Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od V12 » 19.12.2010 11:44

Jazdeny diesel od AAA neber, je to poukaz na problemy.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Peter5
Junior
Junior
Příspěvky: 320
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od Peter5 » 19.12.2010 13:01

Svokor kupil od AAA jazdeny focus 1.8 TDDi a bez jedineho problemu. Uz ho ma cca 4-5 rokov a okrem vymeny filtrov a oleja nic. Neobhajujem AAA su to podvodnici zavadzaju preto si treba dat pozor.
Focus 2008 facelift, 1.6 TDCi 66KW, Trend X, siva sea
Ford Kuga 2014, 2,0TDCi AWD, Powershift,

LoKiCZ
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19.12.2010 10:50

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od LoKiCZ » 19.12.2010 13:33

A neresilo by tyto problemy napr. toto? http://www.aaaauto.cz/cz/text.html?id=241 Nema s tim nekdo zkusenosti?

BTW: Kdyz koupim v AAA vuz u kteryho mi pak v servise vyskoci 5 hlasek na diagnostice, nemaji povinnost mi pak vratit penize?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od V12 » 19.12.2010 14:13

Peter5 :
Tiez mam par znamych, co v AAA kupili za relativne lacny peniaz velmi dobre auta. No iba jeden bol diesel (Ochcavka TDI PD 77kW) a aj po 250 tisic funguje ako hodinky. No na okoli je podstatne viac ludi, ktori sa v ackach popalili aj na benzinoch, ti vsak kupovali 10 rocne vraky za 1000 €, takze sa nic ine ani ocakavat nedalo. Jeden dokonca zadrel Golfa TDI na ceste domov. Bola to ale samozrejme jeho chyba, neskontroloval olej :nunu: Pritom den predtym skusobna jazda cca 30 kilometrov bez zavad. Co z toho Golfa asi bazarnici v case od ukoncenia skusobnej jazdy do okamihu predaja demontovali, ked v nom nebol olej ???

LokiCZ :
Teoreticky mohlo, lenze ked u nich preberas auto, podpisujes technicky list, kde je "medzi riadkami" napisane, ze kupujes opotrebovany vrak. Tym padom ked pride k nejakej zavade, nie je to skryta zavada, ale dosledok opotrebovania a si tam, kde slnko nesvieti.
Pridam jeden priklad - moj Plechac mal pri nakupe na tacho krasnych 80 tisic km, neskor zistena skutocnost 137 tisic, pretoze to zrejme stacal amater a na cosi zabudol - asi 2.0TDCI dovtedy este nerobil). Napriek tomu som mal v papieroch okrem ineho napisane, ze je nutna vymena rozvodoveho remena. Ak by som to ignoroval - ved interval vymeny je 200 tisic a remen by praskol, mam totalnu smolu - podpisal som papier, kde bola spomenuta nutnost vymeny a ze poznam technicky stav - teda viem, ze z nejakeho dovodu ten remen treba vymenit...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
tomason
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4248
Registrován: 02.03.2008 13:00
Bydliště: Praha na půl

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od tomason » 19.12.2010 15:34

Jo nepřeju ti aby si postával po servisech ,tenhle motor k tomu má ty největší předpoklady,sice je moderní,ale rád stávkuje.Abys to nějak rozklíčil potřebuješ na to znalosti,jako laik so odkázán na náhodu.Což se ti může hodně prodražit to raději kup auto po leasingu operativním máš jistotu že to moc neojebali,důležitý taky kdo auto vlatstnil firemní gejša,nebo jeden jediný řidič.
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI

amper
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 19.12.2010 20:15

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od amper » 19.12.2010 20:38

Kupil som FF II 1,6TDCI s DPF podla servisnej knihy po dvoch rokoch pouzivania (kupovane v bazare 8-( 92k km), nikto sa mi pred kupou v bazare ani neobtazoval povedat ze to ma DPF a nanestastie som jeho pritomnost nezistoval beriem to ako moju chybu. Technicky stav karoserie a podvozku bol OK. Potom po roku nasledovala vymena kondenzatora klimatizacie (bol prasknuty - 600 eciek :shocked: v origo servise 8-(). Potom, ze ma turbo volu a treba ho repasovat mi povedal jeden znamy technik az pri druhej vymene oleja, zatial vsak jazdi v pohode a olej nezerie takze vymenu (repas) cakam v dohladnej dobe 8-( spolu s filtrom pevnych castic.Na druhej strane novy FF stal v tej dobe viac nez dvojnasobok ceny co som za neho dal.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od V12 » 20.12.2010 18:26

amper :
Prezradit mierne technicky zdatnemu kupcovi ze auto ma DPF (a hlavne Ford) znamena, ze bazos pride o zakaznika. Takze sa to pekne potichu zataji. Preto treba akekolvek kupovane auto preklepnut podla VIN kodu. Na forach sa vzdy najde spusta ochotnych ludi a hned vies, na com si. Najlepsie je to s koncernovymi autami, to Ti v kazdom servise vysypu aj historiu, takze je velmi velka pravdepodobnost, ze nekupis olietanu kraksnu.
Este jedno upozornenie - ak si nemenil rozvod, tak to hned urob, Tvoj voz mal pri kupe minimalne 160 tisic km. Aby sa ti nezrazil motor. To je potom na maslu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od Nicco » 20.12.2010 20:26

No hlavne nejdem do bazara (alebo na internet) len tak, ze chcem nejaky disel za lacny peniaz do 100tkm a je mi jedno, aky, len aby pekne vyzeral a pocul som, ze ten vyrobca XYZ je celkom kvalitny.
Ak sa rozhodnem, ze chcem Focus, tak si o Focuse nieco nastudujem.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od V12 » 20.12.2010 21:57

Nicco :
Velka pravda. Najprv nastudovat a az potom kupovat. Ja som pri svojej obrovskej smole mal ale aj ten prislovecny kusocek stastia v podobe DPF free voza. V tom case som nemal tusenia, co je to DPF. Dnes je to prva vec, co ma zaujima na peknej jazdenke.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
B.F.G.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.12.2010 08:37

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od B.F.G. » 24.12.2010 14:04

Bazarník prý vyměnil vstřik, jinak prý nic nikde není. Bohužel ale neudělali ostatní věci co podle mě měli, nevyměnili olej, filtry, a bohužel olej ani nedolili (nalil jsem tam cca litr). Je fakt -motor má po nastartování lepší zvuk. Ovšem po sundání krytu hlavy (plast) jsem viděl hromadu bordelu, nafty a vstřiky jsou jeden humus. Nejhorší je, že tapec kapoty je zahumusený velkými vrstavami sazí, molitan z plastového krytu motoru je odpálený a černý jako bota. Co si o tom mám myslet? Auto jede podle mě trochu líp, ovšem pružnost na pětku je pořád podle mě slabá a podle dolití nafty po 200 km cestě jezdím pořád za 7l. Je mi jasný, že z 200Km průměru se nedá vycházet, ale jistá indicie to možná je. Ještě jsem si všiml, že kardan od volantu a hřídel co jde do podlahy jsou jako liška - je to normální?

Uživatelský avatar
kaminek
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 530
Registrován: 07.03.2009 15:30

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od kaminek » 24.12.2010 16:26

No napadla mě jedna věc ,aby to nebyl utopenec,když to máš rezavý ze vnitř :? a ty problémy kolem.
Byl Ford Focus combi Trend 1,8TDDI 1999, 90ps
,pružiny Enzo-40mm,vzd.filtr K&N,chip,7jx15 ET 38 195/55R15
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=14237 Galerie Obrázek


Je BMW 330d Touring

Uživatelský avatar
B.F.G.
Nováček
Nováček
Příspěvky: 37
Registrován: 07.12.2010 08:37

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od B.F.G. » 31.12.2010 14:23

Tak dnes je všechno ještě mnohem lepší, motor zdechne i sám od sebe na volnoběh, poprvé mi to chcíplo při rozjezdu na křižovatce do kopce. Domů to bylo jen 500 metrů takže jsem si vyzkoušel jak se to auto dá tlačit. Nepochopím, že nesvítí žádná chyba motoru a podobě, přitom kontrolka je funkční. Chcíplo mi to aspoň 6x. Takže na hory se nejede, fakt super.

Uživatelský avatar
verko1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 10.08.2010 14:46

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od verko1 » 14.02.2011 20:19

B.F.G. píše:Tak dnes je všechno ještě mnohem lepší, motor zdechne i sám od sebe na volnoběh, poprvé mi to chcíplo při rozjezdu na křižovatce do kopce. Domů to bylo jen 500 metrů takže jsem si vyzkoušel jak se to auto dá tlačit. Nepochopím, že nesvítí žádná chyba motoru a podobě, přitom kontrolka je funkční. Chcíplo mi to aspoň 6x. Takže na hory se nejede, fakt super.
Zdravim,
mam rovnaky motor a aj rovnaky problem. Porucha mala naprosto rovnaky priebeh a aj cas (Vianoce :-). Najprv mi pri predbehovani kamiona umrel motor, pricom nezasvietila ziadna kontrolka. Problem sa opakoval nad 2000 otacok. Nastudoval som fora a vybaveny vedomostami som siel do Forda (Summit v BA). Mechanik povedal, ze to asi bude palivovy filter a ze to da na diagnostiku co to povie. Diagnostika ako vzdy (mam introvertne auto, ktore nekomunikuje s okolnym svetom)nic nenapisala. Tak sme sa dohodli na servisnej prehliadke po 60 000 kde je aj vymena filtra (servisnu som potreboval tiez). Chlapci od Forda po prehliadke tvrdili, ze uz to snad bude v pohode. Nebolo :-( Len co klesla teplota pod 0 tak som stal kazdych 10 metrov. Navyse stary palivovy filter som otvoril a ten bol ako cisto umyta podlaha. Takze ked pridete na nejake napady dajte vediet. Moj doterajsi zaver: objavilo sa to potom ako som natankoval naftu s postruhanou travou v bavorsku, objavilo sa to iba ked teploty vyrazne klesli pod bod mrazu, takze to tipujem na bordel v nadrzi spolu s vodou, ktora tam zamrza. Moje doterajsie riesenie: aditivum na pohltenie vody, a raz sa snad dostanem aj k tej nadrzi :-)
Teraz: Ford Focus, 1.6 TDCi, 80kW, 01/2008, čierna metalíza
Predtým: Citroen C2 VTR, 1,6, 80kW, 01/2005, červená metalíza

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od Nicco » 15.02.2011 11:18

Ked diesel funguje, je to fajn. Dobra spotreba, zatah. Ale ak sa zacnu sypat problemy, je po radosti. Najhorsie su zahady, ze niekedy to ide, inokedy nie a samozrejme ziadne chyby to nehlasi a ako by to nestacilo, tak servis ide diagnostikovat zaneseny filter cez EOBD. Fakt dobre. Jedine co vedia spravit, je nacitat kody, pozriet manual a vymenit vsetko nadrahsie.

Teraz sa vyskytuju problemy v USA, ked na dialnici zhasne motor:
http://www.auto.cz/urady-resi-problem-n ... -usa-54516
VW ma na to svoj nazor, ale podla TDI fora to vyzera na problemy s cerpadlom paliva, co znie aj logicky. Tak ak je u vas problem s cerpadlom, tak nove stoji 23.000czk. Kto z vas jazdi tak vela, ze na rozdiele v spotrebe zarobi 1000E ? Tipujem to na 40.000km, ale este to ma DPF, vstrekovace, turbo, egr a dvojhmotu.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Nad 3000 zhasne motor - 1.6TDCI 80KW

Příspěvek od V12 » 21.02.2011 19:30

Nicco :
Hovoris mi z duse. 100% suhlas.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti