1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
vítek:
keď ti to cukne prebliknú ti červené kontrolky (mazanie, dobíjanie, motor)?
keď ti to za jazdy chcípne - zostanú ti svietiť červené konntrolky, ak áno ktoré?
Pri pokuse o opakovaný štart - svieti červená kontrolka motora?
keď ti to cukne prebliknú ti červené kontrolky (mazanie, dobíjanie, motor)?
keď ti to za jazdy chcípne - zostanú ti svietiť červené konntrolky, ak áno ktoré?
Pri pokuse o opakovaný štart - svieti červená kontrolka motora?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
když to cuká, nic nesvítí, když to chcípne, jasně, že něco svítí, ale nevím které všechny, když se to nastartuje, tak zase nic nesvítí. ve středu se to odváželo k nějakému šikovnému autoelektrikáři, aby vše proměřil, každopádně to jelo po vlastní ose cca 20km bez problému, ale motor musí jít jen do 2000ot/min, jak se sešlápne plyn, je to v háji
pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.
pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
vitek :
Ak to zablbne po prekroceni 2000 otacok, moze to byt EGR, regulacia turba, commonrail cerpadlo, alebo vadne vstrekovace. Vsetko same lacnejsie veci
bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal
Ak to zablbne po prekroceni 2000 otacok, moze to byt EGR, regulacia turba, commonrail cerpadlo, alebo vadne vstrekovace. Vsetko same lacnejsie veci

bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
A nebo taky jednuduše palivový filtr...
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
viz první příspěvek, tedy vše novézdenyvm píše:A nebo taky jednuduše palivový filtr...
- zdenyvm
- Pokročilý
- Příspěvky: 585
- Registrován: 09.03.2010 15:29
- Bydliště: Zlínský kraj
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Ono je ale filtr a filtr, moji mechanici mi říkali přímo - chceš ušetřit čtyři stovky a dát tam náhradu a mít potenciálně stejný problém nebo dát ověřený originál a mít klid? Asi je jasné co jsem vybral... a jezdím už 15000km v klidu...
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Pri nasej kvalite nafty najvyssi cas na vymenuzdenyvm píše:... a jezdím už 15000km v klidu...

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Pokiaľ viem IDS má nejaký merací modul (VMM) s ktorým sa asi dájú merať elektrické výstupy čidiel s osciloskopickým zobrazením. Ale pochybujem že sa to dá cez OBD konektor. Myslím si, že s tou meracou sondou sa musí pripojiť normálne na čidlo alebo na káble ako s klasickým osciloskopom.bufer :
Raz som bol v Summite (SK dealer a servis Fordov) vyberat si jazdene auto. Nechal som ho napichnut Mondika (1.8i) na IDS a mechanikovi cumel cez rameno, vyhodnocoval aj signaly z CMP a CKP v rezime osciloskopu. Vedla sa iny mechanik rozculoval nad Focusom TiVCT, ze nevie prist na pricinu, preco to hned po natoceni ide do nudzaku a tento "moj" mechos mu radil nech v prvom rade pozrie oba CMP na osciloskope. Takze IDS by to vediet mala. Do ruky mi samozrejme IDSku na hranie nedal
http://www.motorcraftservice.com/vdirs/ ... _usage.asp
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Súhlas - chce to šikovného autoelektrikára, ktorý tomu rozumie a vie pracovať systematicky. Ak ti to blbne len pri vyšších otáčkach podporuje to môj názor na nespoľahlivé resp. skreslené signály CKP, CMP.vítek píše:když to cuká, nic nesvítí, když to chcípne, jasně, že něco svítí, ale nevím které všechny, když se to nastartuje, tak zase nic nesvítí. ve středu se to odváželo k nějakému šikovnému autoelektrikáři, aby vše proměřil, každopádně to jelo po vlastní ose cca 20km bez problému, ale motor musí jít jen do 2000ot/min, jak se sešlápne plyn, je to v háji
pořád se nějak přikláním k tomu čidlu na klikovce a k té řemenici, ale na vlastní oči jsem to neviděl.
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
bohužel nic nezjistil 

-
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13.07.2010 13:26
- Bydliště: Žilina
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Trvalý stav, že to nemôžeš naštartovať si niekedy mal?
Focus II, 2005, 1,6TDCI, 80kW, bez DPF
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
Focus III, 2011 1,6TDCI 85kW T1DB
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
když to dva dny stálo u toho elektrikáře, tak to prý nemohl nastartovat, jinak jsem s tím problém neměl...
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
tak prý už je to opraveno, byl to nějaký špatný kontakt na jednou z mnoha ukostření, ještě přesně nevím, na jakém, snad bude tedy vše ok...
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
tak super, po opravě jsem najel cca 400km bez jediného problému a je to zpět, projevy cukání jsou trochu jiné, ale už to píše jen jednu závadu (podle kódu špatný regulátor tlaku paliva), ne hafo s poklesem paliva apod...zítra ho zkusíme vyměnit a uvidím...
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
regulátor vyměněn, zatím najeto jen cca 200km a jednou to ke konci cuklo, doufám, že to bylo spuštění regenerece, protože to byla jediná chyba, která zůstala, jelikož před výměnou regulátoru neproběhla regenerace, teď mám před sebou 160km tam a 160 zpět, tak doufám, že dojedu...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host