Dekódování VIN - čti důležité info str. 1, body 1 až 8 !

Pouze rady - žádná inzerce!
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
tommula
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1683
Registrován: 05.11.2013 13:28
Bydliště: Zlín

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od tommula » 06.08.2015 20:31

8O proc by mel byt motor KO ? co to je za blbost.... :dih:
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 RedCa
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno

Uživatelský avatar
Maarff
Nováček
Nováček
Příspěvky: 94
Registrován: 21.10.2010 20:40

Příspěvek od Maarff » 06.08.2015 21:14

No me hlavne nejprve zarazilo, ze v tom inzeratu pise jen 1.6 16V ale ze je to Ti- Vct jsme zjistili az z etisu...
Ford Focus II 2007 Combi 1.8 16V 92kW 125 HP
Najeto 145100 km

15578
Nováček
Nováček
Příspěvky: 162
Registrován: 09.09.2012 10:39

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od 15578 » 06.08.2015 21:16

Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km

Uživatelský avatar
tommula
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1683
Registrován: 05.11.2013 13:28
Bydliště: Zlín

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od tommula » 06.08.2015 21:38

sak i Ti-VCT je 1,6 16V jen ma vic kW.. ne?
Naše -Tommulovo- přibližovadlo FF3 RedCa
Naše rodinné stříbrné přibližovadlo FF 2 1,6 Kombi - prodáno

Uživatelský avatar
Adow
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 6809
Registrován: 20.05.2011 09:52
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Adow » 07.08.2015 00:05

Nemyslím si, pokud jsoui to opravdové km..

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od kiblik » 07.08.2015 00:15

15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Tak to si trochu mimo clovece 8O ? Za cenu jedne komponenty na naftaka sezenes celej zanovni motor na bezinaka. Co by se podle tebe na atmosfere melo podelat?? Moje byvala kara ma ted najeto okolo 200 000km a nic se na ni nemenilo, teda krome spotrebaku, svicek a uhliku na altiku. A je to prehistoricka 1.3MPI co objela 5 krat zemekouli.

To si myslim, ze ta udela dalsich 100 000km jako nic a pak uz zustane z celyho auta jen motor, protoze kastle bude cela sezrana od rzi. A pak si ten motor nekdo veme a udela z nej home made traktor, kterej bude honit dalsich 10 let po poli.... a porad to pojede :nazdravi:
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19243
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od foki » 07.08.2015 06:35

15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
a sam vybira naftaka s najezdem kolem 180t :irre:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

15578
Nováček
Nováček
Příspěvky: 162
Registrován: 09.09.2012 10:39

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od 15578 » 07.08.2015 06:46

Ještě mi všichni tvrďtě, že auto se 150tis.km jede pořád stejně jako když je nové 1.6i.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Naposledy upravil(a) 15578 dne 07.08.2015 06:50, celkem upraveno 1 x.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19243
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od foki » 07.08.2015 06:49

15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz :totlsmile:
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

15578
Nováček
Nováček
Příspěvky: 162
Registrován: 09.09.2012 10:39

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od 15578 » 07.08.2015 06:52

foki píše:
15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz :totlsmile:
Neberme nyní poruchovost, ale výkon při určitých km.
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5325
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od enjoy » 07.08.2015 08:34

Moje auto má teď 180 tisíc a jede líp a za míň než když jsem ho kupoval ve 130 tisících.
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

15578
Nováček
Nováček
Příspěvky: 162
Registrován: 09.09.2012 10:39

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od 15578 » 07.08.2015 08:39

enjoy píše:Moje auto má teď 180 tisíc a jede líp a za míň než když jsem ho kupoval ve 130 tisících.
Ovšem po načipování :palec_nahoru:
Ford Galaxy 2.0 TDCi, 103kW, GHIA, r.v. 2011
pneu 225/50 R17, průměr 6,1 L/100km
Ford Focus II 1.6 TDCI combi sport, 66 kW, r.v. 2006 - PRODÁNO
pneu 225/40 R18, průměr 4,8 L/100km

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1258
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od Wolodyjowsski » 07.08.2015 09:51

15578 píše:Pokud porovnáš motor s náběhem 50, 100,150 nebo 200tis. tak ty rozdíly jsou brutální, tah, hlučnost, spotřeba oleje atd. prostě 200tis.km pro 1,6i je pořádná porce a jistě velké investice udržet takový motor při životě.
Kravina.
Záleží na provozních podmínkách a údržbě, zejména výměnách oleje.
Nevím, kolik jsi jich viděl s těmi "brutálními rozdíly",možná děláš u Forda :D

Uživatelský avatar
Wolodyjowsski
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1258
Registrován: 29.10.2010 20:15
Kontaktovat uživatele:

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od Wolodyjowsski » 07.08.2015 09:54

15578 píše:Ještě mi všichni tvrďtě, že auto se 150tis.km jede pořád stejně jako když je nové 1.6i.
Foki, přehodnotil jsem situaci a nechci auto, ktéré bude mít najeto více než 150tis.km, ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
Já mám 120 a tvrdím, že jede líp! (kupováno s poctivými 43)

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: dekodovanie VIN-ČTI důležité info viz. str. 1, body 1 až 8 !

Příspěvek od kiblik » 07.08.2015 09:59

15578 píše:
foki píše:
15578 píše: ale 2.0 v naftě a to je snad rozdíl.
jj je tam vic kurvitek ktere maji tendenci prodrazit provoz :totlsmile:
Neberme nyní poruchovost, ale výkon při určitých km.

Hodne zjednodusene.
Jediny co se stane je, ze se zvetsi vule, to se poprit neda, coz ma za nasledek vetsi hluk motoru. Pokud nedojde k destrukci neceho zasadniho, tak na dobrym motoru ztratis pri probehu 150-200 000km radove pouze jednotky hp. Jak rika Wolody zalezi ja kse o to staras.
A zjistis to jednoduse, obcas zkus maximalku na dalnicni rovince. Ja mel to auto od 70 000 do 180 000km a bylo to porad stejny. Maximalka 160km/h.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Odpovědět

Zpět na „Rady prodej - nákup“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů