Motor 1.6 a 1.6 Ti-VCT

Odpovědět
Uživatelský avatar
el_Barto
Junior
Junior
Příspěvky: 412
Registrován: 17.01.2010 19:21

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od el_Barto » 06.06.2011 13:16

pod 1500 bych 1,6ku vubec netocil .... osobne pod 1500 padnu vyjimecne a to hlavne pak nezaslapnu na podlahu ... to motoru opravdu nesedi ...

Jak motor nebyl zajety tak pod 2000tis byl naprosto liny, hlucnejsi, vic klepal atd ... po prvnich cca 5tis se to rapidne zlepsilo ...
FF 2009/2010 combi 1,6 74kW @ LPG Frozen white ... pracant
Ford Sierra 2,0 DOHC CLX@GHIA 91/92 (original) ... mazlik

Moik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 31
Registrován: 29.03.2010 21:03

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Moik » 07.06.2011 15:18

V12: jo on mě předjel aspoň 75 já jel 55 GPS, pak za dědinou jsem ho předjel...
el_Barto: nešlo mi o jízdu na pětku na 1500, spíš že vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.

Ale, rozsvítila se kontrolka motoru a auto zase začalo jet trochu normálně.
Mondeo HB 2019 2.0TDCi132kw PowerShift Titanium

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Cowley » 08.06.2011 08:55

Mrkni na vykonovou charakteristiku motoru, je to docela linearni, takze nejakej rozdil by tam bejt nemel. Pokud je to ale novej motor, bud na nej ze zacatku hodnej - az si to sedne, bude se chovat mravnejc. Kazdopadne na vypaleni z krizovatky to neni, na to v techhle otackach chybi kroutak. Jediny vozidlo kde muze bejt clovek opravdu spokojenej s akceleraci z techhle otackek je trolejbus ;-)
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
FUGAS
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2211
Registrován: 29.03.2009 20:43
Bydliště: Kladno

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od FUGAS » 08.06.2011 09:36

Moik píše: ...vjedeš do křižovatky na trojku, musíš ale přibrzdit a hned vyrazit - například. Máš tam za tři a 1100ot. Já bych rád, aby auto aspoň něco předvedlo.
Bráním se tu, abych nemusel použít nějaký ostřejší výraz, ale opravdu považuješ za normální jet na 1300ot/m, dávat tomu plnej, ještě k tomu do kopce a divit se že to nejede? 8O Co takhle použít řadící páku, která tam od toho je a podřadit si? :idea:
bylo: Ford Focus II 1,6 16V, 5dv., r.v. 2009
je: BMW 323i coupe

Uživatelský avatar
Anduril
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5099
Registrován: 07.11.2009 16:56
Bydliště: Ostrava

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Anduril » 08.06.2011 09:42

Nekteri proste nechapou, ze benzin neni nafta a radici paka jim nic nerika :roll:
Je: Ford Focus IV Active X 1.5 EcoBoost 110kW Metallic (galerie)
Byl: Ford Focus III Titanium 1.6 EcoBoost 134kW Colorado (galerie)
Byl: Ford Focus II Trend X 1.6 74kW Avalon (galerie)

Uživatelský avatar
Gromik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 930
Registrován: 22.07.2008 08:46
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Gromik » 08.06.2011 09:46

Benzínová 1.6 ti v nějakých 1300ot. rozhodně nic nepředvede :!: To je prostě fakt podložený tím, že v těchto otáčkách má motor má tak 110Nm krouťáku a o výkonu v kW v těchto otáčkách se radši ani nebavím. Pokud očekáváš "tah odspoda", kup si diesel :-)

Jinak já pod 2000ot. jedu jen výjimečně a pokud dojíždím ke křižovatce, tak "odřazuji" dolů, tudíž jsem vždy připraven :-)
Ford Focus II 1.6 (74kW) Trend, 5dv.hatchback, 03/2007, Fotogalerie.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 08.06.2011 09:48

1100 ot. to je snad menej ako volnobeh neeeee ?? 8O :mrgreen:

Uživatelský avatar
Cowley
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1145
Registrován: 15.09.2008 11:44
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Cowley » 08.06.2011 10:05

Volnobeh je 750...jinak i u dyzlu zabira turbo nejmin v 1800. A v autoskole ucili pri rozjezdu poustet spojku pri 1500 na rovine...1300 je fakt extrem.
FoFo II Colection 1.6 74kW Turnier 2007 Obrázek
FoFo III Titanium 1.5 110kW 2017 Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od V12 » 08.06.2011 12:40

Neviem, no mne sa turbo zobudza na 1400 a v 1600 uz riadne tlaci do sedadla. Ked tam mam dvojku, pri takomto rozbehu niekde okolo 1800 - 2000 otacok zacne uradovat kontrola trakcie.

Toto je ale benzinova debata, preto nechajme kachle kachlami.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 10.08.2011 10:52

Moik: obecně točit benzín pod 2000 je prasárna.. neřeknu když jedu 60 na pětku po rovince lechtam plyn a auto točí 1800 ale chtít od něj pak nějakou pružnost je nesmysl
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Uživatelský avatar
Nepér
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1500
Registrován: 09.12.2009 08:35
Bydliště: Praha 8

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Nepér » 10.08.2011 11:06

Ono to stejně pod 2000 rpm nejede :D
Mondeo mk4, 2.0i, 2010

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 10.08.2011 11:08

zalezi od objemu... u mna to nejede pod 7000 :mrgreen:

Uživatelský avatar
Blackhawk
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3862
Registrován: 24.07.2009 15:02
Bydliště: Sereď

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Blackhawk » 10.08.2011 11:13

ale no misoo, keby ta teraz avetko poculo :nunu:

Uživatelský avatar
misoo
Test driver
Test driver
Příspěvky: 14839
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bratislava SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od misoo » 10.08.2011 11:34

nech !! :mrgreen:

Johnyy
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 809
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha

Re: Motor 1,6 a 1,6Ti-VCT

Příspěvek od Johnyy » 10.08.2011 12:13

misoo: takže ti to auto nejede vůbec?:D
Nyní: Mondeo MK4 Kombi FL, 2.2 tdci 169kw,500nm, podvozek Titanium S
ex: Ford Focus 2 ST, 2008 FL, code red stage 2, mongoose, sportcat =285ps 465Nm
ex: Ford Puma 1.7 VCT, 2000

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti