problém při startu

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

problém při startu

Příspěvek od klobi2664 » 04.03.2014 12:41

Ahoj,
mám problém při startu, kdy se mi klepe motor a kolísají otáčky, čím chladněji tím horší. Najeto mám cca 200t km.
Vstřikovače mám po repasu, čerpadlo taky, v dieselservisu jim to ukazuje vyšší korekci vstřikovače na prvním válci, diagnostika ukazuje stále chybu P0033 Turbo Charger Bypass Valve Control Circuit - měnil jsem již tlakový převodník. Nechal jsem si změřit kopresní tlaky a taky OK.
Máte někdo tip čím by to mohlo být, díky
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: problém při startu

Příspěvek od V12 » 04.03.2014 13:00

Vstrekovace. Alebo ohnuta ojnica...
Mas DPF ? Ak ano, mohlo by to znamenat poruchu serva ovladajuceho klapku vo vzduchovom potrubi, ked zacne regenerovat DPF, klapka zatvori intercooler, aby sa zvysila teplota nasavaneho vzduchu. Ak ta klapka blbne, moze to byt zdroj tej chyby. Rozhodne to ale nie je zdroj klepania motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém při startu

Příspěvek od klobi2664 » 04.03.2014 13:30

vstřikovač byl měněn po repasi ještě jednou, aby se vyloučila chyba vstřikovače. prý se to trochu zlepšilo. DPF mám, je i měněný filtr a najeto cca 40t km. nedávno jsem měnil klapku sání a to servo je kde?
co stojí ojnice? musí se měnit pak všechny 4?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: problém při startu

Příspěvek od V12 » 04.03.2014 14:05

Ja by som menil vsetky. Jedna stoji okolo 200 EUR.
Su tu niekde fotky toho servomotora, je to priamo na telese klapky v mieste rozvidlenia na vstupe do plastoveho sania namontovaneho na hlavu motora.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém při startu

Příspěvek od klobi2664 » 04.03.2014 14:15

http://www.ford-focus.cz/forum/download ... &mode=view
je to vidět na té fotce? co to stojí, díky
ještě doplním, že mi při startu chrastí řetízek mezi vačkovými hřídelemi, jakmile to přestane chrastit, motor se uklidní
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: problém při startu

Příspěvek od V12 » 04.03.2014 17:09

Ano, malo by to byt ono. Co to stoji, netusim.
Ak sa motor po stichnuti retaze medzi vackami ukludni, tak to velm neries, pretoze odstranenie tohto problemu by bolo hodne drahe - vymena retaze a oboch vackoviek, co je palka jak svina. Jednu vec by som ale na 100% nechal pozriet - v akom stave je hydraulicky napinak tej retaze. Mozno ani nie je vytahana retaz, ale iba opotrebovany napinak...
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13552
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: problém při startu

Příspěvek od stano. » 04.03.2014 17:12

To auto si mal este pred prvou opravou pustit zo skaly. Finalnu cenu (peniaze, cas, nervy) tychto oprav nepocitaj, picne ta z toho.

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém při startu

Příspěvek od klobi2664 » 04.03.2014 17:46

V12 píše:Ano, malo by to byt ono. Co to stoji, netusim.
Ak sa motor po stichnuti retaze medzi vackami ukludni, tak to velm neries, pretoze odstranenie tohto problemu by bolo hodne drahe - vymena retaze a oboch vackoviek, co je palka jak svina. Jednu vec by som ale na 100% nechal pozriet - v akom stave je hydraulicky napinak tej retaze. Mozno ani nie je vytahana retaz, ale iba opotrebovany napinak...
jestli je to to obrácené V, tak to je měněno...
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.03.2014 06:58

Turbocharger bypass je wastegate na turbu,ne? To o čem mluví v12 intercooler bypass. Pozor na to.
co zhavice?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.03.2014 07:00

Ja bych to aji riskl - přinejhorším - vyměnit jen řetěz a prdet na hřídele ...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: problém při startu

Příspěvek od V12 » 05.03.2014 07:19

vita_k :
Ano, viem co je bypass IC, ale je tu zaznamenanych par pripadov, ze tuto hlasku davalo ovladanie jeho klapky. Ako sa ale ukazalo, ma to vymenene. Takze naozaj to bude nieco okolo turba.
Vacky by som tiez nemenil, cena opravy atakuje rozumne hranice :twisted:
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém při startu

Příspěvek od klobi2664 » 05.03.2014 10:03

nemůže ještě tu chybu p0033 způsobovat EGR ventil?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: problém při startu

Příspěvek od V12 » 05.03.2014 13:38

Dovolim si tvrdit ze nie. Preliezal som nejake tie fora zaoberajuce sa chorobami DW10 a tam nasiel, ze niektore serie motorov maju cidlo polohy turba. Ked toto cidlo odchadza, hadze to P0033. Nebude prave toto Tvoj pripad ?
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

klobi2664
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 19.05.2010 12:17
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: problém při startu

Příspěvek od klobi2664 » 05.03.2014 19:26

A nevíš kde bych to čidlo našel?
Ford Focus II Turnier 2.0 Tdci 100kW DPF Ghia 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: problém při startu

Příspěvek od V12 » 06.03.2014 08:51

Na turbe - konkretne na banke obladania variabilu. Turbo mas vzadu za motorom, takze pristup asi iba zpod auta...
Přílohy
turbo.PNG
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host