Budoucí vývoj automobilismu
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
4.7 tezko kolem komína. To tu placas. Jako 1.0tsi pod 5 umi, ale nekde po okreskach, mame to v praci ve fabiich. Kdyz to mam doma a jedu s tim rano do prace 22km po Praze, tak za 5.5 v pohode. Mondeem pod 7. Nákupní taska vs auto, 70kW vs 107kW. To je realita.
			
									
									Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				fofok
- Test driver 
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 16.10.2009 19:27
- Bydliště: střední čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ti to příště vyfotím.O Praze nic nepíšu po dálnici a po Praze mám šest.Teta s tím umí za 4,1 když k nám jedou z chalupy s Rapidem  
			
									
									
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
						
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja se nepru o 4.7. Jen rikam, ze to neni kolem komina. 1.km mas tak za 8. Ja mam ted Prahu s Mondeem za 6.3. Dojezd mi to ukazuje asi 1050 km na nadrz.
			
									
									Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
- Test driver 
- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mondeo má větší nádrž než focus? Mě se tam víc než dojezd 750 neukázalo...
			
									
									
						- jenikHK
- Moderátor 
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.03.2008 14:30
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
70l  
			
									
									
Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
  
  
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
						 
  Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- IvanSt
- . 
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Přímé porovnání spotřeby starého a nového motoru je fajn. Když už jsme u toho, tak ustálenou jízdou se dá s 1.2 TSI jet do 60km/h pod 4 litry a do 100km/h pod 5 litrů a co?
Když půjčíš staré 2.0i na týden postupně 100 lidem, tak ti ho po těch 2 letech vrátí a bude ti svítit průměrná spotřeba 8-9 litrů. To u moderního auta nemáš, jedině když bude mít dvojnásobný výkon.
Atmosféra na to jak žere, tak nejede. Stejně před lety 2.0 skyactiv. V tom novém X jsem ještě nejel, ale mám tušení, že se zázrak konat nebude.
			
									
									Když půjčíš staré 2.0i na týden postupně 100 lidem, tak ti ho po těch 2 letech vrátí a bude ti svítit průměrná spotřeba 8-9 litrů. To u moderního auta nemáš, jedině když bude mít dvojnásobný výkon.
Atmosféra na to jak žere, tak nejede. Stejně před lety 2.0 skyactiv. V tom novém X jsem ještě nejel, ale mám tušení, že se zázrak konat nebude.
Ford Focus ST 2014
						- 
				stano.
- Člen klubu 
- Příspěvky: 13605
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Podla novinarskych testov sa ani nekona.
			
									
									
						- enjoy
- Test driver 
- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Podle novinářských testu je nejlepší auto škodovka.
			
									
									Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
						Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
IvanSt: s tebou je to marny. Motor umis posoudit podle 1-2 velicin a zbytek je nad tve chapani  
			
									
									
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj stribrna
 za ty prachy to neber
  za ty prachy to neber  
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
- . 
- Příspěvky: 304
- Registrován: 16.07.2017 18:01
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nové motory jsou lepší ve všech hlavních aspektech ty veličino   Ty sem pořád motáš spotřebu starého motoru.
 Ty sem pořád motáš spotřebu starého motoru.
Ti je rozeberu jako vždycky a zbyde ti jen "ale ono se to určitě porouchá, protože to je složitější"
			
													 Ty sem pořád motáš spotřebu starého motoru.
 Ty sem pořád motáš spotřebu starého motoru.Ti je rozeberu jako vždycky a zbyde ti jen "ale ono se to určitě porouchá, protože to je složitější"

					Naposledy upravil(a) IvanSt dne 13.04.2020 16:22, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Ford Focus ST 2014
						- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To mas pravdu...stejně jako s turby. O neco malo dolu spotreba sla (tak to jde ale porad, to neni jen od doby turbobabet), zdaleka ale ne o tolik, co automobilky slibuji. Nesmyslne limity uredniku, nesmyslne (=realite neodpovidajici) testy a tudíž nesmyslne vysledky.
Meli by se vratit k vykazovani spotreb pri ustalene 90/120 (nebo neco podobneho) a bylo by po ptakach.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ve vsech jo???IvanSt píše: 13.04.2020 16:19 Nové motory jsou lepší ve všech hlavních aspektech ty veličinoTy sem pořád motáš spotřebu starého motoru
 tvl bez to prodavat, takovy kecalisty tam zrovna potřebujou. A o poledni pauze se muzes chodit divat na dilnu, kolik prace tam s novymi motory maji
  tvl bez to prodavat, takovy kecalisty tam zrovna potřebujou. A o poledni pauze se muzes chodit divat na dilnu, kolik prace tam s novymi motory maji   
 Mne taky pri zkusebce pred par lety s 1.0eb prodejce tvrdil, jak nemaji jeste zadnou reklamaci a jak vse jen jezdi.. par tydnu na to pri prebirce auta do servisu, kdyz si zapisovali km, prohodil technik neco ve smyslu, ze s takovym najezdem se brzy uz setkavat nebudeme, ze nejak casto meni rovnou cele motory a nikdo nevi proc.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
- Test driver 
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stokrát líp se jezdí/chová (rozjíždí, tahá vlek, couvá - hlavně do kopce) s atmo 4R než 3R. A že tomu chybí výkon? Jak komu, jak které atmo, v jak, kterém autě   Krom tříhrnků mě nejsou po chuti ani dnešní předlouhé kvalty od čtverky hore.
  Krom tříhrnků mě nejsou po chuti ani dnešní předlouhé kvalty od čtverky hore. 
Ať si každej pořídí co mu vyhovuje. Stále se dají pořídit atmošky z USA a kochat se (V6,V8)....(obětovat nějakej ten litr) vrátí se to částečně na levným servisu.
			
									
									
						 Krom tříhrnků mě nejsou po chuti ani dnešní předlouhé kvalty od čtverky hore.
  Krom tříhrnků mě nejsou po chuti ani dnešní předlouhé kvalty od čtverky hore. Ať si každej pořídí co mu vyhovuje. Stále se dají pořídit atmošky z USA a kochat se (V6,V8)....(obětovat nějakej ten litr) vrátí se to částečně na levným servisu.
- 
				Ma.rt
- Test driver 
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kde pisu, ze se to určitě poroucha?IvanSt píše: 13.04.2020 16:19 Nové motory jsou lepší ve všech hlavních aspektech ty veličinoTy sem pořád motáš spotřebu starého motoru.
Ti je rozeberu jako vždycky a zbyde ti jen "ale ono se to určitě porouchá, protože to je složitější"
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti






