Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 19.05.2011 22:35

ale tak urcite si tam veme ten litr navic nez kdyby sis koupil sam olej,filtr,a filtr vzduchovy :) jde o ty kolca kolik staly.Jinak mam dotaz pokud by mi to delalo a jezdil bych stim sam stalo se nekomu neco stim?! nebo jen vas nebavil ten zvuk?!

Uživatelský avatar
Road
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 768
Registrován: 04.11.2010 18:32
Bydliště: Přerov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Road » 19.05.2011 22:40

jelikož je to v motorové části, tak za prvé mě ten zvuk nebavil a raději to dát v času do kupy, než to nadělá větší paseku, toť můj názor :palec_nahoru:
Subaru XV 2.0i AWD 110Kw
Ford Grand C-Max 1.6 Ti-Vct 77kW Gallery - prodáno
bylo Ford Focus II 1.6 Ti-Vct 85kw Gallery - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
Road
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 768
Registrován: 04.11.2010 18:32
Bydliště: Přerov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Road » 19.05.2011 22:47

Klvys píše:ale tak urcite si tam veme ten litr navic nez kdyby sis koupil sam olej,filtr,a filtr vzduchovy :)
tak takovou marži nemají snad ani u Forda, ne???? :nixw:
Subaru XV 2.0i AWD 110Kw
Ford Grand C-Max 1.6 Ti-Vct 77kW Gallery - prodáno
bylo Ford Focus II 1.6 Ti-Vct 85kw Gallery - prodáno
Obrázek

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 19.05.2011 23:07

a kdo my teda odpovi: Mam dotaz kdyz to vytacim na 2,3,4 kolem 3500 ot/min tak ten motor ma takove divny zvuk jak kdyby neco nasaval...nevim jestli to je ze tam ten plyn nebo uz to nekdo zazil?! mam 1.6 tivct

Uživatelský avatar
masky
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 574
Registrován: 04.11.2009 14:32
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od masky » 20.05.2011 07:12

Road: Podle mě je ta cena v pohodě, podle toho co psal misoo přímo krásná. Já teď měnil pumpu (+rozvody,drážkovej řemen) a vyšlo mě to na necelejch 7tis. To časování si vyměnil za krásný peníz a teď již budeš mít hlavně pokoj :palec_nahoru: a chápu, že ne každej mění olej sám, nemá přístup atd. Pokud to pak sfoukneš takhle všechno, tak se to v servisu ztratí ;)
Ford Focus II 1.6 TI-VCT 85KW - GHIA r.v. 2005 GALLERY
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 20.05.2011 07:38

klvys: tazko povedat, ked ten zvuk nepocut, skus to nahrat a zaves to sem.
Alebo skus oslovit niekoho kto ma s tymto motorom aj plyn. Len neviem ci to tu niekto ma...

lubumba007
Příspěvky: 1
Registrován: 23.04.2008 21:31
Bydliště: D1, D5

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od lubumba007 » 21.05.2011 11:51

Má někdo zkušenost s dušením motoru na 1,6 Ti-VCT? Když je studený tak při akceleraci do 2tis. ot. cuká. Jakmile se ohřeje tak sice cukání přestane, ale zase ztratí výkon v nízkých otáčkach a motor se projevuje jako by se dusil, obzvlášť na rozjezdu nebo akceleraci opět z nízkých otáček. Nad 3tis. už tahá, přesto mám pocit, že na tom byl dřív lépe i ve vyšším spektru otáček. Mám 60tis. najeto, měnil jsem svíčky za DENSO Iridium, 500 prvních km s novýma svíčkama bylo auto jako vyměněný, až jsem se divil, jak jde za plynem, teď už jsem zase ve starých kolejích. Možná se to tady už řešilo, pak se omlouvám, ale já nic nenašel.
2007 1.6 Ti-VCT Turnier TREND

MK2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4585
Registrován: 01.09.2008 20:30
Bydliště: Kolín, Nedašov

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od MK2 » 21.05.2011 11:56

Jaký tam čepuješ benzín? Z jaké benzinky?
2012 Mazda 3 2.0DISI 111kW

Uživatelský avatar
mates444
Nováček
Nováček
Příspěvky: 90
Registrován: 04.02.2011 12:21
Bydliště: Brno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od mates444 » 21.05.2011 13:22

Začal bych tím, že bych tam dal svíčky, které tam patří. S jinejma svíčkama to dělá problémy. Stojí jen cca 130 kaček kus.
Napsalo se tohotu o svíčkách mraky: http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... AD%C4%8Dky

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 01.06.2011 22:38

Tak už jsem to tu psal nikdo neví?! prostě když jedu a mam otačky kolem 3500-4000 ot/min tak z motora vychazi piskavý zvuk na jakykoliv kvalt.Jakmile se dostanu nad tu hranic nebo pod tak zvuk přestane jakmile přidam tak začne zase pískavy zvuk(natočit to nejde děla to jen při jizdě na volnoběh to neuděla) neměl někdo takový problem děla to jak na benzín tak na plyn :(

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nicco » 02.06.2011 09:44

Spotreba 10.24? Nie je ten zvuk piskot prednych pneumatik :P
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 02.06.2011 10:29

ale spotreba plynu 10,24 :) nee od pneumatik to neni vychazi to od motoru kdyz se dostanu na ty otacky a kdyz drzim plyn vtech otackach tak to dela furt :(

Klvys
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2561
Registrován: 20.01.2011 18:14
Bydliště: Opatovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Klvys » 02.06.2011 17:27

Tak jsem zjistil ze to dela i mene treba pry 2500 ot/min proste jak kdyby nekde neco nasávalo nebo nejaka hadicka nebo neco :(

Moik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 29.03.2010 21:03

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Moik » 05.06.2011 17:11

Máme ho teprve pár dní, ale chci se zeptat, pod 2000 otáček je to úplně mrtvé, ne jako každá 1.6i, opravdu úplně... trojka z křižovatky na 1300 ot. mírný kopec a ona se nerozjede, plnej a nic. Okolo 2000 ot. přichází kopanec (zaznamená to i spolujezdec)jak u velmi vychovaného TDCi a auto už jede jedna báseň... Nejvíc bych to přirovanal k 1.8TDCi ve Focusu I... jak to nemělo točky, nejelo to a pak u 2000 kopanec.

Jinak na běžnou jízdu ten motor je absolutně super, je to zpřevodované do pomala, takže po městě nádhera. Máme to skoro výhradně jen na město a vyměnili jsme to za TDCi 80kw.. pocitově to jede o dost líp, je to podstatně podstatně tišší a i mnohem mrštnější.

Měl jsem přestřělku se Superbem TDI (asi 103kW) on mě předjel v dědině, když jsem jel 60 tacho a pak mě zdržoval, tak jsem ho musel probliknout a předjet, borec se rozčiloval, ale jeho 15kg/kw, mých 14 a mnohem mnohem kratší převody způsobily, že se musel poklonit!
Mondeo HB 2019 2.0TDCi132kw PowerShift Titanium

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 06.06.2011 09:27

A nema sa po dedine jazdit 50 ? :nunu:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti