volnoběžný ventil
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: volnoběžný ventil
vysypany katalyzator moze mat vplyv na vyssiu spotrebu, hlavne ked mas novsi model s 2 lambdami. to nielen na volnobehu, ale aj za jazdy. vacsinou svieti aj kontrolka motora. po vymene ti na studenom moze stale pisat vyse litra.
- Stork
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Gorazdowicze
Re: volnoběžný ventil
Tys to teď vyhrál, Junioregargulakj píše:Stork píše: obtokového ventilu
co to je a kde to je?

Ford Focus combi 1,8 16V ZETEC E 85kW r.v. 1999
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 23.07.2012 18:59
Re: volnoběžný ventil
Delší dobu jsem tu nebyl tak se akorát rozkoukávám co je nového
Jinak po předchozích problémech jsem ventil nechal vyměnit za nový ale bohužel změna pouze minimální - volnoběh za studena je už konečně vyšší ( cca 1200 - 1400ot ) ale stejně v nízkých ot. cuká a při dojíždění za tepla má motor tendenci na pár vteřin klesnout pod 500ot i když zatím teď už nikdy nechcípl a konečně přestal pulzovat na volnoběh po ustálení otáček... po dojezdu na křižovatku už drží pěkně, ale stejně mě to spadnutí předtím pořád štve
diagnostika vše ok, po Vánocích nový palivák i vzducháč.... 



FF I Combi 1,6i ZETEC Ghia
- miki21
- Test driver
- Příspěvky: 13399
- Registrován: 01.04.2009 18:21
- Bydliště: Třinec
Re: volnoběžný ventil
reset ř.j ?
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: volnoběžný ventil
Doporucuju kompletni reset rj taky
Sice pak si uzijes minimalne 100km, spis 200 nesnesitelnyho cukani, vyresi to ale hodne problemu
Ja si brzo necham vymenit to rychlostni cidlo a tepelny, pak snad se zbavim i toho problemu, ze pri lehce zahratym motoru auto sice necuka na libovolny otacky, pri lehkym seslapnuti ale ani trosku nezabere :/ Tenhle stav je ale pouze pokud dyl stalo 



Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13.12.2012 12:51
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: volnoběžný ventil
Tohle vypada docela zajimave! Podobnej problem resim ja priblizne do zahrati, pak uz lita za plynem jak drak...
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 150
- Registrován: 13.11.2012 20:55
- Bydliště: Praha Vyhod
Re: volnoběžný ventil
Zdravim,panove ja mam takovou otazku: Je to normalni že při startu mam otačky nekde na 1200-1300,jako kdybych startoval Daciu tvl )) ,po 5 min. klesnou na 800.Ja myslel že to dela jenom v zimne ,oteplilo se a furt stejny
,a ted nevim jestli to je normalni,nebo mam neco vymenit,vyčistit.Jinak s fordem spokojen
,tedka sme byli na zavody v milovici
,tak sme si dali par sprintu
nejelo to špatne na to že je to 1.6. Byl tam Focus 1.8 combi 1999, 150 koni,svetla z ST,palubovka,převodovka a tak )).Třeba majitel je tady na foru nevim,pokecali sme si chvile,je z M.Boleslav.
jinak dekuju za odpovedi




jinak dekuju za odpovedi
Ford Focus 1.6 Zetec (100PS) / 2001
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 13.11.2010 14:17
- Bydliště: Nové Město na Mor.
Re: volnoběžný ventil
Presne takovy mam prubeh taky.Auto mam od dubna,tak sem porad rikal,jak se otepli,bude to lepsi a ono porad nic...
Ford Focus r.v.2003 1.6 16V
Ford Cougar r.v.2000 2,5 V6
Ford Cougar r.v.2000 2,5 V6
- gargulakj
- Junior
- Příspěvky: 467
- Registrován: 30.04.2009 17:05
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
Řekl bych že všechny benzíny ve všech autech mají takový průběh, takže i my 

Focus r.v. 2002, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
Focus r.v. 2010, 1.6 benzín, 74KW
-
- Nováček
- Příspěvky: 35
- Registrován: 12.03.2010 17:59
- Bydliště: Zlín
Re: volnoběžný ventil
Takže dnešní akce . Volnoběžný ventil na 1.8 z Aukra vydržel bez problémů 4 roky a cca 55 tisíc km
.Poslední měsíc se choval divně ,dnes opět zatuhlý ,přemýšlím jestli má cenu ho čistit .....

Ford Focus Combi 1999 ,Zetec 1.8i 16V .
předtím Ford Focus Combi 1999,Zetec 1.8i 16V zničen zákeřnou Octavii
donedávna dárce použitelných dilů
předtím Ford Focus Combi 1999,Zetec 1.8i 16V zničen zákeřnou Octavii

- vitr73
- Test driver
- Příspěvky: 3916
- Registrován: 25.02.2011 20:33
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběžný ventil
ja mam vetil z aukra a zhruba kazdy rok ho vymeju jednou za dva roky jde do ultrazvuku a chodi docela obstojne ...na rozdil od Fomoco ventilu.....
Ford Focus kombi 1.8 16V zmetec -E léta páně 1999
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
Byl Peugeot 309 1.4 zvaný Rozbuch-budiz mu vrakoviste lehke
Byl Daihatsu Applause 1.6 16V...zlaty auto.totalni nehoda na 483tis km
Byla Mazda 323 1.6 turbo rok 1990...prodan pro poruchu turba...
- Cimi
- Zkušený
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 23.03.2013 11:15
- Bydliště: Křemže/Plzeň
Re: volnoběžný ventil
ventil vyřeší jen něco ale ty otáčky se srovnaj až po zaslepení toho emisního systému. kdybych to bejval věděl už před rokem tak sem se stim tak dlouho nesral.
Ford Focus ST225 2.5T Duratec 166kW r.v. 2007
Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

Ford Focus mk1 turnier 1.6 16v Zetec-S 81kW, r.v. 06/2004 ST170 paket
ex: Ford Escort mk4 1.6 CVH XR3 77kW 1990

- Achiler
- Nováček
- Příspěvky: 146
- Registrován: 26.02.2012 14:08
- Bydliště: Mírovice, Praha-východ
Re: volnoběžný ventil
Čau pánové, koukal jsem na pár videi se startem Focuse a zjistil jakýsi problém u mně.
Při startování (studeném) mi vyletí otáčky k 2000 (z 5ti videí ani jednomu se nedělo) a pak spadnou k 1500 ot. a pomalu padají. Avšak stačí prošlápnout třeba na 1700 ot. a tam cca 2sec zůstanou.
Ráno když se rozjíždím, dám 1, přeřazuji na 2 a mezi tím se mi drží ty otáčky takhle vysoko, že spadnou vyloženě až se zařazením 2. stupně a puštěním spojky.
Musím uznat, že dlouho jsem žil s vědomím, že má Focus sytič a toto je jeho problém, slyšel jsem to od dosti mechaniků, s kterýma jsem ty otáčky řešil - " To je normální za studena, to drží sytič ty otáčky". Teď by mě tedy zajímalo, jestli to bude špatným volnoběžným ventilem nebo špinavou škrtící klapkou, nebo obojím. Otáčky zlobí i za tepla, problikává osvětlení v autě, auto vibruje, bez přídání plynu se nedá rozjet skoro ani z kopečka - rozsvítí kotrolka motoru a rozklepe se a jakýkoliv odběr elektřiny se projeví na otáčkoměru (ačkoliv by to měl volnoběžný vent. dorovnat)
Na druhou stranu když si ty své problémy se studeým startem čtu, spíš bych to tipnul na špinavou klapku, a je fakt že přidávání plynu je poměrně stupňovité - ne plynulé. - Zkoušel jsem zvýšit na volnoběh otáčky z těch 760 a po lehkém přidávání rukou nejdřiv nic a pak vyletí na 1100 - 1,2 tisíce. Pokud chci ubrat, tak pouštím, furt se drží a pak spadnou úplně na volnoběh.
Při startování (studeném) mi vyletí otáčky k 2000 (z 5ti videí ani jednomu se nedělo) a pak spadnou k 1500 ot. a pomalu padají. Avšak stačí prošlápnout třeba na 1700 ot. a tam cca 2sec zůstanou.
Ráno když se rozjíždím, dám 1, přeřazuji na 2 a mezi tím se mi drží ty otáčky takhle vysoko, že spadnou vyloženě až se zařazením 2. stupně a puštěním spojky.
Musím uznat, že dlouho jsem žil s vědomím, že má Focus sytič a toto je jeho problém, slyšel jsem to od dosti mechaniků, s kterýma jsem ty otáčky řešil - " To je normální za studena, to drží sytič ty otáčky". Teď by mě tedy zajímalo, jestli to bude špatným volnoběžným ventilem nebo špinavou škrtící klapkou, nebo obojím. Otáčky zlobí i za tepla, problikává osvětlení v autě, auto vibruje, bez přídání plynu se nedá rozjet skoro ani z kopečka - rozsvítí kotrolka motoru a rozklepe se a jakýkoliv odběr elektřiny se projeví na otáčkoměru (ačkoliv by to měl volnoběžný vent. dorovnat)
Na druhou stranu když si ty své problémy se studeým startem čtu, spíš bych to tipnul na špinavou klapku, a je fakt že přidávání plynu je poměrně stupňovité - ne plynulé. - Zkoušel jsem zvýšit na volnoběh otáčky z těch 760 a po lehkém přidávání rukou nejdřiv nic a pak vyletí na 1100 - 1,2 tisíce. Pokud chci ubrat, tak pouštím, furt se drží a pak spadnou úplně na volnoběh.
Ford Focus (1999) 1.6 74kw, Aquamarine Frost, Ghia
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13466
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: volnoběžný ventil
Robi ti to toto:
https://www.youtube.com/watch?v=L5eCetJb1qU
A teda aj za tepla? Potom su to rozvody.
Ak ti za studena skokovo vzrastaju otacky do cca 2500ot/min, zacni vycistenim volnobezneho. Na 1.6 je nadherne pristupny.
https://www.youtube.com/watch?v=L5eCetJb1qU
A teda aj za tepla? Potom su to rozvody.
Ak ti za studena skokovo vzrastaju otacky do cca 2500ot/min, zacni vycistenim volnobezneho. Na 1.6 je nadherne pristupny.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů