Budoucí vývoj automobilismu
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
4.7 tezko kolem komína. To tu placas. Jako 1.0tsi pod 5 umi, ale nekde po okreskach, mame to v praci ve fabiich. Kdyz to mam doma a jedu s tim rano do prace 22km po Praze, tak za 5.5 v pohode. Mondeem pod 7. Nákupní taska vs auto, 70kW vs 107kW. To je realita.
			
									
									Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				fofok
 - Test driver

 - Příspěvky: 4993
 - Registrován: 16.10.2009 19:27
 - Bydliště: střední čechy
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ti to příště vyfotím.O Praze nic nepíšu po dálnici a po Praze mám šest.Teta s tím umí za 4,1 když k nám jedou z chalupy s Rapidem  
			
									
									Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v

Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
						
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ja se nepru o 4.7. Jen rikam, ze to neni kolem komina. 1.km mas tak za 8. Ja mam ted Prahu s Mondeem za 6.3. Dojezd mi to ukazuje asi 1050 km na nadrz.
			
									
									Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- smoula
 - Test driver

 - Příspěvky: 4352
 - Registrován: 21.06.2012 15:24
 - Bydliště: Klecany
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Mondeo má větší nádrž než focus? Mě se tam víc než dojezd 750 neukázalo...
			
									
									
						- jenikHK
 - Moderátor

 - Příspěvky: 3140
 - Registrován: 10.03.2008 14:30
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
70l  
			
									
									Ford C-Max 1.8i 16V, 2010, Titanium
 
  
Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
						
  Byl: Ford Focus 1.8 TDdi kombi, 1999, ghia
Byl: Ford Sierra 2.0i DOHC kombi, 1989, LX
- IvanSt
 - .

 - Příspěvky: 304
 - Registrován: 16.07.2017 18:01
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Přímé porovnání spotřeby starého a nového motoru je fajn. Když už jsme u toho, tak ustálenou jízdou se dá s 1.2 TSI jet do 60km/h pod 4 litry a do 100km/h pod 5 litrů a co?
Když půjčíš staré 2.0i na týden postupně 100 lidem, tak ti ho po těch 2 letech vrátí a bude ti svítit průměrná spotřeba 8-9 litrů. To u moderního auta nemáš, jedině když bude mít dvojnásobný výkon.
Atmosféra na to jak žere, tak nejede. Stejně před lety 2.0 skyactiv. V tom novém X jsem ještě nejel, ale mám tušení, že se zázrak konat nebude.
			
									
									Když půjčíš staré 2.0i na týden postupně 100 lidem, tak ti ho po těch 2 letech vrátí a bude ti svítit průměrná spotřeba 8-9 litrů. To u moderního auta nemáš, jedině když bude mít dvojnásobný výkon.
Atmosféra na to jak žere, tak nejede. Stejně před lety 2.0 skyactiv. V tom novém X jsem ještě nejel, ale mám tušení, že se zázrak konat nebude.
Ford Focus ST 2014
						- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13606
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Podla novinarskych testov sa ani nekona.
			
									
									
						- enjoy
 - Test driver

 - Příspěvky: 5325
 - Registrován: 05.02.2013 18:38
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Podle novinářských testu je nejlepší auto škodovka.
			
									
									Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
						Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
IvanSt: s tebou je to marny. Motor umis posoudit podle 1-2 velicin a zbytek je nad tve chapani  
			
									
									Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Jj stribrna
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- IvanSt
 - .

 - Příspěvky: 304
 - Registrován: 16.07.2017 18:01
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Nové motory jsou lepší ve všech hlavních aspektech ty veličino  
 Ty sem pořád motáš spotřebu starého motoru.
Ti je rozeberu jako vždycky a zbyde ti jen "ale ono se to určitě porouchá, protože to je složitější"
			
													Ti je rozeberu jako vždycky a zbyde ti jen "ale ono se to určitě porouchá, protože to je složitější"
					Naposledy upravil(a) IvanSt dne 13.04.2020 16:22, celkem upraveno 1 x.
									
			
									Ford Focus ST 2014
						- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
To mas pravdu...stejně jako s turby. O neco malo dolu spotreba sla (tak to jde ale porad, to neni jen od doby turbobabet), zdaleka ale ne o tolik, co automobilky slibuji. Nesmyslne limity uredniku, nesmyslne (=realite neodpovidajici) testy a tudíž nesmyslne vysledky.
Meli by se vratit k vykazovani spotreb pri ustalene 90/120 (nebo neco podobneho) a bylo by po ptakach.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Ve vsech jo???IvanSt píše: 13.04.2020 16:19 Nové motory jsou lepší ve všech hlavních aspektech ty veličinoTy sem pořád motáš spotřebu starého motoru
Mne taky pri zkusebce pred par lety s 1.0eb prodejce tvrdil, jak nemaji jeste zadnou reklamaci a jak vse jen jezdi.. par tydnu na to pri prebirce auta do servisu, kdyz si zapisovali km, prohodil technik neco ve smyslu, ze s takovym najezdem se brzy uz setkavat nebudeme, ze nejak casto meni rovnou cele motory a nikdo nevi proc.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- TomFocus
 - Test driver

 - Příspěvky: 8239
 - Registrován: 12.05.2013 17:06
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Stokrát líp se jezdí/chová (rozjíždí, tahá vlek, couvá - hlavně do kopce) s atmo 4R než 3R. A že tomu chybí výkon? Jak komu, jak které atmo, v jak, kterém autě  
  Krom tříhrnků mě nejsou po chuti ani dnešní předlouhé kvalty od čtverky hore. 
Ať si každej pořídí co mu vyhovuje. Stále se dají pořídit atmošky z USA a kochat se (V6,V8)....(obětovat nějakej ten litr) vrátí se to částečně na levným servisu.
			
									
									
						Ať si každej pořídí co mu vyhovuje. Stále se dají pořídit atmošky z USA a kochat se (V6,V8)....(obětovat nějakej ten litr) vrátí se to částečně na levným servisu.
- 
				Ma.rt
 - Test driver

 - Příspěvky: 2867
 - Registrován: 25.04.2008 19:25
 - Bydliště: Praha
 
Re: Budoucí vývoj automobilismu
Kde pisu, ze se to určitě poroucha?IvanSt píše: 13.04.2020 16:19 Nové motory jsou lepší ve všech hlavních aspektech ty veličinoTy sem pořád motáš spotřebu starého motoru.
Ti je rozeberu jako vždycky a zbyde ti jen "ale ono se to určitě porouchá, protože to je složitější"![]()
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
						no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů

