Atmosféra vs. downsizing motory
-
- Test driver
- Příspěvky: 4978
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Pro ty co neumějí řídit tam dneska už dávají asistent rozjezdu,že to automaticky přidá plyn.Kdo s tím neumí skáče jak koza v autoškole.Smát se je lidský nadávat ubohý.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13488
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ti, co neumějí řídit by především řídit neměli. 

Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4978
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jenže dneska je řidič v pozadí a už je pomalu jenom otáčeč volantem.Na vše už jsou asistenti,ale to je zase na jinou debatu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Presne. Ja treba o asistenty vubec nestojim. Ono to rizeni je i o razeni a ne stezovani si, ze motor nekde dole nejede 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Asistenti jsou náhodou fajn. Samozřejmě, že nejsou 100% a člověk se na ně nemůže spoléhat ale v případě nouze, dokážou hodně pomoct
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
A tak treba BLIS muze byt fajn. Ale spis slyším lidi nadavat.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Blue je kontrolka, upozornění na brzdu ani volant nesahne.
- asistent parkování, couvání, jízda v pruzích, prednarazovy, rozjezdů do kopce..atd. VŠE vypínám
- asistent parkování, couvání, jízda v pruzích, prednarazovy, rozjezdů do kopce..atd. VŠE vypínám

-
- Test driver
- Příspěvky: 4978
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No každopádně málokoho dneska zajímá co je pod kapotou,spíš jakej to má tablet a fičury okolo.Teď jsem se ptal bratra na spotřebu na jeho OIII 1,2 TSI.Má 5,2l na sto což je fajn a má zatím první motor.Při tý spotřebě to vypadá,že si podle Ballu rovnice vydělá na novej motor každých 70 000 km oproti Mondeo 2,0.Což je fajn.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- TomFocus
- Test driver
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Poslední 1.2 TSI 81KW je výbornej motor.
-
- Test driver
- Příspěvky: 4978
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No jo škoda,že už ho přestali dělat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
-
- Test driver
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Taky jim to trvalo, nez to poresili. Ale ano, pak uz to byl dobry motor. 5.2 je fajn. Ale abych si kvuli tomu kupoval octavku, to fakt ne 

Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
OK. Například Front Assist.TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 981
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
tempomat, svetelny senzor pri poloze AUTO, couvaci kamera...TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
a vseobecne, doba pokrocila a do aut se dava kdeco a muzete na to nadavat atd...proc teda mate dotykove telefony a ne pevnou linku nebo tlacitkove pro seniory, kdyz vas pokrok tak trapi, hmmm ?
FFIII kombi 1.5 110kW
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
S tím sem se také něco najezdil a souhlasím. Ale měl až moc velkou turbodíru. Nicméně v Rapidu se s tím dalo lítat kolem 160-180 za celkem rozumnou spotřebu kolem 7,5LTomFocus píše:Poslední 1.2 TSI 81KW je výbornej motor.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti