volnoběžný ventil

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Hurvajs » 06.06.2011 18:34

Hm, paráda, takže jsem pochopil, že to tedy na 99% je to volnoběžným ventilem. :( To je paráda, 3 roky to přežívám takhle a když jsem se rozhodl, že to příští rok v létě prodám, tak do toho ještě budu cpát :) No jo no, co se dá dělat.
Jo jinak, ještě jsem si vzpomněl ohledně toho pomalého padání otáček při přeřazování. Mluvil jsem s jedním, podle mne výborným, mechanikem z Forda, který mi na to řekl, že ŘJ schválně chvíli podrží plyn a to kvůli ekologii. Při přeřazování, když se pustí plyn, tak prý motor nejneekologičtěji spaluje a proto chvilku zůstane "viset" plyn aby to spalovalo lépe. Samozřejmě, pokud to někomu ty otáčky podrží nějak dlouho, tak to dobře není. :wink: Kámoš si koupil před měsícem úplně novou Fabii 1,6 16V a dělá mu to taky, takže na tom asi něco bude. Je z toho taky nešťastný, ale ve Škodovce mu řekli, že se takto ty motory chovají a to právě kvůli ekologii.
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Hal9000 » 07.06.2011 14:50

petulak píše:hurvajs--- méně živé auto bude. Jelikož si ŘJ, bere udáje od tohoto ventilu. / předstih, dávku paliva atd./ tak neváhej a kup novej!! :mrgreen:
To si ŘJ bere údaje na předstih a dávku z volnoběžného ventilu? Já myslel že ho ŘJ pouze otvírá a zavírá podle údajů ze spojkového a plynového pedálu a tím řídí volnoběh. Z tůtoho moudrý nejsem :bebng:

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petulak » 07.06.2011 18:01

Na volnob. je jiný předstih plus dávkování paliva, než třeba při 3000 ot. A to si ŘJ mimo jiných udajů bere taky z voln. ventilu, a tím řídí voln. ventil.

konkurence.php?p=51#p51

Tady čti. :mrgreen:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
Hal9000
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3658
Registrován: 21.01.2011 17:41
Bydliště: Plzeň

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Hal9000 » 07.06.2011 20:11

Nejde mi to otevřít :nixw:

Uživatelský avatar
matys
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 653
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: JIHLAVA Březinky

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od matys » 07.06.2011 20:14

............ani mně ne.
FOFO 1,6 16V TREND 5HB r.v.2003 STŘÍBRO MOONDUST
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petulak » 08.06.2011 16:26

Cha-Cha: mě taky už ne. :wallbash: :wallbash:
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od vitr73 » 09.06.2011 17:30

Vsadim sve nove boty ze řj si z volnobezneho ventilu nic nebere. v nem je jen civka elektromagnetu.....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
petsu
Nováček
Nováček
Příspěvky: 60
Registrován: 01.04.2011 10:17

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petsu » 10.06.2011 14:21

Plodné téma :-)
Mě se začal houpat volnoběh po tom, co byl Focus v servisu na výměnu rozvodů, oleje, a palivového filtru (autorizovaný servis).
Takže ze dne na den, při odjezdu jsem měl vynulovanou průměrnou spotřebu , resp 55l .-) a to podle tachometru ujeli 6 km.
Takže buď odpojením baterky si řj jednotka něco špatně nastavila, nebo při výměnně se pohlo s nějakou hadicí.... a nebo to s tím vůbec nesouvisí a objevilo by se to nezávisle.
Asi jako když byl vyměněn hlavní spojkový válec a stoupla spotřeba o cca 0,5 litru.
A teď babo raď , když si ty auta žijí vlastním životem :-)
FF Combi 1,6 ZETEC Comfort rv11/2003
Obrázek

Bylo
Škoda Felicia 1,3 BMM
SAAB 9000 CD 2,0 T
Škoda 120 GTI :-)

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od maxo111 » 10.06.2011 17:10

Zmen servis :wink: Ja som viac ako 30 000 km (po vymene rozvodu) jazdil s posunutym rozvodom - dosledok bol lenivy motor a nekludny volnobeh. :idea:

Ajked mozno sa ti len RJ po resete este "nenaucila" spravne hodnoty...
Naposledy upravil(a) maxo111 dne 11.06.2011 11:39, celkem upraveno 1 x.
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petulak » 10.06.2011 19:33

petulak píše:Na volnob. je jiný předstih plus dávkování paliva, než třeba při 3000 ot. A to si ŘJ mimo jiných udajů bere taky z voln. ventilu, a tím řídí voln. ventil.

http://www.forum.konkurence/viewtopic.php?p=51#p51

Tady čti. :mrgreen:
vitr73,--- chceš opravdu bejt bez bot??
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od vitr73 » 11.06.2011 12:26

o sve boty se opravdu nebojim....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od vitr73 » 11.06.2011 12:29

volnobezny ventil je pouze el.ventil rizeny řj na zaklade informaci z jinych cidel.....to vim zcela jiste
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Hurvajs
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 746
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Chomutov

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Hurvajs » 11.06.2011 13:38

Pánové, nikdo jste se nevyjádřil k tomu, co mi řekli páni odborníci k pomalu padajícím otáčkám, viz. můj příspěvek výše... :wink:
Ford Focus 1,8i 16V Zetec 115PS Combi Ghia r.v. 1999 Tempomat

Obrázek

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od petulak » 11.06.2011 17:35

Hurvajs píše:Pánové, nikdo jste se nevyjádřil k tomu, co mi řekli páni odborníci k pomalu padajícím otáčkám, viz. můj příspěvek výše... :wink:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... &start=150
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Jirik 1.8
Junior
Junior
Příspěvky: 256
Registrován: 20.02.2010 19:35
Bydliště: Brno

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Jirik 1.8 » 13.06.2011 21:50

Hurvajs: To co jsi psal o tom držení otáček, tak to samé mi řekl strýc mechoš a známej co dělal ve Fordu mechoše - schválně si to drží. Asi něco na tom bude, ale jak říkáš, má to být jen chvilka a ne že to začne např. stoupat výše.
Ford Mondeo kombi 2.0 (107kW), 2010
Ford Focus sedan 1.8 (85kW), 1999, GHIA - R.I.P.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti