Mě funguje perfektně, ale nejdřív jsem si musel sehnat návod k obsluze, abych to pochopil. Spotřeba je asi půl litru nafty za hodinu což je o polovinu méně než žere motor na volnoběh.
To Focus: to čo píšu na štítku je jeho odber v prevádzkovom stave. Pokiaľ viem tak vtedy nepracuje žhavenie /už nie je potrebné/ a treba k tomu pripočítať veci z komfort výbavy /motor ventilátora v aute, prípadne obehové čerpadlo kvapaliny a RJ jednotky/. Zaujímavý je odber pri štarte a nábehu do plného výkonu.
To Fokus:Samozřejmě nastavení zima/teplo jsem nastavil na teploa ventilátor na 1 nebo 2 ale v návodu o nastavení ventilace není ani zmínka mám v kabině tohle ovládání http://www.webasto.cz/navody/media/osob ... tt_c_e.pdf je označeno jako hranaté hodiny, tuším že ty máš oválné kde zapnutí ventilátoru je. Napadla mě jiná příčina ale nevím jestli je to vůbec možné, že by se ventilátor zapnul v závislosti na termostatu, aby zbytečně nevybíjel baterkuz toho by mohli být další dvě příčiny 1. termostat funguje špatně nebo vůbec. 2. topení z nějakého důvodu topí méně než by mělo, proto se ventilátor nezapne.
Dík za radu.
Ford Focus combi 2002 1.8TDDi 5.7l/100km nezávislé topení, klima, el.výbava a další , je to perfektní autíčko
To fokus: To jsou přesně ty co nemám, ale asi už vím v čem je chyba, když jsem ujel asi kilometr se studeným motorem a potom zapnul nez. topení tak po půl hodině stání u domu byl vytopený i interiér. možná by to stačilo vyčistit, nebo vyměnit filtr. nevíš jestli bych to mohl provést doma?
Ford Focus combi 2002 1.8TDDi 5.7l/100km nezávislé topení, klima, el.výbava a další , je to perfektní autíčko
To nevím, nejsem pan "Lorenc" já bych si na to netroufl. Byl jsem u toho když mi topení opravář čistil, jednotka visí na 4- 5ti šroubech, přístup odspodu, připojení paliva i kabely jsou zvrchu, takže pokud nesundáš nárazník, tak na připojení a některé šrouby není vidět. Záleží, kde máš topení umístěný ty.
zdravim kluci potrebuji poradit mam problem s webastem zapnu ho na dalku rozbehne se ale do kabiny mi nefouka nevite nekdo co stim je docela me to stve protoze jsem ho casto pouzival a najednou nic diky za kazdou radu
Ford Focus combi 2.0 16V r.v 99 černej drak.......MINULOST!!!
Ford Mondeo combi 2.0tdci r.v 01 .........TAXIK
Nechas ventilator alespon na pozici 1 a tocitko teploty na "teplo"? Mas v poradku predrady odpor ventilatoru v aute?
Pak zkontrolovat zapojeni Webasta. Ventilator spousti signal z jednotky topeni - 6ti pinovy konektor X1, pin 4. Dal to jde pres rele, ktere je origo zapojene v motorovem prostoru u baterky. Od rele vede napajeni levym prednim podbehem k pojistkovce u ridice a nasledne k ventilatoru. Zkontrolovat signal, rele i vedeni. Pak to jeste muze delat nejaka vlastni chyba topne jednotky, ale to uz je na diagnostiku topeni ...
Čaute,potřebuji radu:mám v autě webasto a předchozí majitel majitel si nechal ovládání.Chci si koupit ovládací hodiny,ale nevým kam je zapojit,u pojistek jsem našel jednu volnou zástrčku a u středového tunelu je zase jiná ,ale ta je ustřihlá-děkuji za každou radu.
Ford focus 1,8 combi 1999
Ford mondeo 2,0 Tdci 2007 103kw
Ta motorovém prostoru je na diagnostiku, v autě to vypadá jak od antény, zkus se ještě podívat pořádně musí tam být ještě jeden konektor, nebo svazek drátů.
C max 1.8 flexifuel titanium
Fiesta 1.4 Ghia
Škoda Rapid spaceback 1.0tsi 81kw
Bol Ff1 combi St 170
Bol Ff1 combi tddi colorado
Bol Ff1 sedan
Pokud nemas hodiny, vyres to treba GSM modulem. Da se koupit za par stovek a splni ti lepsi sluzbu nez hodinky. Webasto se rozbehne po propojeni dvou dratu (tusim hnedy a cerveny, ale radsi si to over ve schematech). Topeni pak bezi predvoleny cas, resp. po dobu, po jakou jsou tyhle dva vodice spojene. Po rozpojeni prejde jednotka topeni do rezimu chlazeni a po trech minutach se vypne.