..áno - mala - a podľa protokolu i výzoru aj je...Komi píše:ano to je ta riadiaca jednotka ventilatora a myslim ze aj tato tvoja by mohla byt vymenena
Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior

- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Tak už se to točí i mě
Vyjedu z garáže,venku -10 a zapne se ventylátor.po chvili se zase vypne.Tyhle Fordy už mě začínají pěkně srát,asi půjde z domu!!!!!a vrátím se k bývalé značce.
NECHCETE NĚKDO C-MAXE ?
01/2007
Já si myslím,že za to může DPF.a není to porucha,ale to je jen můj názor.
NECHCETE NĚKDO C-MAXE ?
Já si myslím,že za to může DPF.a není to porucha,ale to je jen můj názor.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Nemôže za to ani DPF samotný - ale soft pre DPF.
Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky...

Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky...
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior

- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Já jenom doufám,že to nezpůsobí nějaké větší problémy.Dneska jsem vyjel z garáže,a vůbec nic a v týdnu nejméně 4x.Zajímalo by mě,jestli se to spustí i za jízdy a nebo když je to zahřáté na prov. teplotu.Jediné co jsem vypozoroval,tak když jsem vyjel z garáže -5sC. a spustil se ventilator,tak po ujetí asi 200m.už byl vypnutý.A v létě jsem o něm nevěděl vůbec.BobTDCi píše:Nemôže za to ani DPF samotný - ale soft pre DPF.
Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naposledy upravil(a) pavel28 dne 14.02.2010 11:37, celkem upraveno 1 x.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior

- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Možná je to blbost,ale možná jsem u sebe vyřešil ten ventilátor,až teprve dneska jem si všiml,že jezdím asi celou zimu se zapnutou klimatizací.V létě se mě to samo od sebe nezapínalo až tet v zimě a protože mám vyhřívanou garáž,v které je asi +8 až 10sC,tak se mě sepl ventilátor,ale jak jsem vyjel ven,teplota spadla rychle dolů,tak se klima vypla a tím i ventilátor.Když jsem stál venku např. v práci,a bylo pod +4sC. tak se ventilátor nesepl.
Tak uvidím co to bude dělat v létě.

Tak uvidím co to bude dělat v létě.
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Ak DPF máš - tak si bude žiť svojim životom tak či tak.
Bol si na zvolávačke Fordu - kde menia riadiacu jednotku ventilátora chladiča? Každý kto ju absolvuje už má úplne "intelektuálny" ventilátor - ktorý si sám od seba kedykoľvek sám zmyslí že sa mu chce krútiť - tak sa krútiť začne...aj ke´d je mínus 5 či 10°C...

Bol si na zvolávačke Fordu - kde menia riadiacu jednotku ventilátora chladiča? Každý kto ju absolvuje už má úplne "intelektuálny" ventilátor - ktorý si sám od seba kedykoľvek sám zmyslí že sa mu chce krútiť - tak sa krútiť začne...aj ke´d je mínus 5 či 10°C...
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
A v čem Vás běh ventilátoru omezuje? Vybíjí baterku je hlučný nebo něco jiného?
Jenom to že ochlazuje vodu ve velkém okruhu a na to je vyvinutý.
Na topení to nemá žádný vliv.
Tak proč?
Jenom to že ochlazuje vodu ve velkém okruhu a na to je vyvinutý.
Na topení to nemá žádný vliv.
Tak proč?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
No rád ti ho "darujem" - ak by tebe neprekážal..hihi...Radekjo píše:A v čem Vás běh ventilátoru omezuje? Vybíjí baterku je hlučný nebo něco jiného?
Jenom to že ochlazuje vodu ve velkém okruhu a na to je vyvinutý.
Na topení to nemá žádný vliv.![]()
Tak proč?
Áno pocit hluku, potom blbý pocit - že zbytočne veľký odber prúdu - tým i vyšší odber z alternátora(tzn. i väčší odber z výkonu motora), nepríjemný pocit, že sa skôr opotrebuje elmotor ventilátora či jeho ložiská.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- Radekjo
- Zkušený

- Příspěvky: 1517
- Registrován: 08.12.2009 18:30
- Bydliště: OVA
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
No rád ti ho "darujem" - ak by tebe neprekážal..hihi...
Áno pocit hluku, potom blbý pocit - že zbytočne veľký odber prúdu - tým i vyšší odber z alternátora(tzn. i väčší odber z výkonu motora), nepríjemný pocit, že sa skôr opotrebuje elmotor ventilátora či jeho ložiská.
[/quote]
To jsem nevěděl že když v autě zapnu spotřebič tak mi klesne výkon motoru
Myslíš že konstrukce motoru a ložisek ventilátoru je až tak špatná a nevydrží v celku těch pár dní provozu?
Áno pocit hluku, potom blbý pocit - že zbytočne veľký odber prúdu - tým i vyšší odber z alternátora(tzn. i väčší odber z výkonu motora), nepríjemný pocit, že sa skôr opotrebuje elmotor ventilátora či jeho ložiská.
To jsem nevěděl že když v autě zapnu spotřebič tak mi klesne výkon motoru
Myslíš že konstrukce motoru a ložisek ventilátoru je až tak špatná a nevydrží v celku těch pár dní provozu?
FM MKV 2,0 TDCI 15
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije)
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
To jsem nevěděl že když v autě zapnu spotřebič tak mi klesne výkon motoru
ze by perpetum mobile predsa len existovalo ?
ze by perpetum mobile predsa len existovalo ?
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- BobTDCi
- Zkušený

- Příspěvky: 1128
- Registrován: 18.02.2009 10:34
- Bydliště: NR kraj, Slovensko
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
To jsem nevěděl že když v autě zapnu spotřebič tak mi klesne výkon motoruRadekjo píše:No rád ti ho "darujem" - ak by tebe neprekážal..hihi...
Áno pocit hluku, potom blbý pocit - že zbytočne veľký odber prúdu - tým i vyšší odber z alternátora(tzn. i väčší odber z výkonu motora), nepríjemný pocit, že sa skôr opotrebuje elmotor ventilátora či jeho ložiská.![]()
Myslíš že konstrukce motoru a ložisek ventilátoru je až tak špatná a nevydrží v celku těch pár dní provozu?
No myslím si, že to je napočítané - aby to tie ložiská i komutátor vydržali - ale toho hlúpeho pocitu sa i tak nezbavíš...
No väčší odber znamená, že regulácia alternátora musí zvýšiť budiaci prúd - teda čím viac vyrábaš, tým väčšiu "brzdnú" silu to má...z motora si môže ukradnúť asi tak 2-5kW/možno i viac - podľa toho koľko má ten ktorý alt. výkon na štítku/ podľa odberu - keď povedzme ide dobíjací prúd na maximum možností altíka.
Seat LEON II, 1.9TDI PD 105k, 06/2010´
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
Predtým: Ford Focus II Titanium kombi, 1.6TDCi 110k, 10/2005´
Predtým: Renault Mégane II sedan, 1.5dCi 82k, 2004´
Predtým: Renault Clio II, 1.5dCi 65k, 2001
- pavel28
- Junior

- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Jestli to bylo na zvolávečce u Fordu to nevím,protože je to dovezené z Francije.BobTDCi píše:Ak DPF máš - tak si bude žiť svojim životom tak či tak.
Bol si na zvolávačke Fordu - kde menia riadiacu jednotku ventilátora chladiča? Každý kto ju absolvuje už má úplne "intelektuálny" ventilátor - ktorý si sám od seba kedykoľvek sám zmyslí že sa mu chce krútiť - tak sa krútiť začne...aj ke´d je mínus 5 či 10°C...![]()
![]()
![]()
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- pavel28
- Junior

- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
A přece se točí: Tak tou klimou to není,jedině opravdu tim DPF

Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
- Komi
- Junior

- Příspěvky: 414
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
tie zvolavacky maju registrovane v systeme, takze by ti to mali vediet v servise Ford povedat ci to ma zvolavacku za sebou...ak ta to zaujima...
Focus II. kombi, Trend (A), 1,6TDCI 80kW 2006 , DPF vymeneny 2011, turbo 2009
- pavel28
- Junior

- Příspěvky: 447
- Registrován: 10.09.2009 21:55
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Chod ventilátora chladiča po dosiahnutí pracovnej teploty
Díky,zajímá.Komi píše:tie zvolavacky maju registrovane v systeme, takze by ti to mali vediet v servise Ford povedat ci to ma zvolavacku za sebou...ak ta to zaujima...
Ford C-Max rv.12.2006 1.6 TDCi-DPF 80kw.Ghia už bez DPF
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Škoda Octavia combi SLXi 1.6-74KW.rv.1999
Škoda Felicia combi GLXi 1.3-50KW.rv.1997
Honda Civic LXi 1.6-83KW.rv.1992
Lada Žiguli 1.3 rv.1975
Škoda 100LX rv.1973
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

