volnoběžný ventil

Odpovědět
stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13466
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od stano. » 22.03.2013 22:09

vysypany katalyzator moze mat vplyv na vyssiu spotrebu, hlavne ked mas novsi model s 2 lambdami. to nielen na volnobehu, ale aj za jazdy. vacsinou svieti aj kontrolka motora. po vymene ti na studenom moze stale pisat vyse litra.

Uživatelský avatar
Stork
Nováček
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Gorazdowicze

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Stork » 23.03.2013 00:34

gargulakj píše:
Stork píše: obtokového ventilu

co to je a kde to je? :D
Tys to teď vyhrál, Juniore :hhura: Nemam tolik příspěvků jako ty, jsem nováček...
Ford Focus combi 1,8 16V ZETEC E 85kW r.v. 1999

Fojc3k
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 23.07.2012 18:59

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Fojc3k » 02.04.2013 18:13

Delší dobu jsem tu nebyl tak se akorát rozkoukávám co je nového :D Jinak po předchozích problémech jsem ventil nechal vyměnit za nový ale bohužel změna pouze minimální - volnoběh za studena je už konečně vyšší ( cca 1200 - 1400ot ) ale stejně v nízkých ot. cuká a při dojíždění za tepla má motor tendenci na pár vteřin klesnout pod 500ot i když zatím teď už nikdy nechcípl a konečně přestal pulzovat na volnoběh po ustálení otáček... po dojezdu na křižovatku už drží pěkně, ale stejně mě to spadnutí předtím pořád štve :? diagnostika vše ok, po Vánocích nový palivák i vzducháč.... :nixw:
FF I Combi 1,6i ZETEC Ghia

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13399
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od miki21 » 02.04.2013 20:04

reset ř.j ?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Nonid » 02.04.2013 20:35

Doporucuju kompletni reset rj taky :) Sice pak si uzijes minimalne 100km, spis 200 nesnesitelnyho cukani, vyresi to ale hodne problemu :) Ja si brzo necham vymenit to rychlostni cidlo a tepelny, pak snad se zbavim i toho problemu, ze pri lehce zahratym motoru auto sice necuka na libovolny otacky, pri lehkym seslapnuti ale ani trosku nezabere :/ Tenhle stav je ale pouze pokud dyl stalo :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

58251
Nováček
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 13.12.2012 12:51

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od 58251 » 15.04.2013 19:38


Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Nonid » 15.04.2013 21:55

Tohle vypada docela zajimave! Podobnej problem resim ja priblizne do zahrati, pak uz lita za plynem jak drak...
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

FokusF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 150
Registrován: 13.11.2012 20:55
Bydliště: Praha Vyhod

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od FokusF » 29.05.2013 17:45

Zdravim,panove ja mam takovou otazku: Je to normalni že při startu mam otačky nekde na 1200-1300,jako kdybych startoval Daciu tvl )) ,po 5 min. klesnou na 800.Ja myslel že to dela jenom v zimne ,oteplilo se a furt stejny :? ,a ted nevim jestli to je normalni,nebo mam neco vymenit,vyčistit.Jinak s fordem spokojen :Dancer: ,tedka sme byli na zavody v milovici :huraa: ,tak sme si dali par sprintu :D nejelo to špatne na to že je to 1.6. Byl tam Focus 1.8 combi 1999, 150 koni,svetla z ST,palubovka,převodovka a tak )).Třeba majitel je tady na foru nevim,pokecali sme si chvile,je z M.Boleslav.
jinak dekuju za odpovedi
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001

xGrany
Nováček
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13.11.2010 14:17
Bydliště: Nové Město na Mor.

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od xGrany » 29.05.2013 18:13

Presne takovy mam prubeh taky.Auto mam od dubna,tak sem porad rikal,jak se otepli,bude to lepsi a ono porad nic...
Ford Focus r.v.2003 1.6 16V
Ford Cougar r.v.2000 2,5 V6

Uživatelský avatar
gargulakj
Junior
Junior
Příspěvky: 467
Registrován: 30.04.2009 17:05
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od gargulakj » 29.05.2013 18:17

Řekl bych že všechny benzíny ve všech autech mají takový průběh, takže i my :)
Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW

tomaw
Nováček
Nováček
Příspěvky: 35
Registrován: 12.03.2010 17:59
Bydliště: Zlín

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od tomaw » 22.02.2015 14:51

Takže dnešní akce . Volnoběžný ventil na 1.8 z Aukra vydržel bez problémů 4 roky a cca 55 tisíc km :) .Poslední měsíc se choval divně ,dnes opět zatuhlý ,přemýšlím jestli má cenu ho čistit .....
Ford Focus Combi 1999 ,Zetec 1.8i 16V .
předtím Ford Focus Combi 1999,Zetec 1.8i 16V zničen zákeřnou Octavii :) donedávna dárce použitelných dilů

Uživatelský avatar
vitr73
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3916
Registrován: 25.02.2011 20:33
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od vitr73 » 22.02.2015 19:44

ja mam vetil z aukra a zhruba kazdy rok ho vymeju jednou za dva roky jde do ultrazvuku a chodi docela obstojne ...na rozdil od Fomoco ventilu.....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...

Uživatelský avatar
Cimi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1073
Registrován: 23.03.2013 11:15
Bydliště: Křemže/Plzeň

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Cimi » 23.02.2015 11:38

ventil vyřeší jen něco ale ty otáčky se srovnaj až po zaslepení toho emisního systému. kdybych to bejval věděl už před rokem tak sem se stim tak dlouho nesral.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990
Obrázek

Uživatelský avatar
Achiler
Nováček
Nováček
Příspěvky: 146
Registrován: 26.02.2012 14:08
Bydliště: Mírovice, Praha-východ

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od Achiler » 04.03.2015 23:06

Čau pánové, koukal jsem na pár videi se startem Focuse a zjistil jakýsi problém u mně.
Při startování (studeném) mi vyletí otáčky k 2000 (z 5ti videí ani jednomu se nedělo) a pak spadnou k 1500 ot. a pomalu padají. Avšak stačí prošlápnout třeba na 1700 ot. a tam cca 2sec zůstanou.

Ráno když se rozjíždím, dám 1, přeřazuji na 2 a mezi tím se mi drží ty otáčky takhle vysoko, že spadnou vyloženě až se zařazením 2. stupně a puštěním spojky.
Musím uznat, že dlouho jsem žil s vědomím, že má Focus sytič a toto je jeho problém, slyšel jsem to od dosti mechaniků, s kterýma jsem ty otáčky řešil - " To je normální za studena, to drží sytič ty otáčky". Teď by mě tedy zajímalo, jestli to bude špatným volnoběžným ventilem nebo špinavou škrtící klapkou, nebo obojím. Otáčky zlobí i za tepla, problikává osvětlení v autě, auto vibruje, bez přídání plynu se nedá rozjet skoro ani z kopečka - rozsvítí kotrolka motoru a rozklepe se a jakýkoliv odběr elektřiny se projeví na otáčkoměru (ačkoliv by to měl volnoběžný vent. dorovnat)
Na druhou stranu když si ty své problémy se studeým startem čtu, spíš bych to tipnul na špinavou klapku, a je fakt že přidávání plynu je poměrně stupňovité - ne plynulé. - Zkoušel jsem zvýšit na volnoběh otáčky z těch 760 a po lehkém přidávání rukou nejdřiv nic a pak vyletí na 1100 - 1,2 tisíce. Pokud chci ubrat, tak pouštím, furt se drží a pak spadnou úplně na volnoběh.
Ford Focus (1999) 1.6 74kw, Aquamarine Frost, Ghia

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13466
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: volnoběžný ventil

Příspěvek od stano. » 05.03.2015 00:36

Robi ti to toto:
https://www.youtube.com/watch?v=L5eCetJb1qU
A teda aj za tepla? Potom su to rozvody.

Ak ti za studena skokovo vzrastaju otacky do cca 2500ot/min, zacni vycistenim volnobezneho. Na 1.6 je nadherne pristupny.

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 1998 - 2004“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů