Hm, paráda, takže jsem pochopil, že to tedy na 99% je to volnoběžným ventilem.

To je paráda, 3 roky to přežívám takhle a když jsem se rozhodl, že to příští rok v létě prodám, tak do toho ještě budu cpát

No jo no, co se dá dělat.
Jo jinak, ještě jsem si vzpomněl ohledně toho pomalého padání otáček při přeřazování. Mluvil jsem s jedním, podle mne výborným, mechanikem z Forda, který mi na to řekl, že ŘJ schválně chvíli podrží plyn a to kvůli ekologii. Při přeřazování, když se pustí plyn, tak prý motor nejneekologičtěji spaluje a proto chvilku zůstane "viset" plyn aby to spalovalo lépe. Samozřejmě, pokud to někomu ty otáčky podrží nějak dlouho, tak to dobře není.

Kámoš si koupil před měsícem úplně novou Fabii 1,6 16V a dělá mu to taky, takže na tom asi něco bude. Je z toho taky nešťastný, ale ve Škodovce mu řekli, že se takto ty motory chovají a to právě kvůli ekologii.