Aktivní mřížka chladiče nikdy nebyla součástí příplatkové výbavy, tzn. byla vždy buď standardní součástí výbavy vozu anebo ve voze nebyla vůbec. Rozhodujícím kritériem není stupeň výbavy (Trend/Titanium), ale motor. V současné době se Aktivní mřížka chladiče dodává do vozů se všemi motory EcoBoost (tj. 1.0, 1.6 a 2.0) a se všemi dieselovými motory s výjimkou základní 1.6 TDCi 70 kW/95 k.
Co se týče Vašeho vozu, Aktivní mřížku chladiče máte i přesto, že se jedná o motor 1.6 Duratec Ti-VCT. Důvodem je to, že na počátku výroby (Váš vůz byl vyroben 2. listopadu 2011) byla Aktivní mřížka chladiče montována do všech vozů bez rozdílu motorizace.
Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
- 
				xmedeko
- Nováček 
- Příspěvky: 14
- Registrován: 06.06.2014 13:55
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Tak jsem se zeptal ve Fordu a odpověď:
			
									
									FF III 1.6 Ti-VCT Combi, 92kw, 11/2011
						- Anduril
- Test driver 
- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Tak a mame jasno  
			
									
									
						
- 
				xmedeko
- Nováček 
- Příspěvky: 14
- Registrován: 06.06.2014 13:55
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Tak oprava dopadla jak psal Opium, pár žaluzií bylo vycvaklých, stačilo je vrátit zpět. Prý stačí trochu  nárazníkem drcnout o obrubník a ty žaluzie vyskakujou.
			
									
									FF III 1.6 Ti-VCT Combi, 92kw, 11/2011
						- 
				C4R3W
- Pokročilý 
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Jenom poznamka k vypisu z verejny sekce ETISu: Obcas jsou tam nesmysly. Mne to napriklad tvrdi, ze mam petistupnovou prevodovku a tomu odpovidajici stalej prevod, ackoliv mam sestikvalt a TOMU odpovidajici stalej prevod  Proto bych to bral jen orientacne, rozhodne ne jako bernou minci.
 Proto bych to bral jen orientacne, rozhodne ne jako bernou minci.
			
									
									 Proto bych to bral jen orientacne, rozhodne ne jako bernou minci.
 Proto bych to bral jen orientacne, rozhodne ne jako bernou minci.Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
						Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Pavel II
- Nováček 
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14.09.2015 21:26
- Bydliště: Praha východ
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Trošku obnovím téma. Dodělával jsem denní svícení, ale to je vedlejší. Nicméně sem měl sundaný nárazník a viděl ty slavné aktivní lamely před chladičema. Musím říci, že sem byl docela zděšen   . Dvě lamely dole vypadlé, v další zaražené kamínky/kameny, písek a nečistoty. Bůh ví jak a jestli vůbec to funguje
 . Dvě lamely dole vypadlé, v další zaražené kamínky/kameny, písek a nečistoty. Bůh ví jak a jestli vůbec to funguje   . Nikdy sem to nesledoval tak nevím.. Sice sem je tam nazpátek nacvakal, ale myslím si, že je to vypadlé z celého toho ovládacího mechanizmu
 . Nikdy sem to nesledoval tak nevím.. Sice sem je tam nazpátek nacvakal, ale myslím si, že je to vypadlé z celého toho ovládacího mechanizmu  a že to moc stejnak fachat nebude
 a že to moc stejnak fachat nebude   . Musím to sledovat jak se to chová a pak se uvidí
 . Musím to sledovat jak se to chová a pak se uvidí  . Motorizace 1,6 EcoBoost.
. Motorizace 1,6 EcoBoost.
			
									
									 . Dvě lamely dole vypadlé, v další zaražené kamínky/kameny, písek a nečistoty. Bůh ví jak a jestli vůbec to funguje
 . Dvě lamely dole vypadlé, v další zaražené kamínky/kameny, písek a nečistoty. Bůh ví jak a jestli vůbec to funguje   . Nikdy sem to nesledoval tak nevím.. Sice sem je tam nazpátek nacvakal, ale myslím si, že je to vypadlé z celého toho ovládacího mechanizmu
 . Nikdy sem to nesledoval tak nevím.. Sice sem je tam nazpátek nacvakal, ale myslím si, že je to vypadlé z celého toho ovládacího mechanizmu  a že to moc stejnak fachat nebude
 a že to moc stejnak fachat nebude   . Musím to sledovat jak se to chová a pak se uvidí
 . Musím to sledovat jak se to chová a pak se uvidí  . Motorizace 1,6 EcoBoost.
. Motorizace 1,6 EcoBoost.Ford Focus MK4 1,5 EcoBoost Titanium 110kW, r.v. 2020
						- Anduril
- Test driver 
- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Nastartuj studene auto a podivej se, lamely by se mely zavrit, nahore i dole.
Nejake problemy se daji zjistit tak pres diag.
			
									
									
						Nejake problemy se daji zjistit tak pres diag.
- Pavel II
- Nováček 
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14.09.2015 21:26
- Bydliště: Praha východ
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
No já je mám zatím jen zavřené, tedy až na jednu...ta vypadá, že něco dělá..
			
									
									Ford Focus MK4 1,5 EcoBoost Titanium 110kW, r.v. 2020
						- Anduril
- Test driver 
- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Kdyz vypnes motor, lamely se vsechny otevrou. Pokud ne, tak je nekde problem.
			
									
									
						- Pavel II
- Nováček 
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14.09.2015 21:26
- Bydliště: Praha východ
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Tak to bude problém v té mechanice, motorek vypadá ok, protože včera s tou jednou lamelou hýbal, ale ostatní sem otevřené neviděl. Jedna doplňující otázka, lamely jsou ve čtyřech řadách dole a dvě řady nahoře. Je to ovládané najednou jedním mechanizmem nebo dvěma servomotorkama? Jak byl nárazník dole tak na to vše bylo docela dobře vidět a první pohled byl tedy otřesný   . Tohle se fakticky nepovedlo, myšlenka asi dobrá, ale mechanicky je to strašné
 . Tohle se fakticky nepovedlo, myšlenka asi dobrá, ale mechanicky je to strašné  
			
									
									 . Tohle se fakticky nepovedlo, myšlenka asi dobrá, ale mechanicky je to strašné
 . Tohle se fakticky nepovedlo, myšlenka asi dobrá, ale mechanicky je to strašné  
Ford Focus MK4 1,5 EcoBoost Titanium 110kW, r.v. 2020
						- TomFocus
- Test driver 
- Příspěvky: 8239
- Registrován: 12.05.2013 17:06
- Bydliště: Praha
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Měl jsi to vyfotit....
			
									
									
						- Pavel II
- Nováček 
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14.09.2015 21:26
- Bydliště: Praha východ
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
To už jsou ty dvě z části vypadlé vyndané a je to taky vyfoukané a kameny sou vyndané..Pak mám ještě celkovou fotku celého odstrojeného předku, ale tam toho moc vidět není..
							
			
									
									Ford Focus MK4 1,5 EcoBoost Titanium 110kW, r.v. 2020
						- 
				memento
- Pokročilý 
- Příspěvky: 715
- Registrován: 24.12.2012 08:01
- Bydliště: Greater Bratislava
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
Ja by som cakal ze otvorene su za jazdy (po dostatocne dlhej jazde a zohriatom motore) a po vypnuti motora sa zatvoria, aby udrzali teplotu pre dalsiu jazdu.Anduril píše:Kdyz vypnes motor, lamely se vsechny otevrou. Pokud ne, tak je nekde problem.
Ono je to naopak?
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
						skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
- Anduril
- Test driver 
- Příspěvky: 5096
- Registrován: 07.11.2009 16:56
- Bydliště: Ostrava
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
No vidis a neni to tak   
 
Ford uvadi, ze jsou tam kvuli aerodynamice, takze se zaviraji i pri jizde (maji vice poloh). Ale u studeneho motoru se mi taky zavrou. Kazdopadne jak motor vypnu, otevrou se.
			
													 
 Ford uvadi, ze jsou tam kvuli aerodynamice, takze se zaviraji i pri jizde (maji vice poloh). Ale u studeneho motoru se mi taky zavrou. Kazdopadne jak motor vypnu, otevrou se.
					Naposledy upravil(a) Anduril dne 28.02.2017 15:23, celkem upraveno 1 x.
									
			
									
						- Pavel II
- Nováček 
- Příspěvky: 75
- Registrován: 14.09.2015 21:26
- Bydliště: Praha východ
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
No jak to tak vypadá, budu sledovat zda-li to něco vůbec dělá. A budu to muset někdy rozhodit. Jen si říkám bůh ví jak dlouho to nefunguje   . Auto se nikdy nepřehřál, nikdy nic nehlásilo, jezdí normálně tak nevím...A další otázka je má cenu to nějak opravovat??? Nebo jen ty mřížky vytrhat a je to
 . Auto se nikdy nepřehřál, nikdy nic nehlásilo, jezdí normálně tak nevím...A další otázka je má cenu to nějak opravovat??? Nebo jen ty mřížky vytrhat a je to  
			
									
									 . Auto se nikdy nepřehřál, nikdy nic nehlásilo, jezdí normálně tak nevím...A další otázka je má cenu to nějak opravovat??? Nebo jen ty mřížky vytrhat a je to
 . Auto se nikdy nepřehřál, nikdy nic nehlásilo, jezdí normálně tak nevím...A další otázka je má cenu to nějak opravovat??? Nebo jen ty mřížky vytrhat a je to  
Ford Focus MK4 1,5 EcoBoost Titanium 110kW, r.v. 2020
						- ZaQik
- Admin 
- Příspěvky: 24888
- Registrován: 30.05.2010 17:33
- Bydliště: exit 82 na D0
Re: Aktivní maska chladiče - je k něčemu?
treba uz mas tu funkci vyplou ... kdyby to bylo zaseknute, tak sviti kontrolka motoru
			
									
									Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
						byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host





