
Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ale tak urcite si tam veme ten litr navic nez kdyby sis koupil sam olej,filtr,a filtr vzduchovy
jde o ty kolca kolik staly.Jinak mam dotaz pokud by mi to delalo a jezdil bych stim sam stalo se nekomu neco stim?! nebo jen vas nebavil ten zvuk?!

- Road
- Člen klubu
- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
jelikož je to v motorové části, tak za prvé mě ten zvuk nebavil a raději to dát v času do kupy, než to nadělá větší paseku, toť můj názor 

- Road
- Člen klubu
- Příspěvky: 768
- Registrován: 04.11.2010 18:32
- Bydliště: Přerov
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
tak takovou marži nemají snad ani u Forda, ne????Klvys píše:ale tak urcite si tam veme ten litr navic nez kdyby sis koupil sam olej,filtr,a filtr vzduchovy![]()

-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
a kdo my teda odpovi: Mam dotaz kdyz to vytacim na 2,3,4 kolem 3500 ot/min tak ten motor ma takove divny zvuk jak kdyby neco nasaval...nevim jestli to je ze tam ten plyn nebo uz to nekdo zazil?! mam 1.6 tivct
- masky
- Pokročilý
- Příspěvky: 574
- Registrován: 04.11.2009 14:32
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Road: Podle mě je ta cena v pohodě, podle toho co psal misoo přímo krásná. Já teď měnil pumpu (+rozvody,drážkovej řemen) a vyšlo mě to na necelejch 7tis. To časování si vyměnil za krásný peníz a teď již budeš mít hlavně pokoj
a chápu, že ne každej mění olej sám, nemá přístup atd. Pokud to pak sfoukneš takhle všechno, tak se to v servisu ztratí 


- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
klvys: tazko povedat, ked ten zvuk nepocut, skus to nahrat a zaves to sem.
Alebo skus oslovit niekoho kto ma s tymto motorom aj plyn. Len neviem ci to tu niekto ma...
Alebo skus oslovit niekoho kto ma s tymto motorom aj plyn. Len neviem ci to tu niekto ma...
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23.04.2008 21:31
- Bydliště: D1, D5
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Má někdo zkušenost s dušením motoru na 1,6 Ti-VCT? Když je studený tak při akceleraci do 2tis. ot. cuká. Jakmile se ohřeje tak sice cukání přestane, ale zase ztratí výkon v nízkých otáčkach a motor se projevuje jako by se dusil, obzvlášť na rozjezdu nebo akceleraci opět z nízkých otáček. Nad 3tis. už tahá, přesto mám pocit, že na tom byl dřív lépe i ve vyšším spektru otáček. Mám 60tis. najeto, měnil jsem svíčky za DENSO Iridium, 500 prvních km s novýma svíčkama bylo auto jako vyměněný, až jsem se divil, jak jde za plynem, teď už jsem zase ve starých kolejích. Možná se to tady už řešilo, pak se omlouvám, ale já nic nenašel.
2007 1.6 Ti-VCT Turnier TREND
-
- Test driver
- Příspěvky: 4585
- Registrován: 01.09.2008 20:30
- Bydliště: Kolín, Nedašov
- mates444
- Nováček
- Příspěvky: 90
- Registrován: 04.02.2011 12:21
- Bydliště: Brno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Začal bych tím, že bych tam dal svíčky, které tam patří. S jinejma svíčkama to dělá problémy. Stojí jen cca 130 kaček kus.
Napsalo se tohotu o svíčkách mraky: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... AD%C4%8Dky
Napsalo se tohotu o svíčkách mraky: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... AD%C4%8Dky
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak už jsem to tu psal nikdo neví?! prostě když jedu a mam otačky kolem 3500-4000 ot/min tak z motora vychazi piskavý zvuk na jakykoliv kvalt.Jakmile se dostanu nad tu hranic nebo pod tak zvuk přestane jakmile přidam tak začne zase pískavy zvuk(natočit to nejde děla to jen při jizdě na volnoběh to neuděla) neměl někdo takový problem děla to jak na benzín tak na plyn 

- Nicco
- Zkušený
- Příspěvky: 1961
- Registrován: 16.06.2009 21:42
- Bydliště: CZ-SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Spotreba 10.24? Nie je ten zvuk piskot prednych pneumatik 

Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
ale spotreba plynu 10,24
nee od pneumatik to neni vychazi to od motoru kdyz se dostanu na ty otacky a kdyz drzim plyn vtech otackach tak to dela furt 


-
- Test driver
- Příspěvky: 2561
- Registrován: 20.01.2011 18:14
- Bydliště: Opatovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Tak jsem zjistil ze to dela i mene treba pry 2500 ot/min proste jak kdyby nekde neco nasávalo nebo nejaka hadicka nebo neco 

-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 29.03.2010 21:03
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Máme ho teprve pár dní, ale chci se zeptat, pod 2000 otáček je to úplně mrtvé, ne jako každá 1.6i, opravdu úplně... trojka z křižovatky na 1300 ot. mírný kopec a ona se nerozjede, plnej a nic. Okolo 2000 ot. přichází kopanec (zaznamená to i spolujezdec)jak u velmi vychovaného TDCi a auto už jede jedna báseň... Nejvíc bych to přirovanal k 1.8TDCi ve Focusu I... jak to nemělo točky, nejelo to a pak u 2000 kopanec.
Jinak na běžnou jízdu ten motor je absolutně super, je to zpřevodované do pomala, takže po městě nádhera. Máme to skoro výhradně jen na město a vyměnili jsme to za TDCi 80kw.. pocitově to jede o dost líp, je to podstatně podstatně tišší a i mnohem mrštnější.
Měl jsem přestřělku se Superbem TDI (asi 103kW) on mě předjel v dědině, když jsem jel 60 tacho a pak mě zdržoval, tak jsem ho musel probliknout a předjet, borec se rozčiloval, ale jeho 15kg/kw, mých 14 a mnohem mnohem kratší převody způsobily, že se musel poklonit!
Jinak na běžnou jízdu ten motor je absolutně super, je to zpřevodované do pomala, takže po městě nádhera. Máme to skoro výhradně jen na město a vyměnili jsme to za TDCi 80kw.. pocitově to jede o dost líp, je to podstatně podstatně tišší a i mnohem mrštnější.
Měl jsem přestřělku se Superbem TDI (asi 103kW) on mě předjel v dědině, když jsem jel 60 tacho a pak mě zdržoval, tak jsem ho musel probliknout a předjet, borec se rozčiloval, ale jeho 15kg/kw, mých 14 a mnohem mnohem kratší převody způsobily, že se musel poklonit!
Mondeo HB 2019 2.0TDCi132kw PowerShift Titanium
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
A nema sa po dedine jazdit 50 ? 

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti