1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Odpovědět
bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od bufer » 18.07.2012 14:15

vítek:
keď ti to cukne prebliknú ti červené kontrolky (mazanie, dobíjanie, motor)?
keď ti to za jazdy chcípne - zostanú ti svietiť červené konntrolky, ak áno ktoré?
Pri pokuse o opakovaný štart - svieti červená kontrolka motora?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 21.07.2012 17:56

když to cuká, nic nesvítí, když to chcípne, jasně, že něco svítí, ale nevím které všechny, když se to nastartuje, tak zase nic nesvítí. ve středu se to odváželo k nějakému šikovnému autoelektrikáři, aby vše proměřil, každopádně to jelo po vlastní ose cca 20km bez problému, ale motor musí jít jen do 2000ot/min, jak se sešlápne plyn, je to v háji

pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od V12 » 22.07.2012 09:09

vitek :
Ak to zablbne po prekroceni 2000 otacok, moze to byt EGR, regulacia turba, commonrail cerpadlo, alebo vadne vstrekovace. Vsetko same lacnejsie veci :evil:

bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal :(
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od zdenyvm » 22.07.2012 18:27

A nebo taky jednuduše palivový filtr...
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 22.07.2012 18:31

zdenyvm píše:A nebo taky jednuduše palivový filtr...
viz první příspěvek, tedy vše nové

Uživatelský avatar
zdenyvm
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 585
Registrován: 09.03.2010 15:29
Bydliště: Zlínský kraj

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od zdenyvm » 23.07.2012 08:34

Ono je ale filtr a filtr, moji mechanici mi říkali přímo - chceš ušetřit čtyři stovky a dát tam náhradu a mít potenciálně stejný problém nebo dát ověřený originál a mít klid? Asi je jasné co jsem vybral... a jezdím už 15000km v klidu...
Ford Focus IV 1,0 Ecoboost (155HP Bluefin)
Obrázek

Ford Focus III 1,0 Ecoboost (150HP Bluefin) - prodáno
Obrázek

Ford Focus II 1,6 TDCi (80kw) - prodáno
Obrázek

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od V12 » 23.07.2012 09:39

zdenyvm píše:... a jezdím už 15000km v klidu...
Pri nasej kvalite nafty najvyssi cas na vymenu :mrgreen:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od bufer » 30.07.2012 10:56

bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal :(
Pokiaľ viem IDS má nejaký merací modul (VMM) s ktorým sa asi dájú merať elektrické výstupy čidiel s osciloskopickým zobrazením. Ale pochybujem že sa to dá cez OBD konektor. Myslím si, že s tou meracou sondou sa musí pripojiť normálne na čidlo alebo na káble ako s klasickým osciloskopom.
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... _usage.asp
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od bufer » 30.07.2012 13:31

vítek píše:když to cuká, nic nesvítí, když to chcípne, jasně, že něco svítí, ale nevím které všechny, když se to nastartuje, tak zase nic nesvítí. ve středu se to odváželo k nějakému šikovnému autoelektrikáři, aby vše proměřil, každopádně to jelo po vlastní ose cca 20km bez problému, ale motor musí jít jen do 2000ot/min, jak se sešlápne plyn, je to v háji

pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.
Súhlas - chce to šikovného autoelektrikára, ktorý tomu rozumie a vie pracovať systematicky. Ak ti to blbne len pri vyšších otáčkach podporuje to môj názor na nespoľahlivé resp. skreslené signály CKP, CMP.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 30.07.2012 15:04

bohužel nic nezjistil :?

bufer
Nováček
Nováček
Příspěvky: 121
Registrován: 13.07.2010 13:26
Bydliště: Žilina

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od bufer » 31.07.2012 08:03

Trvalý stav, že to nemôžeš naštartovať si niekedy mal?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 31.07.2012 10:43

když to dva dny stálo u toho elektrikáře, tak to prý nemohl nastartovat, jinak jsem s tím problém neměl...

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 03.08.2012 18:52

tak prý už je to opraveno, byl to nějaký špatný kontakt na jednou z mnoha ukostření, ještě přesně nevím, na jakém, snad bude tedy vše ok...

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 08.08.2012 18:16

tak super, po opravě jsem najel cca 400km bez jediného problému a je to zpět, projevy cukání jsou trochu jiné, ale už to píše jen jednu závadu (podle kódu špatný regulátor tlaku paliva), ne hafo s poklesem paliva apod...zítra ho zkusíme vyměnit a uvidím...

vítek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 70
Registrován: 04.02.2012 14:59

Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?

Příspěvek od vítek » 27.08.2012 15:33

regulátor vyměněn, zatím najeto jen cca 200km a jednou to ke konci cuklo, doufám, že to bylo spuštění regenerece, protože to byla jediná chyba, která zůstala, jelikož před výměnou regulátoru neproběhla regenerace, teď mám před sebou 160km tam a 160 zpět, tak doufám, že dojedu...

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti