





a má pravdu

Klepat ventily: To, co popisujes, neni klepani ventulu, ale klepani motoru. Klepani motoru je zvukovy projev detonacniho spalovani, ktere nastava za spolupusobeni nekolika nebo alespon jedne z podminek:hide píše:Je možný, že jsem za jízdy slyšel klepat ventily, vždycky tak od 2 tis. otáček na trojku, když jsem prudce přidal. ... ale ten V-Power byl nějakej divnej.
Tak tohle si vytisknu a přinesu do hospody. Já po tom pátral u nás v hospodě, choděj tam motoráři (celkem tři) a jeden dělal přes osm let u Forda. Všichni se zasmály mojí otázce a jasně a hned vypálily jednotně: JASNĚ ŽE JSOU TAM SAMOŠTELOVÁKY!!! Kde že jsem prej vzal takovou blbost! Všichni používaj hydrauliku a zrovna Ford by se měl vrátit o dvacet let zpátky? Tak jsem se s tim spokojil. Ale koukám že je asi v pátek až zase dorazej na oběd překvapim! jediný na čem se shodli je že to co píšou na ETISU, skontrolovat po 150tis., se děje jen pro případ že by něco nefungovalo jak má. No už se těšim na jejich reakci!Jiri02 píše:Ja trochu upresnuji:speedy píše: For these reasons, conventional tappets with shims were introduced in 1998.
Z toho duvodu byla roku 1998 zavedena obycejna zdvihatka ventilu s podlozkami.
Tedy ne uz s hydraulickym vymezenim vule.![]()
Diky speedy-mu za usili pri hledani pravdy!
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti