Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT
- el_Barto
- Junior
- Příspěvky: 412
- Registrován: 17.01.2010 19:21
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
pod 1500 bych 1,6ku vubec netocil .... osobne pod 1500 padnu vyjimecne a to hlavne pak nezaslapnu na podlahu ... to motoru opravdu nesedi ...
Jak motor nebyl zajety tak pod 2000tis byl naprosto liny, hlucnejsi, vic klepal atd ... po prvnich cca 5tis se to rapidne zlepsilo ...
Jak motor nebyl zajety tak pod 2000tis byl naprosto liny, hlucnejsi, vic klepal atd ... po prvnich cca 5tis se to rapidne zlepsilo ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik
-
- Nováček
- Příspěvky: 31
- Registrován: 29.03.2010 21:03
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
V12: jo on mě předjel aspoň 75 já jel 55 GPS, pak za dědinou jsem ho předjel...
el_Barto: nešlo mi o jízdu na pětku na 1500, spíš že vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.
Ale, rozsvítila se kontrolka motoru a auto zase začalo jet trochu normálně.
el_Barto: nešlo mi o jízdu na pětku na 1500, spíš že vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.
Ale, rozsvítila se kontrolka motoru a auto zase začalo jet trochu normálně.
Mondeo HB 2019 2.0TDCi132kw PowerShift Titanium
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Mrkni na vykonovou charakteristiku motoru, je to docela linearni, takze nejakej rozdil by tam bejt nemel. Pokud je to ale novej motor, bud na nej ze zacatku hodnej - az si to sedne, bude se chovat mravnejc. Kazdopadne na vypaleni z krizovatky to neni, na to v techhle otackach chybi kroutak. Jediny vozidlo kde muze bejt clovek opravdu spokojenej s akceleraci z techhle otackek je trolejbus 

- FUGAS
- Test driver
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29.03.2009 20:43
- Bydliště: Kladno
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Bráním se tu, abych nemusel použít nějaký ostřejší výraz, ale opravdu považuješ za normální jet na 1300ot/m, dávat tomu plnej, ještě k tomu do kopce a divit se že to nejede?Moik píše: ...vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.


bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe
je: BMW 323i coupe
- Anduril
- Test driver
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Nekteri proste nechapou, ze benzin neni nafta a radici paka jim nic nerika 

- Gromik
- Pokročilý
- Příspěvky: 930
- Registrován: 22.07.2008 08:46
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Benzínová 1.6 ti v nějakých 1300ot. rozhodně nic nepředvede
To je prostě fakt podložený tím, že v těchto otáčkách má motor má tak 110Nm krouťáku a o výkonu v kW v těchto otáčkách se radši ani nebavím. Pokud očekáváš "tah odspoda", kup si diesel 
Jinak já pod 2000ot. jedu jen výjimečně a pokud dojíždím ke křižovatce, tak "odřazuji" dolů, tudíž jsem vždy připraven


Jinak já pod 2000ot. jedu jen výjimečně a pokud dojíždím ke křižovatce, tak "odřazuji" dolů, tudíž jsem vždy připraven

- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- Cowley
- Zkušený
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 15.09.2008 11:44
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Volnobeh je 750...jinak i u dyzlu zabira turbo nejmin v 1800. A v autoskole ucili pri rozjezdu poustet spojku pri 1500 na rovine...1300 je fakt extrem.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Neviem, no mne sa turbo zobudza na 1400 a v 1600 uz riadne tlaci do sedadla. Ked tam mam dvojku, pri takomto rozbehu niekde okolo 1800 - 2000 otacok zacne uradovat kontrola trakcie.
Toto je ale benzinova debata, preto nechajme kachle kachlami.
Toto je ale benzinova debata, preto nechajme kachle kachlami.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
Moik: obecně točit benzín pod 2000 je prasárna.. neřeknu když jedu 60 na pětku po rovince lechtam plyn a auto točí 1800 ale chtít od něj pak nějakou pružnost je nesmysl
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
- Nepér
- Zkušený
- Příspěvky: 1500
- Registrován: 09.12.2009 08:35
- Bydliště: Praha 8
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
- Blackhawk
- Test driver
- Příspěvky: 3862
- Registrován: 24.07.2009 15:02
- Bydliště: Sereď
- misoo
- Test driver
- Příspěvky: 14839
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava SR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 809
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT
misoo: takže ti to auto nejede vůbec?:D
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti