Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 02.11.2019 21:28

Pro ty co neumějí řídit tam dneska už dávají asistent rozjezdu,že to automaticky přidá plyn.Kdo s tím neumí skáče jak koza v autoškole.Smát se je lidský nadávat ubohý.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13488
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 02.11.2019 23:15

Ti, co neumějí řídit by především řídit neměli. :wink:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 02.11.2019 23:30

No jenže dneska je řidič v pozadí a už je pomalu jenom otáčeč volantem.Na vše už jsou asistenti,ale to je zase na jinou debatu.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.11.2019 09:59

Presne. Ja treba o asistenty vubec nestojim. Ono to rizeni je i o razeni a ne stezovani si, ze motor nekde dole nejede :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.11.2019 15:08

Asistenti jsou náhodou fajn. Samozřejmě, že nejsou 100% a člověk se na ně nemůže spoléhat ale v případě nouze, dokážou hodně pomoct

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.11.2019 15:30

Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.11.2019 16:03

A tak treba BLIS muze byt fajn. Ale spis slyším lidi nadavat.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.11.2019 16:17

Blue je kontrolka, upozornění na brzdu ani volant nesahne.

- asistent parkování, couvání, jízda v pruzích, prednarazovy, rozjezdů do kopce..atd. VŠE vypínám :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 03.11.2019 16:49

No každopádně málokoho dneska zajímá co je pod kapotou,spíš jakej to má tablet a fičury okolo.Teď jsem se ptal bratra na spotřebu na jeho OIII 1,2 TSI.Má 5,2l na sto což je fajn a má zatím první motor.Při tý spotřebě to vypadá,že si podle Ballu rovnice vydělá na novej motor každých 70 000 km oproti Mondeo 2,0.Což je fajn.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 03.11.2019 16:57

Poslední 1.2 TSI 81KW je výbornej motor.
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4978
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od fofok » 03.11.2019 17:01

No jo škoda,že už ho přestali dělat.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 03.11.2019 17:25

Taky jim to trvalo, nez to poresili. Ale ano, pak uz to byl dobry motor. 5.2 je fajn. Ale abych si kvuli tomu kupoval octavku, to fakt ne :-D
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.11.2019 18:10

TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...
OK. Například Front Assist.

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maverick » 03.11.2019 18:10

TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
tempomat, svetelny senzor pri poloze AUTO, couvaci kamera...

a vseobecne, doba pokrocila a do aut se dava kdeco a muzete na to nadavat atd...proc teda mate dotykove telefony a ne pevnou linku nebo tlacitkove pro seniory, kdyz vas pokrok tak trapi, hmmm ?
FFIII kombi 1.5 110kW

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od smoula » 03.11.2019 18:11

TomFocus píše:Poslední 1.2 TSI 81KW je výbornej motor.
S tím sem se také něco najezdil a souhlasím. Ale měl až moc velkou turbodíru. Nicméně v Rapidu se s tím dalo lítat kolem 160-180 za celkem rozumnou spotřebu kolem 7,5L

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 3 hosti