Zaslepení EGR u 2litra 100kw

Focus 2TDCI
Nováček
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 08.10.2012 23:54
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw

Příspěvek od Focus 2TDCI » 10.11.2012 18:27

Tak potvrzeno teď jsem to natočil a ani ťuk,žádný kouř ani smrad. :hhura: Pánové díky za váš čas..
Ford Focus 2L,HDTI 100kw, Rv 2005

Uživatelský avatar
beediesi
Příspěvky: 1
Registrován: 06.12.2012 12:55

Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw

Příspěvek od beediesi » 07.01.2013 14:47

Tak to máš dobrý, že se to tímhle vyřešilo.
Já už měnila žhavky, filtry, čerpadlo..žádnou chybu to na diagnostice nehlásilo, ale nestartovalo to občas..po týhle výměně se to stalo znova a ukázalo to chybu EGR. Ten jsme vyčistili a dobrý.
Po pár dnech a delší cestě se mi rozsvítila kontrolka závady motoru, která mimochodem předtím nesvítila, když auto nestartovalo. A na diagnostice to zase nahlásilo EGR, přitom auto jede i startuje normálně.
Takže dost přemýšlím nad tím zaslepením...
Ford Focus 2.0 TDCi, 100kw, 2005

W-Tuner
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 28.01.2013 17:09

Re: Zaslepení EGR u 2litra 100kw

Příspěvek od W-Tuner » 11.08.2015 21:53

Trochu oživím téma na zaslepení EGR u 2.0 TDCi 100kw. Mě osobně EGR fungovalo, ale když jsem rozdělal to plastové sání kam ústí přívod od EGR tak ty kvanta bordelu byla neskutečná, to samé kanály v hlavě, na stěnách 2-3mm nánosy. Všechno tohle jsem vyčistil, práce to byla hrozná ale povedlo se, EGR sem zaslepil. Se zaslepeným EGR to náhodně hlásilo chybu ale do nouzáku to nešlo, jezdilo to normálně, spíš znatelně lépe, motor víc táhne od nízkých otáček a nevadne tak brzo ve vysokých. A zdá se mi že se zlepšily i starty. Ale tohle všechno spíš přičítám vyčištěnému sání. A snížila se spotřeba tak cca o 0,4l. A aby to nehlásilo chybu nechal jsem si softwarově deaktivovat EGR. Takhle už jezdím rok a žádné potíže.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host