
za studena špatně startuje 1.6 16 v
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Ventil vycisten,posilam fotky,kdyby mel nekdo podobny problem na 1,8 16V benzin. Horni sroub na prirube jsem povolil zezhora od vzduchace a dolni sroub zespoda,protoze jsem se na nej zezhora nemohl dostat,takze idealni je dat auto prednima kolama treba na rampu. Slo to celkem v pohode 

Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
mužu se jen zeptat? ta trubka sání u 1.8 je celogumová žejo? neseděla by na 1.6? tvarově by se tam dala nakroutit co myslíte?.... jinak pěkně jsi to měl zanesené snad ti to ulehčí od problému
.... u mě ten problém byl ještě kvůli něčemu jinému než ventil... ten byl pouhou loutkou. ale škrtící klapka neseděla rovně na přírubě sacího potrubí.... byla dotažená těmi 4 šrouby na fest ale ta plocha pod tim byla nerovná kvůli nepřesnému odlitku a tělo klapky se kroutilo. klapka se tak uvnitř zkřížila respektive drhla o stěny v určité poloze a nedovírala se uplně takže volnoběžny ventil se při raních startech neotevřel neboť klapka zůstala z předchozího dne pootevřená a nemohlo tak dojít ke vzniku impulzu z potenciometru klapky který by otevřel ventil. Problém se ještě projevuje tím že při sešlápnutí plynu cítíte v pedálu že jej musíte nahoře razantněji prošlápnout aby zareagovalo lanko. problém se vyřešil srovnání dosedacích ploch pro šrouby co drží klapku na sacích svodech jeden dosed byl níž než další tři dal jsem podložku a už se nekříží

Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13504
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Ta hadica je plastova, nie gumova. Ohybat sa da malo, len v mieste tej harmoniky.
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Po 3 tydnech po vycisteni uz nebyl se startem zadny problem. Po nastartovani hned vystreli otacky na cca 1400 az 1800 ot/min. a potom pomalu padaj dolu. (pred cistenim sli nahoru pomaleji a mozna ne tak vysoko,cisteni bylo hodne znat,taky byl ten ventil hodne zasvinenej). Ale vcera se mi stalo po par minutach jizdy (jeste studenej motor),ze se to zaclo na dvojku na 1200-1300 ot./min dusit az to chciplo,takze az budu mit volno,zkusim mrknout na palivovej filtr (pristup taky ulne super) a kdyz uz budu v tom,tak nejak vyplachnu nadrz,esli tam neni nejakem humus,pak zkusim mrknout na svicky,ocistit, pripadne srovnat odtrh a pak jeste na skrtici klapku. Pripadne do skoro prazdne nadrze natankuju Shell V-Power a trochu trochu vyprasit pavouky. Doufam, ze to nebude neco s lmbda sondou neco tak neco.
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
palivovej filtr mam ted taky vyměněnej novej. Byl tam ještě originalní po 120 tisících ale byl jako novej nemá to takovej smysl jako u nafty. benzín by měl čistit sám o sobě pokud je bez biosložek. Vpower beru pravidelně a musim říct že spotřeba šla o 0.5 litru dolu ale že by měl nějakej extra vliv na pročištění bych neřekl to aditivum co v tom je je spíše mazací složka pro válce. na čištění soustavy to asi moc vlivu mít nebude, na to jsem ted nalil STP čistič vstřiků tak sem zvědav, zatím necítím žádný rozdíl spíš placebo efekt. o tom přidušování na dvojku/trojku už se tu něco psalo. Vyčisti tu škrtící klapku celou ji vyndej, ja to dělal před měsícem a musim říct že to pak bylo o dost lepší. klapka přestala drhnout o zakarbonizované stěny a šlo to líp do otáček. 

Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Nedavno se mi to zaclo trochu dusit dokonce na petku v 80 km/h pri cca 2000 ot/min po zhruba 6-8 minutach jizdy,chladici kapalina uz mela provozni teplotu,pri prislapnuti plynu a zvyseni otacek to uz bylo v pohode.
Koukal jsem na tu skrtici klapku,ale jde krasne zlehka,nikde nedrhne,sice je ze strany od motoru trochu spinava,ale nedrhne,ale v ramci ziskani novych zkusenosti ji preventivne taky muzu celou rozebrat a vycistit,tim nic nezkazim,zrovna tak nekdy mrknu na palivak a nadrz.
Pred dvema dny jsem vyndal svicky,zkontroloval odtrh a zjistil ze ho mam spatne nastavenej, mel jsem 1,3 mm (platinove NGK uz jsou z vyroby s odtrhem 1,3 mm a ja si ve sve najivite myslel,ze pokud prodejce tyhle svicky nabizi primo na 1,8 16V,tak ze uz jsou se spravnym odtrhem,tak jsem je tam pred 3 lety proste dal a jezdil na ne,nutno rict,ze ty puvodni stare svicky po predchozim majiteli meli odtrh jeste podstatne vetsi a taky to na ne jezdilo). Tak jsem pred dvema dny nastavil spravny odtrh 1 mm,ocistil zavity na svickach WD 40 a vysusil,dale jsem steteckem namocenym do benzinu ocistil dosedaci plochy na svickach a na hlave motoru a pak vysusil hadrikem omotanym kolem stetecku (na te hlave to bylo trochu zasvineny),jednak se ted diky tomu budou svicky pri dalsi demontazi lepe povolovat a jednak ciste dosedaci plochy budou lepe tesnit (ikdyz i takhle zrejme tesnili dobre,protoze na horni keramicke casti neni videt zadne znecisteni,ktere by bylo zpusobeno netesnosti kolem svicek),dale jsem ocistil vrchni vodivou cast svicky nasazujici na botku kontaktolem. Vse smontoval zpatky a porada. Od volnobeznych otacek do 1500 ot./min se motor chova uplne jinak nez driv,ma plynulejsi chod a rychleji se vytaci. Spotreba tezko rict,vzhledem k tomu,ze nemam palibni pocitac,tak bych stejne snizeni spotreby o 0,2 l/100km nepoznal.
Prikladam fotky platinovych NGK po cca 25000 az 30000 km (dle vyrobce by meli vydrzet 100000km),po vyndani meli uplne stejny odtrh,jako kdyz byly nove (1,3 mm) posudte samy v jakem jsou stavu,podle me hodne dobry.
Koukal jsem na tu skrtici klapku,ale jde krasne zlehka,nikde nedrhne,sice je ze strany od motoru trochu spinava,ale nedrhne,ale v ramci ziskani novych zkusenosti ji preventivne taky muzu celou rozebrat a vycistit,tim nic nezkazim,zrovna tak nekdy mrknu na palivak a nadrz.
Pred dvema dny jsem vyndal svicky,zkontroloval odtrh a zjistil ze ho mam spatne nastavenej, mel jsem 1,3 mm (platinove NGK uz jsou z vyroby s odtrhem 1,3 mm a ja si ve sve najivite myslel,ze pokud prodejce tyhle svicky nabizi primo na 1,8 16V,tak ze uz jsou se spravnym odtrhem,tak jsem je tam pred 3 lety proste dal a jezdil na ne,nutno rict,ze ty puvodni stare svicky po predchozim majiteli meli odtrh jeste podstatne vetsi a taky to na ne jezdilo). Tak jsem pred dvema dny nastavil spravny odtrh 1 mm,ocistil zavity na svickach WD 40 a vysusil,dale jsem steteckem namocenym do benzinu ocistil dosedaci plochy na svickach a na hlave motoru a pak vysusil hadrikem omotanym kolem stetecku (na te hlave to bylo trochu zasvineny),jednak se ted diky tomu budou svicky pri dalsi demontazi lepe povolovat a jednak ciste dosedaci plochy budou lepe tesnit (ikdyz i takhle zrejme tesnili dobre,protoze na horni keramicke casti neni videt zadne znecisteni,ktere by bylo zpusobeno netesnosti kolem svicek),dale jsem ocistil vrchni vodivou cast svicky nasazujici na botku kontaktolem. Vse smontoval zpatky a porada. Od volnobeznych otacek do 1500 ot./min se motor chova uplne jinak nez driv,ma plynulejsi chod a rychleji se vytaci. Spotreba tezko rict,vzhledem k tomu,ze nemam palibni pocitac,tak bych stejne snizeni spotreby o 0,2 l/100km nepoznal.
Prikladam fotky platinovych NGK po cca 25000 az 30000 km (dle vyrobce by meli vydrzet 100000km),po vyndani meli uplne stejny odtrh,jako kdyz byly nove (1,3 mm) posudte samy v jakem jsou stavu,podle me hodne dobry.
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Nesmíš koukat, jak svíčky vypadaj, ale kolik maj "nablikáno"-
A, 100 000km na svíčky---
dto--já je měním po 30 000, at, jsou jakékoliv.
Není, větší srandy, když tě poserou na cestě v /třeba/ na dovolenou.
A, 100 000km na svíčky---



dto--já je měním po 30 000, at, jsou jakékoliv.
Není, větší srandy, když tě poserou na cestě v /třeba/ na dovolenou.

FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Tak to jsi me teda moc nepotesil 

Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13504
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
30t km obycajne AYFS-22CB. Na platinovych AYFS-22PP mozes 80t km. 100t km je fakt uz uplny limit.
- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Jenom 30? Já měním AYFS-22CB po předepsaných 60ti a zatím vždy ok .
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13504
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Mne trhali podstatne skor
60t ani vo sne. Mozno 1.8 dava vacsi zahul svieckam. Od vyroby su pre 1.4 a 1.6 CB, pre 1.8 a 2.0 PP. Len Ford po rokoch skrta zoznam dielov, zlucuje viacero do jednej polozky. A tak teraz pre 1.8 a 2.0 odporuca tiez CB.

- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Ja když jsem loni foka kupoval tak se ukázalo že jede na tři válce, prodejce to řešil tak že nechal vyměnit cívku a nakonec jsem doma zjistil že byla svíčka na 1. válci špatná. tak jsem rovnou vyměnil všechny a vzal jsem original forďácký. ta španá svíčka na sobě měla mikrotrhlinky v té keramické části. na starym escortu jsem měl Denzo iridium a nepoznal jsem žádný rozdíl.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

-
- Junior
- Příspěvky: 253
- Registrován: 27.03.2011 19:53
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
Druhej den po upraveni odtrhu jsem zjistil,ze ve vyssich otackach 2500 - 4000 ot.min to jde mozna o trochu hur do otacek,nez driv. Mozna je to jen pocit,protoze driv to v nizkejch otackach bylo lenivy a ve vyssich otackach to uz pekne tahlo,kdezto tedko to v nizsich otackach jede lepe a uz tam neni znat takovej propad mezi nizkejma a vyssima otackama.
Focus I., 1,8 benzin 85kW, 5 dv.
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
BMW E46, 330Ci, sport paket, 170kW
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: za studena špatně startuje 1.6 16 v
na to může mít vliv i venkovní teplota nebo jakej styl jízdy řídící jednotku naučíš jestli stím třebas jel někdo další tak to může mít vliv
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti