
Reálný výkon auta
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Reálný výkon auta
ballu: no jenze esco 66kW je neco jineho nez focus 74kW - focus ma spicku vykonu v tech 6tis... Kdyz jedes na 6tis a radis tesne za tak Ti otacky spadnou akorat do vykonoveho narustu
Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...

-
- Nováček
- Příspěvky: 199
- Registrován: 03.01.2010 14:36
Re: Reálný výkon auta
diky všem za prispevky koukam že ste se do toho hezky všichni vložili.).
jo mate pravdu s tim benzinem a otačkama....a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto potrapit
už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží
jo mate pravdu s tim benzinem a otačkama....a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto potrapit
už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží

Ford Focus 1.6 16V, 11/2001
- Marťas
- Test driver
- Příspěvky: 9172
- Registrován: 13.04.2008 12:50
- Bydliště: Edinburgh / Havířov
Re: Reálný výkon auta
commanderwar píše:...a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto potrapit
už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží



Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW
...uz nic nedovolene neprodavam

-
- Nováček
- Příspěvky: 199
- Registrován: 03.01.2010 14:36
Re: Reálný výkon auta
nojo jenže ja mam po vymene kroužku a pbjun me tu porad strašil...že me vyleti klika 

Ford Focus 1.6 16V, 11/2001
- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Reálný výkon auta
Ta Ti muze vyletet aji pri vysokych i pri nizkych
To mas fuk... Ona kdyz si usmysli tak pujde tak i tak... Kazdopadne pokud mas motor v zabehu tak bys ho mel trochu setrit...

- ZonixX
- Test driver
- Příspěvky: 3165
- Registrován: 14.07.2009 22:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálný výkon auta
...no to bych mel velice omezene spektrum vyuzitelnych otacek, jezdit mezi 5500-6500rpmpbjun píše:Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...

Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
Honda Civic FK2 '10
ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálný výkon auta
No právě, mě u esca ze 5500 ot. to padlo přímo do krouťáku 4200 ot.Ono taky záleží na převodovce a pneumatikách, ale to si motor sám řekne , do jakých toček ho musíš hnát pro přeřazení. Jinak souhlas.pbjun píše:ballu: no jenze esco 66kW je neco jineho nez focus 74kW - focus ma spicku vykonu v tech 6tis... Kdyz jedes na 6tis a radis tesne za tak Ti otacky spadnou akorat do vykonoveho narustuIdeal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
-
- Test driver
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 28.01.2009 22:46
- Bydliště: Zlín
Re: Reálný výkon auta
Právě je mylná domněnka, že točkama motor odrovnáš. Největší tlaky a rázy na kliku a celý mechanismus jsou v nízkých otáčkách a to samé větší pravděpodobnost trhnutí rozvoďáku. Nikomu se neroztrhl v 5000ot ale na volnoběh, při startu a debilním podřazení bez meziplynu.commanderwar píše:nojo jenže ja mam po vymene kroužku a pbjun me tu porad strašil...že me vyleti klika

BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: Reálný výkon auta
ballu :
Nie je celkom pravda, co pises. Cim vyssie otacky, tym vyssie tlaky v ojnicnych loziskach. Pretoze piesty menia smer pohybu podstatne rychlejsie, takze proti novemu smeru po prekonani HU / DU posobi daleko vacsia zotrvacna sila. Nechce sa mi sem zlozito vpisovat vzorce, ale je to tak. S tymi razmi a nepravidelnostou ale mozes mat pravdu.
Nie je celkom pravda, co pises. Cim vyssie otacky, tym vyssie tlaky v ojnicnych loziskach. Pretoze piesty menia smer pohybu podstatne rychlejsie, takze proti novemu smeru po prekonani HU / DU posobi daleko vacsia zotrvacna sila. Nechce sa mi sem zlozito vpisovat vzorce, ale je to tak. S tymi razmi a nepravidelnostou ale mozes mat pravdu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- risomas
- Pokročilý
- Příspěvky: 703
- Registrován: 21.05.2008 14:14
- Bydliště: BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálný výkon auta
po zahriati aj ja radim na 3,5tis obcas sa zabudnem a leze to aj cez 4t. Najlepsie to vidim na kopci. Krutak je cice v maxe na 1800 ale tam su otacky tak male ze motor nema ziaden vykon. Musim to podrzat aby po preradeni neklesli pod 2500-2800. V tom sa mi na benzine jazdi omnoho lepsie kde udrzovanie v otackach ma omnoho lepsi efekt ako na mojom traktore.commanderwar píše: už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373


- pbjun
- Test driver
- Příspěvky: 5869
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Re: Reálný výkon auta
Kazdopadne benzinovy motor by v zaberu nemel klesnout pod nejakych 2500ot jinak uz ho likvidujes...
- petulak
- Test driver
- Příspěvky: 5658
- Registrován: 06.02.2010 15:45
- Bydliště: Liberec
Re: Reálný výkon auta
Jo, jak se vždycky říkalo: " naplno proti kopci, at se ukáže."
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback
- maxo111
- Zkušený
- Příspěvky: 1039
- Registrován: 23.10.2008 18:53
- Bydliště: BB, BA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálný výkon auta
To snad niepbjun píše:Kazdopadne benzinovy motor by v zaberu nemel klesnout pod nejakych 2500ot jinak uz ho likvidujes...


Pozri do microcatu aky mas staly prevod. Ak 3.82, mas vysvetlenie pre slabe zrychlenie. Alebo to zistis aj tak ze na 3. po obmedzovac ti rucicka tacho lizne 160 km/hcommanderwar píše: Občas mam pocit že bych mohl s 1.6 lítat krapec vic, hlavne co se tyče zrychlovani.

Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010
- jack-3d
- Pokročilý
- Příspěvky: 602
- Registrován: 30.01.2010 20:37
- Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách
Re: Reálný výkon auta
S Oktávkama jsem nikdy problém neměl a to jak s předchozím FF1 1,8 benzin, tak teď s FF2 1,6 Ti-VCT.
Pokud se ti zdá, že se tvému motoru vyšší otáčky nelíbí, bude to tím, že na to není zvyklý. Musíš motor vycvičit, a jezdit kolem 3 tisíc, řadit alespoň kolem 3,5 tisíc a při předjíždění se nebát jet 5 tisíc a víc. Z počátku to bude řvát, ale po pár týdnech se mu to začne líbit. Netrap benzína na nízkých otáčkých, tím dáváš motoru víc zabrat než v super vysokých otáčkách (odrovnané motory jsou právě kvůli trápení v nízkých ot.).
Pokud jezdíš s benzínem na nízkých otáčkách kvůli spotřebě, měl sis spíš koupit diesel.
Pokud se ti zdá, že se tvému motoru vyšší otáčky nelíbí, bude to tím, že na to není zvyklý. Musíš motor vycvičit, a jezdit kolem 3 tisíc, řadit alespoň kolem 3,5 tisíc a při předjíždění se nebát jet 5 tisíc a víc. Z počátku to bude řvát, ale po pár týdnech se mu to začne líbit. Netrap benzína na nízkých otáčkých, tím dáváš motoru víc zabrat než v super vysokých otáčkách (odrovnané motory jsou právě kvůli trápení v nízkých ot.).
Pokud jezdíš s benzínem na nízkých otáčkách kvůli spotřebě, měl sis spíš koupit diesel.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW
- georgi
- Zkušený
- Příspěvky: 1285
- Registrován: 24.08.2008 11:49
- Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reálný výkon auta
Joooooooj 3500 sa ten motor este len prebudza. Pozri sem na este silnejsi Misokov byvaly - maximum mal skoro 130 koni:commanderwar píše:už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží
http://www.ford-focus.cz/forum/download ... p?id=37686
... a pri 3500 otackach ich mal cca 75. Tam sa 16v benzinak este len rozbieha. Zrejme je mlada nastavena na diesel, ktory pri 3500 zacina dochnut

FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti