..áno - mala - a podľa protokolu i výzoru aj je...Komi píše:ano to je ta riadiaca jednotka ventilatora a myslim ze aj tato tvoja by mohla byt vymenena


..áno - mala - a podľa protokolu i výzoru aj je...Komi píše:ano to je ta riadiaca jednotka ventilatora a myslim ze aj tato tvoja by mohla byt vymenena
Já jenom doufám,že to nezpůsobí nějaké větší problémy.Dneska jsem vyjel z garáže,a vůbec nic a v týdnu nejméně 4x.Zajímalo by mě,jestli se to spustí i za jízdy a nebo když je to zahřáté na prov. teplotu.Jediné co jsem vypozoroval,tak když jsem vyjel z garáže -5sC. a spustil se ventilator,tak po ujetí asi 200m.už byl vypnutý.A v létě jsem o něm nevěděl vůbec.BobTDCi píše:Nemôže za to ani DPF samotný - ale soft pre DPF.
Je to nejaký "vedľajší účinok" - hlúpy, nezmyselný - ale je.
Snáď by mi páni z Forda nechceli povedať, že je nutné chladiť chladič, či nebodaj teleso DPF pri vonkajšej teplote trebárs -10°C a teplote motora povedzme 70 či 60°C?!
Alebo by sa niekto mohol nazdávať, že za takýchto podmienok je možné aby bežala regenerácia DPF? To hádam nie...
Neboj aj môj dnes šiel a to som zďaleka nemal pracovnú teplotu - "milujem" tú novú riadiacu jednotku ventilátora chladiča. Najradšej by som ju dal "polepšovne" pre neposlušné riadiace jednotky...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
No rád ti ho "darujem" - ak by tebe neprekážal..hihi...Radekjo píše:A v čem Vás běh ventilátoru omezuje? Vybíjí baterku je hlučný nebo něco jiného?
Jenom to že ochlazuje vodu ve velkém okruhu a na to je vyvinutý.
Na topení to nemá žádný vliv.![]()
Tak proč?
To jsem nevěděl že když v autě zapnu spotřebič tak mi klesne výkon motoruRadekjo píše:No rád ti ho "darujem" - ak by tebe neprekážal..hihi...
Áno pocit hluku, potom blbý pocit - že zbytočne veľký odber prúdu - tým i vyšší odber z alternátora(tzn. i väčší odber z výkonu motora), nepríjemný pocit, že sa skôr opotrebuje elmotor ventilátora či jeho ložiská.![]()
Jestli to bylo na zvolávečce u Fordu to nevím,protože je to dovezené z Francije.BobTDCi píše:Ak DPF máš - tak si bude žiť svojim životom tak či tak.
Bol si na zvolávačke Fordu - kde menia riadiacu jednotku ventilátora chladiča? Každý kto ju absolvuje už má úplne "intelektuálny" ventilátor - ktorý si sám od seba kedykoľvek sám zmyslí že sa mu chce krútiť - tak sa krútiť začne...aj ke´d je mínus 5 či 10°C...![]()
![]()
![]()
Díky,zajímá.Komi píše:tie zvolavacky maju registrovane v systeme, takze by ti to mali vediet v servise Ford povedat ci to ma zvolavacku za sebou...ak ta to zaujima...
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host