
2.0 TDCi 100kW
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 2.0 TDCi 100kW
zewl:ale tie zakruty skratka nezhltnem 

- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
to zewl vystihol si to velmi presne , a samozrejme ak budem mat tu moznost dostavit sa na nejaky zraz tak urcite povozim 

- bluepeter
- Nováček
- Příspěvky: 79
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Slovensko-Michalovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
chmelko asi to nechajme tak
ja budem tvrdit svoje a ty tiez
a aj tak nikdy na 100% nebudeme vediet kto ma pravdu 



-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 2.0 TDCi 100kW
bohužial ja to viem
tak skus nahodit nejake fakta, jasne si fascinovany 100kW ktore su fukane turbom, musi to byt parada, ale vyhody že mam tažší predok ti neobstoja snad ani na skoda forume


tak skus nahodit nejake fakta, jasne si fascinovany 100kW ktore su fukane turbom, musi to byt parada, ale vyhody že mam tažší predok ti neobstoja snad ani na skoda forume


- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
tak se to pěkně zvrhlo ;o) ... nepotřebuju si dokazovat, že budu rychlejší než, dvoulitr benzín v tom samém autě... stačí mi, že to kurevsky dobře jede ;o)
Ještě dotaz na tu koupi z Německa. Chystám se k tomu samému a chtěl bych verzi Titanium. Nemáte jí konkrétně někdo? V Čechách jich totiž po bazarech moc není, tak se není ani kde na ní podívat...
Ještě dotaz na tu koupi z Německa. Chystám se k tomu samému a chtěl bych verzi Titanium. Nemáte jí konkrétně někdo? V Čechách jich totiž po bazarech moc není, tak se není ani kde na ní podívat...
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


- PaulSharp
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 20.04.2008 18:49
- Bydliště: Janovice u Rýmařova
Re: 2.0 TDCi 100kW
Hlavně se tady porovnává neporovnatelné. Diesly mají úplně jiný průběh kroutícího momentu, taky je větší a při tom Vašem závodění by se chtělo taky v tu chvíli dívat na to, kolik to komu cucá šťávy a tam je tdci-čko úplně jinde. Do kopců taky lepší a při plně zatíženém-obsazeném autě ani nemluvě
Ale každý má své pro i proti - samozřejmě, nic není jednoznačné - černobílé. Kdo jezdí s benzínem, nedá na něj dopustit, kdo jezdí v dieslu, už nechce nic jiného, ikdyž už to není o tolik výhodnější, jako dřív, kdy nafta stála o čtyři koruny míň, než benzín.
K těm častým závadám: to se tak nedá říct, kdy to odejde(v kolika tis. km), záleží v jakém režimu auto jezdilo apod., ale je dobré to vědět, když to přijde, aby ti neměnili turbo za desetitisíce a nic z toho. Ono každé auto má nějakou slabinu, třeba vw tdi váhy vzduchu.
Takže asi tak.

Ale každý má své pro i proti - samozřejmě, nic není jednoznačné - černobílé. Kdo jezdí s benzínem, nedá na něj dopustit, kdo jezdí v dieslu, už nechce nic jiného, ikdyž už to není o tolik výhodnější, jako dřív, kdy nafta stála o čtyři koruny míň, než benzín.
K těm častým závadám: to se tak nedá říct, kdy to odejde(v kolika tis. km), záleží v jakém režimu auto jezdilo apod., ale je dobré to vědět, když to přijde, aby ti neměnili turbo za desetitisíce a nic z toho. Ono každé auto má nějakou slabinu, třeba vw tdi váhy vzduchu.
Takže asi tak.

Mondeo Titanium, 2005, 2,2 TDCI, 114 kW, panther black
dříve Focus II combi, 2005, 2,0 TDCI, 100 kW, panther black
[img:2kfn1f63]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2kfn1f63]
dříve Focus II combi, 2005, 2,0 TDCI, 100 kW, panther black
[img:2kfn1f63]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:2kfn1f63]
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
shrnul bych svoje poznatky, ktere jsem nasbiral za rok fungovani na foru:
2.0 benzin pokud chces jezdit vylozene sportovne, sam a bez zbytecneho zatizeni nakladem, mas penize na palivo, ktere tece opravdu proudem a uveril jsem, ze sportovni projev je tady opravdu vetsi nez u dieselu (proste nejde okecat vaha motoru, zatizeni predni napravy, vykon motoru...)
2.0 TDCi pokud chces vyuzivat auto i jinak nez jen na sportovni jizdu, sportovne se taky da jezdit a pritom ti auto nemusi prozrat vyplatu a i kdyz to neni takovy prozitek jako u 2.0 benzinu, tak se "řádit" dá...
Ja bych bral 2.0 TDCi, protoze jsem si zvyknul na komfort turbodieselu co se tyce krouticiho momentu a s tim souvisejici, ze nemusim stale podrazovat pri zmene z plynule jizdy na okamzite zrychleni (napr. pri predjizdeni). Ocekavam totiz od auta neco jineho nez treba vcedula. Mozna tohle je si treba uvedomit, nez budou opet pokracovat "hadky" 2.0 benzin vs 2.0 nafta, kazde ma sve PRO a PROTI a spise nez srovnavat, co je lepsi, tak srovnavat, na co se ktere auto vice hodi
2.0 benzin pokud chces jezdit vylozene sportovne, sam a bez zbytecneho zatizeni nakladem, mas penize na palivo, ktere tece opravdu proudem a uveril jsem, ze sportovni projev je tady opravdu vetsi nez u dieselu (proste nejde okecat vaha motoru, zatizeni predni napravy, vykon motoru...)
2.0 TDCi pokud chces vyuzivat auto i jinak nez jen na sportovni jizdu, sportovne se taky da jezdit a pritom ti auto nemusi prozrat vyplatu a i kdyz to neni takovy prozitek jako u 2.0 benzinu, tak se "řádit" dá...
Ja bych bral 2.0 TDCi, protoze jsem si zvyknul na komfort turbodieselu co se tyce krouticiho momentu a s tim souvisejici, ze nemusim stale podrazovat pri zmene z plynule jizdy na okamzite zrychleni (napr. pri predjizdeni). Ocekavam totiz od auta neco jineho nez treba vcedula. Mozna tohle je si treba uvedomit, nez budou opet pokracovat "hadky" 2.0 benzin vs 2.0 nafta, kazde ma sve PRO a PROTI a spise nez srovnavat, co je lepsi, tak srovnavat, na co se ktere auto vice hodi

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 2.0 TDCi 100kW
ak zavodim, zavodim pre radost a nie kvoli spotrebe...na to su presne diesle, to si dobre popísalPaulSharp píše: při tom Vašem závodění by se chtělo taky v tu chvíli dívat na to, kolik to komu cucá šťávy a tam je tdci-čko úplně jinde.

- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 2.0 TDCi 100kW
zewl, cista pravda, plny suhlas, az na tie veci ohladom vyuzitia benzinu len na sportove ucely a ze to hrozne cuca. Hrozne to cuca, ked davas tomu stale plny kotol, ale verim tomu, ze aj nafta srasne cuca, ked jej davas stale plny kotol. Nie priemer na 1000 km, z coho su 2 km sportove. Teraz som mal na 2000 km priemernu spotrebu 8.0, lebo som nejazdil v zapchach a nenahanal som sa ochtavkami
. A to je v tom priemere aj jazda po dialnici cca 600 km 130 km/h.
Dost bolo faktov, vidim to este na jeden test. Natrepat benzin tou istou zatazou ako diesel, napriklad 4 ludia, a vyskusat zrychenie. Nech uz padne aj tento mytus. Podla mna, ak budu mat tie motory rovnaky vykon, tak aj cas bude rovnaky.

Dost bolo faktov, vidim to este na jeden test. Natrepat benzin tou istou zatazou ako diesel, napriklad 4 ludia, a vyskusat zrychenie. Nech uz padne aj tento mytus. Podla mna, ak budu mat tie motory rovnaky vykon, tak aj cas bude rovnaky.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- Maverick_cz
- Junior
- Příspěvky: 212
- Registrován: 26.06.2008 10:03
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 TDCi 100kW
"upozornění... VESMĚS NIC NOVÉHO, DOPORUČUJI NEČÍST" ;o) (právě jsem vstal a měl jsem chuť něco říct, tak se omlouvám dopředu)
vesměs s Váma souhlasím, ale ve chvíli, kdy auto naložíš čtyřmi lidmi, tak ten diesel ti podle mě naklepe v prvním stoupání za zatáčkou. Hlavně další věc je, že opravdu pro závodní pocit je lepší benzín, ale pokud se bude honit ten 2.0 diesel a 2.0 benzín, tak to bude tak, že vesměs si ujíždět nebudete. Akorát s benzínem budeš pořád řadit, aby si byl na stejné dynamice jako ten diesel. A za tu stejnou jízdu zacvakáš o x litrů víc než diesel. Páč když pojedu po okreskách dieselem, tak se nad 8 litrů nedostanu. To jedině když jezdím ve městě se studenym motorem, ale i při dynamický jízdě to prostě víš nepůjdu, právě díky tomu, že to míň žere samo o sobě a hlavně díky tomu řazení, které není tak intenzivní, abych se dostal na stejný čas (nejspíš asi o něco horší, než benzín) na nějakém úseku. Dříve jsem měl silnější benzín a když jsem chytil za sebe i o něco výkonově horší turbodiesel, tak jsem mu prostě neujížděl. Páč já jsem pořád řadil jak blázen a on si jel na jeden max dva kvalty a stále se mě držel. Stalo se mi to mockrát. Prostě pocitově benzín jede líp, ale ve výsledku tam velký rozdíl není. Samozřejmě něco jiného by bylo, kdyby to byly serpertýny, kde se pořád zrychluje z malé rychlosti. Tam by se ukázala přednost lehčího auta a benzínového motoru. Pokud ale pojedem dva a po okreskách rychlostí, která neklesne pod 70, tak nevěřím, že mi benzín ujede. Taky hodně záleží na tom s jakým řidičem si to porovnával. Ne každý umí řadit tak, jak je to pro ten daný motor ideální. Někdo to prostě cejtí ať sedne do jakéhokoli auta, někomu to trvá dýl, než si zvykne a někdo na to nepřijde nikdy a nebude využívat potenciál naplno.
vesměs s Váma souhlasím, ale ve chvíli, kdy auto naložíš čtyřmi lidmi, tak ten diesel ti podle mě naklepe v prvním stoupání za zatáčkou. Hlavně další věc je, že opravdu pro závodní pocit je lepší benzín, ale pokud se bude honit ten 2.0 diesel a 2.0 benzín, tak to bude tak, že vesměs si ujíždět nebudete. Akorát s benzínem budeš pořád řadit, aby si byl na stejné dynamice jako ten diesel. A za tu stejnou jízdu zacvakáš o x litrů víc než diesel. Páč když pojedu po okreskách dieselem, tak se nad 8 litrů nedostanu. To jedině když jezdím ve městě se studenym motorem, ale i při dynamický jízdě to prostě víš nepůjdu, právě díky tomu, že to míň žere samo o sobě a hlavně díky tomu řazení, které není tak intenzivní, abych se dostal na stejný čas (nejspíš asi o něco horší, než benzín) na nějakém úseku. Dříve jsem měl silnější benzín a když jsem chytil za sebe i o něco výkonově horší turbodiesel, tak jsem mu prostě neujížděl. Páč já jsem pořád řadil jak blázen a on si jel na jeden max dva kvalty a stále se mě držel. Stalo se mi to mockrát. Prostě pocitově benzín jede líp, ale ve výsledku tam velký rozdíl není. Samozřejmě něco jiného by bylo, kdyby to byly serpertýny, kde se pořád zrychluje z malé rychlosti. Tam by se ukázala přednost lehčího auta a benzínového motoru. Pokud ale pojedem dva a po okreskách rychlostí, která neklesne pod 70, tak nevěřím, že mi benzín ujede. Taky hodně záleží na tom s jakým řidičem si to porovnával. Ne každý umí řadit tak, jak je to pro ten daný motor ideální. Někdo to prostě cejtí ať sedne do jakéhokoli auta, někomu to trvá dýl, než si zvykne a někdo na to nepřijde nikdy a nebude využívat potenciál naplno.
Focus II Titanium X 2005, 3dv, 2.0 TDCi


-
- Test driver
- Příspěvky: 8970
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: 2.0 TDCi 100kW
a ja som si vzdy myslel,ze viac treba radit s dieslom,pretoze ma podstatne mensi rozsah vyuzitelnych otacok,ako benzin
ze by som sa mylil 
v pruznom zrychleni z 50-100,bude mat navrch/aspon podla technickych udajov v katalogu/ dieslak,lebo hodnota diesla 7,8,voci benzinu 11,9 je uz hodne priepastna



v pruznom zrychleni z 50-100,bude mat navrch/aspon podla technickych udajov v katalogu/ dieslak,lebo hodnota diesla 7,8,voci benzinu 11,9 je uz hodne priepastna

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: 2.0 TDCi 100kW
Maverick_cz:nemýl si plynulu jazdu (konstantna rychlost) od 90-150km/h zo stupaniami, zatačkami, oproti čisto športovej jazde..ak sa pozrieš na priebeh vami vychvalovanemu točivému momentu, tak váš peak-vrchol trvá minimalne oproti benzinu a preto musíte sa držat na konstantných otáčkach a preto stracate pri preradovaní, aby ste využivali Nm, pričom u benzínu na okreskach, v podstate 3stupen nieje potreba ani menit
- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.0 TDCi 100kW
rovnako vykonny motor benzin vs. dizel nebude nikto z nich ani v pruznom zrychleni lepsi alebo horsi. zavisi to dost aj od prevodovky.zirafak píše:a ja som si vzdy myslel,ze viac treba radit s dieslom,pretoze ma podstatne mensi rozsah vyuzitelnych otacok,ako benzin![]()
ze by som sa mylil
v pruznom zrychleni z 50-100,bude mat navrch/aspon podla technickych udajov v katalogu/ dieslak,lebo hodnota diesla 7,8,voci benzinu 11,9 je uz hodne priepastna
ale vacsinou plati, ze aj na benzine mas kvalt na ktorom dokazes urobit rovnake pruzne zrychlenie 50-100 ako na dizli, len ten kvalt bude 2 alebo 3-ka narozdiel od dizla kde to bude 4 alebo 5-ka

a potom ked kuknes niekam do katalogu, tak tam vidis, ze: pruzne zrychlenie 50-100*
a dole je napisane malym pismom *=pruzne zrychlenie na 4-tom prevodovom stupni

preto tam ma dizel ohromne lepsi cas lebo sa porovnava neporovnatelne


- killerhammer
- Test driver
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko
Re: 2.0 TDCi 100kW
este vam tu uvediem pekny dokaz
na autorevue.cz casto robia testy pruzneho zrychlenia na jednotlivych prevodovych stupnoch
vybral som 2 identicke auta citroen C4 s dvomi identickymi motormi benzin 1.6 16V 80kW/110k a dizel 1.6 HDi 80kW/110k
a tu su odmerane pruzne zrychlenia:
1.6 hdi (80kW/110k)
Pružnost (GPS):
* 60-100 km/h: 3 st. 6,9 s; 4 st. 9 s
* 80-120 km/h: 3 st. 8,7 s; 4 st. 10,8 s; 5 st. 13,3 s
1.6 16V (80kW/110k)
Pružnost:
* 60-100 km/h: 3 st. 7,8 s; 4 st. 10,6 s; 5 st. 17,5 s
* 80-120 km/h: 3 st. 8,5 s; 4 st. 10,9 s; 5 st. 16,25 s
mozme krasne porovnat udaje, napr. 60-100 km/h na 4-ke: dizel ma 9s, benzin ma 10.6 (+1.6s horsi) ale ked na benzine zaradim 3-ku mam 7.8 !!! (+1.2s lepsi !!!)
ok, na dizli tiez este mozem dat 3-ku a budem mat lepsi cas t.j 6.9 ! ale na benzine rovnako mozem dat 2-ku a budem tiez niekde okolo <6.9s (uz sa neuvadza v tabulke
)
na dizli ale uz na 2-ke 60-100 km/h neurobim lepsie ako za 6.9s, nebudem v optimalnom pasme otacok kde mam najlepsi krutiak (ten mam v tom rozmedzi 60-100km/h najlepsi na 3-jke), resp. na 2-ke nedam vobec 100km/h, na benzine ale na 2-ke 100km/h dam pri najlepsej dynamike

ok, pozrime sa vyssie 80-120km/h na dizli ani na benzine to na 2-ke nedame
optimum teda mame az na 3-ke, kuknime tabulku: benzin 8.5s, dizel 8.7s, to je navlas rovnaka pruznost !!! 
na autorevue.cz casto robia testy pruzneho zrychlenia na jednotlivych prevodovych stupnoch

vybral som 2 identicke auta citroen C4 s dvomi identickymi motormi benzin 1.6 16V 80kW/110k a dizel 1.6 HDi 80kW/110k
a tu su odmerane pruzne zrychlenia:
1.6 hdi (80kW/110k)
Pružnost (GPS):
* 60-100 km/h: 3 st. 6,9 s; 4 st. 9 s
* 80-120 km/h: 3 st. 8,7 s; 4 st. 10,8 s; 5 st. 13,3 s
1.6 16V (80kW/110k)
Pružnost:
* 60-100 km/h: 3 st. 7,8 s; 4 st. 10,6 s; 5 st. 17,5 s
* 80-120 km/h: 3 st. 8,5 s; 4 st. 10,9 s; 5 st. 16,25 s
mozme krasne porovnat udaje, napr. 60-100 km/h na 4-ke: dizel ma 9s, benzin ma 10.6 (+1.6s horsi) ale ked na benzine zaradim 3-ku mam 7.8 !!! (+1.2s lepsi !!!)
ok, na dizli tiez este mozem dat 3-ku a budem mat lepsi cas t.j 6.9 ! ale na benzine rovnako mozem dat 2-ku a budem tiez niekde okolo <6.9s (uz sa neuvadza v tabulke

na dizli ale uz na 2-ke 60-100 km/h neurobim lepsie ako za 6.9s, nebudem v optimalnom pasme otacok kde mam najlepsi krutiak (ten mam v tom rozmedzi 60-100km/h najlepsi na 3-jke), resp. na 2-ke nedam vobec 100km/h, na benzine ale na 2-ke 100km/h dam pri najlepsej dynamike


ok, pozrime sa vyssie 80-120km/h na dizli ani na benzine to na 2-ke nedame


- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: 2.0 TDCi 100kW
radsej to napisem do ineho vlakna, sem to nepatri, dal som to sem
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 1&start=75
http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.ph ... 1&start=75
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host