem ho kupoval ve 130 tisících.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km
- Wolodyjowsski
- Zkušený

- Příspěvky: 1258
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Kravina.15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Záleží na provozních podmínkách a údržbě, zejména výměnách oleje.
Nevím, kolik jsi jich viděl s těmi "brutálními rozdíly",možná děláš u Forda
- Wolodyjowsski
- Zkušený

- Příspěvky: 1258
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
Já mám 120 a tvrdím, že jede líp! (kupováno s poctivými 43)15578 píše:Ještě mi všichni tvrďtě, že auto se 150tis.km jede pořád stejně jako když je nové 1.6i.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
- kiblik
- Pokročilý

- Příspěvky: 540
- Registrován: 01.05.2012 14:57
- Bydliště: CR
Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !
15578 píše:Neberme nyní poruchovost, ale výkon při určitých km.foki píše:jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Hodne zjednodusene.
Jediny co se stane je, ze se zvetsi vule, to se poprit neda, coz ma za nasledek vetsi hluk motoru. Pokud nedojde k destrukci neceho zasadniho, tak na dobrym motoru ztratis pri probehu 150-200 000km radove pouze jednotky hp. Jak rika Wolody zalezi ja kse o to staras.
A zjistis to jednoduse, obcas zkus maximalku na dalnicni rovince. Ja mel to auto od 70 000 do 180 000km a bylo to porad stejny. Maximalka 160km/h.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot] a 2 hosti

