Atmosféra vs. downsizing motory
- smoula
- Test driver

- Příspěvky: 4352
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
+1
...a korunu tomu nasazuji sami vyrobci, kteri s pomoci tzv. rádce řazení davaji uzivatelum navod, jak si motor znicit
...a korunu tomu nasazuji sami vyrobci, kteri s pomoci tzv. rádce řazení davaji uzivatelum navod, jak si motor znicit
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- enjoy
- Test driver

- Příspěvky: 5325
- Registrován: 05.02.2013 18:38
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jako úplně skvělej fór je, že mi to to radí řadit nahoru, když mám zařazenou pětku 
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi
- kPetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 525
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
No a potom kup ojetinu, která bude sice relativně zánovní ale s takovýmto "moderním" motorem. Pravděpodobnost úspěchu na dobrý kus, který ještě hodně dlouho vydrží, je téměř srovnatelná s výhrou v loterii. Riziko, že nevíme jak se k tomu bývalý majitel choval a jaký měl styl jízdy, tady bylo samozřejmě vždycky. Ale u těchto motorů je bohužel násobně větší.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
ovo
- Junior

- Příspěvky: 309
- Registrován: 20.04.2020 06:54
- Bydliště: Nusle
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Tak pokud je ta 'zánovní ojetina' v automatu, tak bych se nebál, tam to dusit pod plynem v nízkých otáčkách ani nejde.
- ZaQik
- Admin

- Příspěvky: 24879
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
zklamu Te - nove automaty bohuzel trapi motor v nizkych otackach skoro celou jizdu
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13597
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Ano, ale nie v pasme LSPI. Pri stlaceni plynu podradia. Co s manualom casto ludia nerobia, pockaju na zatah turba.
Napriklad aj Oplacke 1.4turbo nicilo LSPI takmer vyhradne s manualom. Automaty boli ok, tam si vzdy podradilo. Nedusilo motor na plny plyn od 1800 otacok.
Ja som sa postupne naucil s mojim Powershiftom. Starsi typ v 2.0TDCi mondeu drzal podla mna rozumne otacky. Tento novy, ako pises, "na spotrebu" - radi hore prilis skoro. Takze po meste nejdem 60kmh tempomatom (lebo mi zaradi 5ku), ale 59kmh, kedy drzi 4ku.
Co ma serie je "sportovy rezim" (ak sa to na naftovom MPV da vobec tak volat). Tam pri jazde drzi nizsi stupen, vyssie otacky, niekedy az privysoke. Ale ked zapnem tempomat, tak ide presne rovnako ako D rezim. Co trochu aj dava zmysel, len sa nim neda donutit prevodovka zaradit nizsi stupen.
A dalsia hlupost je, ze ked v D rezime podradim manualne kvoli nizkym otackam, tak o par sekund si aj tak zaradi svoju rychlost.
No ale kolko soferov to takto riesi...
Napriklad aj Oplacke 1.4turbo nicilo LSPI takmer vyhradne s manualom. Automaty boli ok, tam si vzdy podradilo. Nedusilo motor na plny plyn od 1800 otacok.
Ja som sa postupne naucil s mojim Powershiftom. Starsi typ v 2.0TDCi mondeu drzal podla mna rozumne otacky. Tento novy, ako pises, "na spotrebu" - radi hore prilis skoro. Takze po meste nejdem 60kmh tempomatom (lebo mi zaradi 5ku), ale 59kmh, kedy drzi 4ku.
Co ma serie je "sportovy rezim" (ak sa to na naftovom MPV da vobec tak volat). Tam pri jazde drzi nizsi stupen, vyssie otacky, niekedy az privysoke. Ale ked zapnem tempomat, tak ide presne rovnako ako D rezim. Co trochu aj dava zmysel, len sa nim neda donutit prevodovka zaradit nizsi stupen.
A dalsia hlupost je, ze ked v D rezime podradim manualne kvoli nizkym otackam, tak o par sekund si aj tak zaradi svoju rychlost.
No ale kolko soferov to takto riesi...
Naposledy upravil(a) stano. dne 02.01.2021 11:09, celkem upraveno 1 x.
-
Ma.rt
- Test driver

- Příspěvky: 2867
- Registrován: 25.04.2008 19:25
- Bydliště: Praha
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nahoru je naproti petce, zkus to, kdyby to neslo, proste to tam narvienjoy píše: 01.01.2021 22:19 Jako úplně skvělej fór je, že mi to to radí řadit nahoru, když mám zařazenou pětku![]()
Divim se, ze mas radce, u tech našich motoru se da bez problemu vyuzit cokoliv z otacek
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down
Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001
- kPetr
- Pokročilý

- Příspěvky: 525
- Registrován: 29.05.2013 23:00
- Bydliště: CZ - Karlovarský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Jenomže automat bych nikdy nechtěl, na tyhle "vymoženosti" prostě nejsem. Nemám rád, když nějaký stroj přemýšlí a dělá něco za mě, to bych si tu jízdu neužil. Jsem prostě asi stará škola. K automatu mě donutí až nějaký hybrid nebo elektroovo píše: 02.01.2021 08:50 Tak pokud je ta 'zánovní ojetina' v automatu, tak bych se nebál, tam to dusit pod plynem v nízkých otáčkách ani nejde.
FF II 1.8 16V/92kW Kombi r.v.2009
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
------------
Bylo:
Ford Focus 1.6 16V Kombi r.v.2000
2008-2013 Ford Fusion 1.4, najeto 0-98000km bez jediné závady
1998-2009 Škoda Felicia 1.9D Kombi, najeto 0-190000km
1986-98 Wartburg353
1980-86 Škoda 1100MB
-
ovo
- Junior

- Příspěvky: 309
- Registrován: 20.04.2020 06:54
- Bydliště: Nusle
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nikdy neříkej nikdy
Pravda je, že na dálnici to s tempomatem vyjíždí kopce bez podřazování i tam, kde bych u manuálu asi už řadil. Ale při šlápnutí na plyn to podřadí vždy.ZaQik píše: 02.01.2021 09:53 zklamu Te - nove automaty bohuzel trapi motor v nizkych otackach skoro celou jizdu
Já jsem si všiml, že dneska se sportovní režim na volič u naftových motorů už ani moc nedává. Ale pokud máš navolen sportovní režim a řadíš manuálně, tak by snad tempomat přeřadit neměl... ale nevím, nezkoušel jsem takovou kombinaci.stano. píše: 02.01.2021 10:07 ...Co ma serie je "sportovy rezim" (ak sa to na naftovom MPV da vobec tak volat).
...
No ale kolko soferov to takto riesi...
-
stano.
- Člen klubu

- Příspěvky: 13597
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Nie, nepreradi, S pri manualnom radeni drzi. Zas som nekupoval automat na manualne radenie. Lepsie casy radenia dvojspojky na MPVcku fakt netreba.
Sko moze radit aj automaticky. Na tempomate drzi rovnaky stupen ako D.
Sko moze radit aj automaticky. Na tempomate drzi rovnaky stupen ako D.
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
viewtopic.php?f=3&t=49335&start=75
Tehdy se psal rok 2014, velké bum s EB. A nyní se píše rok 2021, a kolem dokola přichází noví majitelé na rady . Koupil jsem ho v bazaru, ve velmi hezkém stavu........
To bylo u aut, kdy nějaká ptákovina znepříjemnila chod motoru ve 180 tisících.
A nyní již sklízíme zaseto ve slepé uličce. V 50 tisících turba, voda, písty. Ve 100 tisících rychle s tímto paskvilem do bazaru. A pak ti se100-150 tisíci, co ho koupili v bazaru, přijdou zde na radu.
Tady je pak jen jedna rada. Při koupi mít ještě 200 táců navíc, na nový motor a k tomu dát na modlení, aby i ten nový vydržel aspoň těch 50 tisíc.
Tehdy se psal rok 2014, velké bum s EB. A nyní se píše rok 2021, a kolem dokola přichází noví majitelé na rady . Koupil jsem ho v bazaru, ve velmi hezkém stavu........
To bylo u aut, kdy nějaká ptákovina znepříjemnila chod motoru ve 180 tisících.
A nyní již sklízíme zaseto ve slepé uličce. V 50 tisících turba, voda, písty. Ve 100 tisících rychle s tímto paskvilem do bazaru. A pak ti se100-150 tisíci, co ho koupili v bazaru, přijdou zde na radu.
Tady je pak jen jedna rada. Při koupi mít ještě 200 táců navíc, na nový motor a k tomu dát na modlení, aby i ten nový vydržel aspoň těch 50 tisíc.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
maxik25
- Nováček

- Příspěvky: 69
- Registrován: 14.09.2020 18:45
- Bydliště: Mělník
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
ballu - a můžu se zeptat proč to zrovna ty tak PROŽÍVAŠ na sklonku své řidičské kariery, ne-li na konci
To co tě poveze na poslední projížďku bude mít určitě pořádný motor
žádný EB který by tě nedovezl
To co tě poveze na poslední projížďku bude mít určitě pořádný motor
+ FF IV combi ACTIVE 2,0 - 110kW - r.v. 2020
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
- FF III 1,5 EB - 110kW - r.v. 2017
-
ballu
- Test driver

- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Junáku, taková kára může klidně vézt zítra tebe. Takovým směrem se snaha o vtip nedělá, většinou se nevyplácí.
A za druhé, až přichází na má slova, někteří, co se v tehdejší době bili za babety , již zde nejsou. Zbytek dělá mrtvého brouka.
Napsat, před těma 6 roky jsi měl Ballu pravdu, to raději dělají , že nic takového se tu neřešilo.
A ty máš jaký problém?
A za druhé, až přichází na má slova, někteří, co se v tehdejší době bili za babety , již zde nejsou. Zbytek dělá mrtvého brouka.
Napsat, před těma 6 roky jsi měl Ballu pravdu, to raději dělají , že nic takového se tu neřešilo.
A ty máš jaký problém?
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

