Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Co a jak vylepšit ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 09.10.2008 20:09

Založil sem toto tema,protože rád pročítám kdejaké stránky co a jak kdo upravuje a chci se podělit tímto o ty nej kousky...doufám že sem budete přidávat také něco zajímavého...
Pár ochutnávek na začátek :P
-----------------------------------------------------------------------------------------
Minimaxi – Maximini
Název si zvolte sami, ale ať už si vyberete jeden nebo druhý, jen sotva tím něco změníte na skutečnosti, že jde o neuvěřitelnou bestii. Položme si filozofickou otázku –
jaký nejvyšší výkon může nabídnout čtyřválcová šestnáctistovka? Sto koní je základ, takže tak sto padesát, dvě stě s přeplňováním, dvě stě padesát, víc ani ťuk. Kdeže, pokud ji pořádně nafedrujete plnícím tlakem, zaženete ji sice dost možná na samý okraj životnosti, ale na brzdě vám to ukáže klidně i 650 koní, stejně jako tomuto projektu Mini USA a ABF Performance. Plnící tlak se prý pohybuje okolo hodnoty 2.6 bar, řadí se vždy až na devíti tisících otáčkách za minutu a pohon zůstal věrný přední nápravě! Žádný div, že v prvních okamžicích speciální pneumatiky jen marně hledají plnohodnotnou trakci, ale po nějakých padesáti metrech se už začínají objevovat její první náznaky a tahle raketa naplno ukazuje potenciál 650k síly. Dosavadní rekord? Sprint na 1/4 míle za 10.4 sekund v rychlosti 217 km/h.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=i33lTY-AH4g[/youtube]
Přílohy
b.JPG
a.JPG
Naposledy upravil(a) kasi dne 10.10.2008 16:03, celkem upraveno 1 x.
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 09.10.2008 20:28

CIVIC EK4 TURBO
Japonec až nakonec? No tak to sou pěkný kecy a jen holá závist. Jestli toužíte po absurdně brutálním výkonu, který budete umět jen málokdy využít naplno (pokud vůbec), jděte právě do nějakého auta japonské provincie. Jistě, budete k tomu potřebovat slušně vybavenou dílnu, spoustu času, ochotné kamarády, chápající družku a hlavě rodinu, která vás nenechá odvézt na blázinec. Až jim oznámíte, že hodláte za pár peněz pořídit Civic z druhé poloviny devadesátých let, zavřít se s ním na rok do garáže a utopit do něj několik dovolených v Chorvatsku, cestu s Arnoštem a Arnoštem za doktorem Chocholouškem budete odmítat hooodně často.
Motor
Je to hodně zajímavý mix. Především díky tomu, že na blok motoru B18 (z 1.8 VTEC) byla napasována hlava z B16 (1.6 VTEC Type-R). Aby toho nebylo málo, bylo vrtání upraveno na 84 mm a zdvih na 87 mm. Ke slovu přišly
kované písty s keramicko-teflonovým povrchem, ojnice Crower, silnější ložiskové pánve, šrouby APR na hlavu válců a těsnění Cometics. Hlava byla vůbec sama o sobě přepracována - dočkala se leštěných kanálů a proudí do ní mnohem víc paliva prostřednictvím 750cc vstřiků od RC, které zásobuje mnohem výkonnější palivové čerpadlo. Více vzduchu umožní nejen kónusový sportovní vzduchový filtr, ale také větší škrtící klapka.

Neméně by vás mělo zajímat to všechno okolo přeplňování. Hlavním jeho středem je turbodmychadlo Garrett GT30R. Mimo blow-off ventilů HKS a externího regulátoru plnícího tlaku Tial je všechno vyrobeno přímo v dílnách BHT. Výfukové svody jsou ocelové, stejně jako 76mm výfukové potrubí, které má plnohodnotný tlumič a světe div se: Dokonce i katalyzátor!
Výkonný mezichladič si v BHT vyrobili přímo na míru. Proč výkonný? Protože by jím měl být už jenom kvůli své velikosti zabírající celý prostor mezi světly a dolní hranou nárazníku.

Hodilo by se ještě něco málo dat. Omezovač otáček byl nastaven na 8.700 rpm. Absolutní maximum motoru by asi sneslo těch devět rovných, nebo třeba i víc, ale kdo by to pokoušel. Už takhle se docela zahrávalo, než se našel správný plnící tlak. Ten se nakonec ustálil na hodnotě 1.1 baru, při které bylo vozu na stolici naměřeno divokých 497 koňských sil a monumentálních 521 Newtonmetrů. Jak už jsem se zmínil, docela se operovalo s výší plnícího tlaku, takže v BHT zjistili, že je možné
jej dočasně zvednout na 1.2 nebo dokonce 1.3 bar. Jak dlouho se s tím motor dovede prát, to bohužel nikdo neví a je celkem pochopitelné, že to asi ani nikdo nemá odvahu zkoušet.

Jízda
Jak asi takovéhle dělo vypadá v akci, to vám zcela názorně ukáže přiložené video. Na něm sice není poznat, že je Civic Turbo EK4 vybavený ostrou závodní spojkou Sachs, hřídelemi DSS nebo 50% špérou, ale i tak je to pastva pro oči. Hlavně ten okamžik, kdy čísla na rychloměru nezadržitelně stoupají.
Podvozek
Sériové komponenty by pochopitelně na balistické střele takovéto ráže nebyly moc platné. A především kvůli tomu se vyměnil hardware podvozku za duplikáty od Koni. Stranou nezůstaly ani
brzdy, které alespoň na přední nápravě nahradily drážkované kotouče Tarox 320x30 mm vyzbrojené desetipístovými brzdiči. Rovněž bylo pomyšleno i na neodpruženou hmotu, a tak se pneumatiky 205/40 R17 nazuly na odlehčené disky Rota 7.5x17“ vážící pouhých 7.2 kilogramu.
Interiér
Vesměs nic moc. Mimo pár budíků informujících o tlaku turbodmychadla, tlaku oleje, teplotě oleje, teploty stlačovaného vzduchu a takové ty „srandy“ se po estetické stránce v kabině nic
neměnilo. Pokud se ale zaměříme na technickou stránku, je tu pár hodně dobrých věcí. Dvojicí anatomů Sparco EVO II, ale pokračuje to integrovaným ochranným rámem a končí zcela masochisticky vyhlížejícím uložením chladiče motoru na prahu prostoru zadních sedadel a kufru. Říkám, opravdový hardcore. Už asi chápete význam výřezů v zadních blatnících, co? Do kufru putoval také akumulátor.

Cenu ani jiné bližší údaje vám bohužel neposkytnu. Jedná se o zcela ojedinělý projekt, který se moc na kšefty nestaví. Částky jsou těžce individuální a je jen na vás, zda se do něčeho podobného pustíte nebo jo ;-)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FdijTTxWwWk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tkgbxq5gy70[/youtube]
Přílohy
a.JPG
b.JPG
c.JPG
d.JPG
Naposledy upravil(a) kasi dne 10.10.2008 16:04, celkem upraveno 1 x.
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 10.10.2008 16:00

BMW M5 Ute
BMW M5 Ute je bestie dělaná přímo na zakázku pro Stuarta Appelbyho, profesionální hráče golfu a evidentně také příležitostně velmi kreativního umělce. Kromě té podivné hry na ušlechtilém přezelenalém trávníku jsou jeho vášní auta, rychlá auta. No a když s sebou máte tahat golfové hole a podobné ty nesmysly, potřebujete trochu více prostoru. Na druhou stranu se ve světě profesionálního golfu stále nosí jakási prestiž a exkluzivita, což relativně snadno odůvodňuje potřebu mít něco extra. Když zrovna nemáte peníze na F430 Scuderia, která zrovna přehršel zavazadlového prostoru nemá,
musíte si prestiž a společenský kredit zajistit jinak. Třeba tak, že vezmete své BMW M5 E39 a odvezete ho k australskému renomovanému úpravci Southern Red & Custom s jasnou představou, co byste ze svého vozu chtěli vyrobit.

Práce na BMW M5 Ute trvala včetně všech plánování a finálních úprav dlouhé tři roky. Tolik času to zabralo ze zcela prostého důvodu – na začátku stála naprosto ujetá myšlenka vzít nabroušený sedan a přestavět ho na nabroušený pick-up, pardon, „jůt“. Ute je australský název pro pick-upy, které nejsou postaveny na bázi SUV, ale nějakého
sedanu, kupé nebo kombi. Pravý a poctivý „jůt“ se navíc vyznačuje silným motorem, pohonem zadních kol a výjimečným vzhledem, kombinujícím trochu té přirozené sportovnosti a agresivity zároveň. Všechna tato kritéria představovaná kreace naprosto s přehledem splňuje.

Základem vozu se stala skoro celá podlaha M5 E39 a část konstrukce karosérie. Budeme-li se bavit trochu konkrétněji, jde o podlahovou skupinu prodlouženou těsně před prolisem palivové nádrže a zadních sedadel o 12 centimetrů, čímž rozvor kol vzrostl z 2.830 na 2.950 mm. Hned za B-sloupkem
byla karosérie zaříznuta a definitivně odstraněna, aby se vytvořil prostor pro ložnou plochu. Navařené 12cm prodloužení podlahy zdatně maskují nové prahy. Mimo to byly z důvodu nutného lepšího vyztužení použity ocelové hranoly, které se navařily na dno a na boky budoucí ložné plochy. Na bocích navíc pomáhají odvrtávané příčky vyplňující prostor mezi B-sloupky a zadními podběhy, přičemž o zamezení kroucení karosérie ještě dodatečně usiluje hliníková příčná vzpěra. Nově vzniklá konstrukce se schovala za přesně vyklepanými plechy plynule navazujícími na přední dveře, které tak
spojují originální linie boků po celé délce vozu.

Aby všechno dostatečně ladilo, odstranily se kliky dveří a jejich místo bylo zavařeno, zakytováno a definitivně zahlazeno. Jejich funkci nyní plní dálkově ovládané elektromagnetické zámky. Z úplně stejného důvodu se ztratily prolisy také v předních blatnících. Boky jsou tak naprosto hladké a souvislé. Na konci zadních blatníků se vyřízlo místo pro zapuštění koncových svítilen z pětkového kombi a mezi světla bylo dodatečně vyrobeno zcela nové čelo. Absolutní karosářskou perličkou je mohutné použití karbonu, konkrétně na
místě krytu motoru, střechy (nebo toho, co z ní zbylo) a zadního dlouhého víka.

Co se týká takových těch normálnějších úprav, majitel neuvádí nic o zásahu do podvozkových skupin, zato se zmiňuje o modifikaci brzdového systému na osmipístové a šestipístové třmeny Brembo s drážkovanými kotouči. Ty můžete spatřit za tmavými třídílnými disky DPE 9x19“ vpředu a 10x20“ vzadu. Obutí pochází ze skladů značky Bridgestone a jedná se o rozměry 255/35 ZR19 a 275/30 ZR20. Pětilitrový vidlicový osmiválec se dočkal přemapované ECU od Powerchip a včetně svodů a potrubí
vyměněného výfuku Supersprint. Na zkušební stolici se takto pozměněné hnací ústrojí ještě nedostalo, ale výkon jeho současný výkon je odhadován na nějakých 460 koní.

V takovéto podobě se M5 Ute oficiálně představil minulý víkend v australském New South Wales na akci Deniliquin Ute Muster, kde soutěžil s dalšími zhruba šesti tisíci konkurenty. Je vám asi jasné, že si vysloužil hodně pochval a uznání, protože v Austrálii se moc
bavorských „jůtů“ nepotká.

Plány do budoucna
Majitel je prozatím s vozem plně spokojený, ale zároveň přiznává, že všechna ta uznání a sláva jej přiměly k přemýšlení, zda nepokračovat v úpravách dál. Třeba interiér by si zasloužil možná něco víc, než jen skořepiny Cobra a trochu toho semiše. Stuart by se ale chtěl zaměřit spíš na motor a pohon jako takový. Třeba tak, že pomýšlí na výměnu agregátu za V10 ze současné generace M5 nebo zanechání toho stávajícího, ale s naroubovaným přeplňováním. Uvidíme. I takhle je to hodně povedená práce…

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SFgOsEqtl5A[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hr5c1Jiq ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vSC-vEsm ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p7lgu4pmz1U[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FwyUFbUo ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mc8FjppH ... re=related[/youtube]
Přílohy
a.JPG
c.JPG
d.JPG
f.JPG
e.JPG
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od čajda » 10.10.2008 16:01

Tak ta 1,4 na zadku je fakt bombová :mrgreen: Jinak to je pila jak cyp 8O

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 10.10.2008 16:09

jj ta honda je ostrá brutálně 8) se nudím asi tak si dělám takové noviny zde :mrgreen: líbí :roll:
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od čajda » 10.10.2008 17:49

Na autě to sice neplanuju, ale dobře se na to díva, takže dobrý kasi, jinak bych tě nazval "Mistr dodávaných inspirací" :mrgreen:


PS: Když vidím toho bawora, tak se mi stýska po těch 6hrnkach co jsem měl, ten zvuk byl jako lahodná píseň v sedmém nebi, sakra co to melu :mrgreen: Prostě se mi zastesklo :|

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 19.10.2008 18:31

pár zajímavých videí :mrgreen:
Uno Turbo con Nos 800 cv (0-100 in 2 sec.)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZN8InBdO ... re=related[/youtube]
-------------------------------
Delta Integrale 982 bhp drag car Greece-Greg
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5fheILNz ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wbvFSrB9 ... re=related[/youtube]
--------------------------------
Turbo Mustang vs ZX-10R
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d4nFmXpQ ... re=related[/youtube]
něco víc o mustangech..
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_TTalJLL ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WSZibVCUGf8&feature=user[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=svS0Lsmf ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NIsDY36z4vo&NR=1[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ijnXSBma ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BDtYUj4KhZg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YbkP0j-v ... re=related[/youtube]
----------------------------
2009 Nissan GT-R vs 2006 Ford GT - Super Lap Track Challenge
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fYdv1G1Lfk8&feature=user[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 29.10.2008 23:36

policejní Gallardo LP560-4
První Gallardo bylo té první série z roku 2004. Protože se jeho používání osvědčilo a fungovalo dobře (jak v akci, tak po mediální stránce), otřepalo se Lamborghini v roce 2005 ještě jednou a kromě římského oddělení dostal svůj modrobílý speciál taky boloňský okrsek, který už stačil na konto svého vozu připsat nějakých sto tisíc kilometrů akce. Třicítku vybraných dopraváků se speciálním výcvikem v samotné automobilce Lamborghini tak od teď čeká rovná trojice těchto automobilů. Tak tomu říkám zaměstnání snů.

Abyste si ale nemysleli, není všechno zlato, co se třpytí. Spousta lidí si dozajista představuje, jak je hlavní náplň práce takového pozemního pilota jen neustálé pronásledování silničních pirátů, ale to skutečnost je diametrálně odlišná. Akční honičky tvoří jen menšinový podíl, protože z dobrých devadesáti procent slouží tyto modrobílé střely právě jako asistenti transplantačního expresu, a to je teprve zodpovědnost. Upřímně, takovou psychickou zátěž bych na sebe chtěl vzít asi stejně, jako kdybych se měl stát řidičem autobusu. Rozhodovat o něčím životě, já pouhý lidský faktor za volantem? Ne, děkuji nechci! Klobouk dolů, pánové.

Na druhou stranu by to nemuselo být za volantem policejního Gallarda až tak těžké, jelikož nízkou siluetu vozu dozajista vynahrazuje systém majáků. Kromě toho střešního je po celém voze ještě všude možně ukryto dalších šest modrých stroboskopů. Uvnitř se na čelním skle nachází kamera, na palubní desce dvojice monitorů, mezi sedadly tiskárna a taky tu je ukrytý počítač spolupracující přes GPS s centrálou. Každý zásah je tak plně monitorován. Aby to bylo z výbavy všechno, je nutné zmínit přítomnost defibrilátoru za sedadly a speciální chladící box v zavazadlovém prostoru.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FhpRcmRvIp4[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZC0cZR56 ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=G5L0dowR ... re=related[/youtube]
Přílohy
a.JPG
aa.JPG
aaa.JPG
aaaa.JPG
aaaaa.JPG
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 14.11.2008 00:00

BMW testuje závodní verzi M3. Závodní verze je laděna divizí BMW Motorsport. S 4,0l V8 motoru dostali 485 koní a 537Nm točivého momentu. Hmotnost by se měla pohybovat kolem 1150 kg, což je 505kg méně, než u civilní verze.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QDw9ab5_ ... rtauta.cz/[/youtube]

Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series
Úpravy spočívají ve snížení hmostnosti, zvýšení výkonu a vylepšení podvozku. Pro snížení hmotnosti byla odstraněna stahovací střecha, kterou nahradili střechou pevnou. Kapota a zadní nárazní jsou z lehkých kompozotních materiálů. Celková úspora hmotnosti je 258 kg. provozní hmotnost tak klesla na 1 870 kg.

Zadní kola roztáčí V12 twin-turbo motor o objemu 6,0 litru, který byl malinko upraven. Výkon je zvýšený o 43 kW na celkových 493 kW (661 koní). “Krouťák” je omezen na hodnotu 1000 Nm, skutečná hodnota je cca. 1200 Nm.

Stokilometrové rychlosti dosáhnete za 3,9 sekund, dvojnásobku za 11 sekund. Omezovač bohužel zastaví ručičku rychloměru na 320 km/h.

Díky nástavcům prahů, blatníků a mohutnému křídlu působí vůz opravdu agresivně. Za volantem vás obejmou skořepinová sedadla potažená Alcantrou a kůží.

Bez zajímavosti také není, že bude vyrobenou pouze 350 kusů. A jeden exemplář stojí cca. 4 850 000 Kč.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=76DgyurN ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=mDrfBqNB ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HRcoI97N ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zMowwZzC ... re=related[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 14.11.2008 12:56

Ford Focus ST LeMans Edition
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KeiDNyFW ... re=related[/youtube]
GGR Ford Focus ST300
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3B-EFcbm ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e5qau9-c ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2AZwDFu0 ... re=related[/youtube]
19x Ford Focus ST and 2x Ford Focus RS in the tunnel!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mf9Vqzbw ... re=related[/youtube]
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od misoo » 05.12.2008 15:57

inac celkom nechapem tieto brutal pociny ako napr. s tou Hondou Civic EK4 T.... urcite to stalo tolko ako nejake 500k auto. sak si za tie prachy kupim napr. BMW M5 alebo nejake silne Porsche... sak to cele stalo urcite peknych par milionikov, ci mylim sa ?
a ked mam chut sa v niecom vrtat, tak by som si radsej zostrojil vlastne auto vlastnej konstrukcie, parametrov a tvarov... :roll:

a neukamenujte ma tu prosim :oops: :D

čajda
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3565
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od čajda » 05.12.2008 18:25

misoo kamení jsem našel, ale nevím jak ho po tobě hodit, asi ti ho pošlu mejlem :mrgreen:


Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od misoo » 05.12.2008 19:27

diky diky :lol:

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 14.02.2009 20:32

ObrázekObrázekObrázekObrázek
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TiUnVVGD ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=b0G0Nr4e ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ydu9j6kE ... re=channel[/youtube]
Jinými slovy jak asi bude fungovat Chevrolet Matiz s vnitřnostmi Chevroletu Corvette Z06. Prostě začali cpát sedmilitrový vidlicový osmiválec o výkonu 550 koní pod kapotu 3,5m městského vozítka.
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Uživatelský avatar
kasi
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8468
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Domažlice(CZ)
Kontaktovat uživatele:

Re: Novinky a zajímavosti ze světa autotuningu všech značek...

Příspěvek od kasi » 31.07.2009 10:13

Mini TEC AWD
Jedno našlapané Mini jsme tu už měli, ovšem to ani zdaleka neznamená, že by tohle byla nějaká obyčejná tuctovka. Jak už název napovídá, tenhle exot je kombinací hned několika věcí, které s Mini nemají vůbec nic společného. Zaprvé to je pohon všech čtyř kol, který byl převzatý z Hondy CR-V. No a zadruhé pak samotný motor, který pochází taktéž od Hondy. Žádná konkrétní fakta o něm sice známá nejsou, ale jeho výkon je odhadován na nějakých čtyři sta koňských sil. Bez přeplňování, prosím! Přítomnost lepivých pneumatik Yokohama pak už asi nikoho nepřekvapí, stejně jako striktně účelový interiér prostý všeho zbytečného vybavení.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=swUBxUFDJVg[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4ITdsRlM ... re=related[/youtube]

Obrázek
je Ford Focus 1.8L Zetec-E EFI r.v.00,Sedan,Pacific Green Metallic,Ghia
byl Ford Focus 1.8L Endura TDdi r.v.99,Hatchback,Moondust Silver Metallic,Ghia
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Tuning“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host