Stránka 2 z 4
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 11:32
od pbjun
ballu: no jenze esco 66kW je neco jineho nez focus 74kW - focus ma spicku vykonu v tech 6tis... Kdyz jedes na 6tis a radis tesne za tak Ti otacky spadnou akorat do vykonoveho narustu

Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 13:20
od commanderwar
diky všem za prispevky koukam že ste se do toho hezky všichni vložili.).
jo mate pravdu s tim benzinem a otačkama....a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto potrapit
už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 13:26
od Marťas
commanderwar píše:...a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto
potrapit
už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji
až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží


Nezapomen, ze nemas diesel....pro benzin jsou idealni otacky nahore

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 13:28
od commanderwar
nojo jenže ja mam po vymene kroužku a pbjun me tu porad strašil...že me vyleti klika

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 27.06.2010 14:30
od pbjun
Ta Ti muze vyletet aji pri vysokych i pri nizkych

To mas fuk... Ona kdyz si usmysli tak pujde tak i tak... Kazdopadne pokud mas motor v zabehu tak bys ho mel trochu setrit...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 00:46
od ZonixX
pbjun píše:Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...
...no to bych mel velice omezene spektrum vyuzitelnych otacek, jezdit mezi 5500-6500rpm

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 07:22
od ballu
pbjun píše:ballu: no jenze esco 66kW je neco jineho nez focus 74kW - focus ma spicku vykonu v tech 6tis... Kdyz jedes na 6tis a radis tesne za tak Ti otacky spadnou akorat do vykonoveho narustu

Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...
No právě, mě u esca ze 5500 ot. to padlo přímo do krouťáku 4200 ot.Ono taky záleží na převodovce a pneumatikách, ale to si motor sám řekne , do jakých toček ho musíš hnát pro přeřazení. Jinak souhlas.

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 07:27
od ballu
commanderwar píše:nojo jenže ja mam po vymene kroužku a pbjun me tu porad strašil...že me vyleti klika

Právě je mylná domněnka, že točkama motor odrovnáš. Největší tlaky a rázy na kliku a celý mechanismus jsou v nízkých otáčkách a to samé větší pravděpodobnost trhnutí rozvoďáku. Nikomu se neroztrhl v 5000ot ale na volnoběh, při startu a debilním podřazení bez meziplynu.

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 12:26
od V12
ballu :
Nie je celkom pravda, co pises. Cim vyssie otacky, tym vyssie tlaky v ojnicnych loziskach. Pretoze piesty menia smer pohybu podstatne rychlejsie, takze proti novemu smeru po prekonani HU / DU posobi daleko vacsia zotrvacna sila. Nechce sa mi sem zlozito vpisovat vzorce, ale je to tak. S tymi razmi a nepravidelnostou ale mozes mat pravdu.
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 16:37
od risomas
commanderwar píše:
už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží

po zahriati aj ja radim na 3,5tis obcas sa zabudnem a leze to aj cez 4t. Najlepsie to vidim na kopci. Krutak je cice v maxe na 1800 ale tam su otacky tak male ze motor nema ziaden vykon. Musim to podrzat aby po preradeni neklesli pod 2500-2800. V tom sa mi na benzine jazdi omnoho lepsie kde udrzovanie v otackach ma omnoho lepsi efekt ako na mojom traktore.
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 19:07
od pbjun
Kazdopadne benzinovy motor by v zaberu nemel klesnout pod nejakych 2500ot jinak uz ho likvidujes...
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 19:16
od petulak
Jo, jak se vždycky říkalo: " naplno proti kopci, at se ukáže."
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 21:31
od maxo111
pbjun píše:Kazdopadne benzinovy motor by v zaberu nemel klesnout pod nejakych 2500ot jinak uz ho likvidujes...
To snad nie

Ja ho v meste teda likvidujem nonstop
commanderwar píše:
Občas mam pocit že bych mohl s 1.6 lítat krapec vic, hlavne co se tyče zrychlovani.
Pozri do microcatu aky mas staly prevod. Ak 3.82, mas vysvetlenie pre slabe zrychlenie. Alebo to zistis aj tak ze na 3. po obmedzovac ti rucicka tacho lizne 160 km/h

Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 22:38
od jack-3d
S Oktávkama jsem nikdy problém neměl a to jak s předchozím FF1 1,8 benzin, tak teď s FF2 1,6 Ti-VCT.
Pokud se ti zdá, že se tvému motoru vyšší otáčky nelíbí, bude to tím, že na to není zvyklý. Musíš motor vycvičit, a jezdit kolem 3 tisíc, řadit alespoň kolem 3,5 tisíc a při předjíždění se nebát jet 5 tisíc a víc. Z počátku to bude řvát, ale po pár týdnech se mu to začne líbit. Netrap benzína na nízkých otáčkých, tím dáváš motoru víc zabrat než v super vysokých otáčkách (odrovnané motory jsou právě kvůli trápení v nízkých ot.).
Pokud jezdíš s benzínem na nízkých otáčkách kvůli spotřebě, měl sis spíš koupit diesel.
Re: Reálný výkon auta
Napsal: 28.06.2010 22:45
od georgi
commanderwar píše:už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží

Joooooooj 3500 sa ten motor este len prebudza. Pozri sem na este silnejsi Misokov byvaly - maximum mal skoro 130 koni:
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... p?id=37686
... a pri 3500 otackach ich mal cca 75. Tam sa 16v benzinak este len rozbieha. Zrejme je mlada nastavena na diesel, ktory pri 3500 zacina dochnut

.