1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
- smoula
- Test driver
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 21.06.2012 15:24
- Bydliště: Klecany
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Sony Vegas Video, ale je to placené
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
ja bych to zkusil podle tohoto navodu:
http://blog.ijacek007.cz/programy/jak-o ... -90-stupnu
umi to i Youtube-kdyz se to tam nahraje, tak to umi i rotovat.
http://blog.ijacek007.cz/programy/jak-o ... -90-stupnu
umi to i Youtube-kdyz se to tam nahraje, tak to umi i rotovat.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.12.2012 14:54
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Ahoj všichni...
Můj letitý problém mi vyřešili ve Fordu Renova v Rohatci.
Musím vyzdvyhnout p. Musila (šéfa mechniků) - Prostě umí!!!
Chyba - cukání vždy cca na 5 min. zhruba tak jednou za 100 km.
A dělal to klapka hned za turbem, tvářila se že je OK, sviňa, ale ta mi způsobovala problémy.
Po výměně vše OK.!!!!!!
Sorry, že se ozývám až teď.
Dotěď tomu nevěřím, že po deseti opravách se konečně se našel důvod...
Jen škoda, že kvůli tomu jsem předím vyměnil kde co... (PDF, turbo, ERG ventil...) no masakr...
Přeji hodně zdaru.
Můj letitý problém mi vyřešili ve Fordu Renova v Rohatci.
Musím vyzdvyhnout p. Musila (šéfa mechniků) - Prostě umí!!!
Chyba - cukání vždy cca na 5 min. zhruba tak jednou za 100 km.
A dělal to klapka hned za turbem, tvářila se že je OK, sviňa, ale ta mi způsobovala problémy.
Po výměně vše OK.!!!!!!
Sorry, že se ozývám až teď.
Dotěď tomu nevěřím, že po deseti opravách se konečně se našel důvod...
Jen škoda, že kvůli tomu jsem předím vyměnil kde co... (PDF, turbo, ERG ventil...) no masakr...
Přeji hodně zdaru.
- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
skoda, ze tak malo detailu. Delala to klapka jen, kdyz auto chtelo regenerovat? Tipnul bych ze jo.
U me to cukalo jen tehdy pokud slo o regeneraci a tipuji, ze klapka bypassu se otvirala a zavirala jak zbesila a od toho bylo cukani.
Informaci jak se klapka otvira nebo zavira se bohuzel neda pres ELM vycist, nenasel jsem zatim zpusob. Otazka je, je-li vada v klapce, ktera se neumi otevrit/zavrit spravne nebo je chyba jinde...
U me to cukalo jen tehdy pokud slo o regeneraci a tipuji, ze klapka bypassu se otvirala a zavirala jak zbesila a od toho bylo cukani.
Informaci jak se klapka otvira nebo zavira se bohuzel neda pres ELM vycist, nenasel jsem zatim zpusob. Otazka je, je-li vada v klapce, ktera se neumi otevrit/zavrit spravne nebo je chyba jinde...
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.11.2012 18:10
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Ahoj vsem.Mam uz 3 tydny problem s cukanim.Ve fordu mi chytraci rekli ze je to pdfkem ze ho musim nechat vymenit poslal jsem je nekam nechal si ho vykuchat a cukalo porad nechal jsem zaslepit egr cukalo znova vymenil jsem rozvody i palivak a cukalo znova neresitelny problem.Dnes jsem na doporuceni navstivil servis bosch ve Frydku Mistku tam sedli do uti vzali diagnostiku a tam pri cuknuti namerili uplny pokles tlaku paliva.Rikal ze to bude bud snimac nebo nejaka hadicka.Zitra to budou delat tak dam vedet doufam ze uz to konecne vyresim jsem z toho uz na prasky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
přečti si článek znovu a neřeš, vyměň čidlo na rampě a je to
proč všichni furt řešíte a nejdřív nečtete?
proč všichni furt řešíte a nejdřív nečtete?

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
po vymene senzoru na railu - pokud nepomuze - bych sel po regulatoru VNT turba. Je par lidi, kteri to tu vymenili a tvrdi, ze to pomohlo.
Jak se ti projevovalo cukani? bylo to houpani - pokles, narust vykonu, nebo jedno cuknuti a smytec?
diky
Edit: další věc,ktera může způsobovat cukání ,jsou klapky bypassu intercooleru. Platí ale jen pro nevykuchana auta anebo vykuchaná,u kterých nadále dochází k regeneraci (což je většina vykuchanych,tj blbě )
Jak se ti projevovalo cukani? bylo to houpani - pokles, narust vykonu, nebo jedno cuknuti a smytec?
diky
Edit: další věc,ktera může způsobovat cukání ,jsou klapky bypassu intercooleru. Platí ale jen pro nevykuchana auta anebo vykuchaná,u kterých nadále dochází k regeneraci (což je většina vykuchanych,tj blbě )
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.11.2012 18:10
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Ahoj vsem.Tak uz mam uti hotove byl to snimac tlaku na railu.Byla zjistena anomalie-ODCHYLKA TLAK.VENTILU RAILU.Pri zkousce po jeho vymene najeli 150km a ani cuk ja jsem jeste najel dalsich 100km a ani cuk.Zitra jedu do Brna tak to odzkousim i na dalnici a pak pisnu.Oprava mne vysla na 6000kc tzn.kompletni kontrola paliv.soustavy, diagnostika, promereni soustavy a snimac.Predchozi naklady za 2 tydny 30000kc a nikdo na nic neprisel vrele doporucuji BOSCH DIESEL SERVIS Karel Sobek Frydek Mistek jejich pristup k odhaleni zavady byl profesionalni.Jinak se muzete zeptat na mem cisle 773658239.Nemam s nima nic spolecneho neni to zadna reklama ale ucta k fakt profesionalnimu pristupu servisu verte ze jsem byl z toho skubani zoufalej.To skubani se projevovalo jak za studena tak za tepla vzdy pri akceleraci jak na 1, 2, 3, 4, 5 stupen tak i pri tempomatu.Neklesl mi pri tom vykon jen to proste poradne skublo i 20x behem ujetych 15km to nemluvim o dalnici to byl des a hruza.Jeste k cene toho snimace je to DELPHI a jeho cena byla primo v tom servise 1650kc.Zbytek vam muzu sdelit na uvedenemcisle pokud budete chtit.











-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.11.2012 18:10
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 04.11.2012 18:10
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Ahoj vsem.Tak dnes jsem jel trasu Havirov-Brno-Lazany a zpet 400km a uti ani skub tak celkem 700km od vymeny snimace tlaku railu proste parada.










- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
no vida, to je jedna z tech beznych pricin cukani. Well done pro servis. skoda, ze se na to prislo po tech brutal investicich.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Toto MUSI odhalit kazdy autorizovany servis pri jazdnej skuske a zbere dat za jazdy. Lenze autorizovane servisy maju mechanikov, ktori auto dokazu napichnut, vycitat zavady a zacat menit diely a to tak, ze zacnu od tych najdrahsich. Nechapem takychto ludi. Ked to auto napichnem na ELM327 a dam sledovat iba tlak paliva v raile, tak ma za jazdy cca 10 merani za sekundu a to musi stacit na odhalenie vypadku FRP. IDS by mala dokazat citat 60 - 70x za sekundu, ta to musi odhalit na 100%.
Bezny stav auta je, ze ide. A za bezneho stavu ho treba diagnostikovat - teda za jazdy.
Bezny stav auta je, ze ide. A za bezneho stavu ho treba diagnostikovat - teda za jazdy.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Nováček
- Příspěvky: 70
- Registrován: 04.02.2012 14:59
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
mě to ve fordu nezjistili, ikdyž s tím jezdili, protože zrovna v tu dobu to necukalo, čili pokud to nedělá při zkušební jízdě, tak nic nezjistí 

- vita_k
- Člen klubu
- Příspěvky: 4025
- Registrován: 05.11.2010 17:55
- Bydliště: Brno a okoli
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
v12: ma se obecne za to, ze tlak v railu se skokove menit nemuze? Mirim k tomu, ze pokud muze (je regulovan ECU), tak se neda jednoznacne ukazat jako vinik vadny senzor tlaku.
Pak dale rozvedme myslenku, co udela ECU, kdyz dostane naraz nizky udaj o tlaku v railu? privre vstriky a kvuli tomu cukani? Ja fakt nevim, ale dokazu si predstavit, ze to nemusi byt tak jednoznacne(?)
Pak dale rozvedme myslenku, co udela ECU, kdyz dostane naraz nizky udaj o tlaku v railu? privre vstriky a kvuli tomu cukani? Ja fakt nevim, ale dokazu si predstavit, ze to nemusi byt tak jednoznacne(?)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 1,6 tdci 80kW, cuká, hádá se, proč?
Zmeny tlaku su naozaj rychle, az skokove. ALE :
za normalnych okolnosti ked ides po rovine a drzis plyn, nie je dovod na skokovu zmenu tlaku paliva v raile. Ked k nej pride, urcite to auto cukne. Pokial je poloha plynu v logu konstantna, ale skokovo sa zmeni iba tlak paliva, je podla mna 5 zakladnych pricin :
- do CR cerpadla ide malo nafty - upchaty palivovy filter
- zadiera sa niektory zo vstrekov a z casu na cas ostane otvoreny pridlho, dovody nejdem rozpisovat, je ich dost
- zadiera sa CR cerpadlo, opat dovody nejdem rozpisovat
- vadny FRP senzor, kabelaz od neho k RJ atd.
- vadne cidlo polohy vacky / klukovky resp. kabelaz - RJ nedostane spravne info, z ktoreho urci okamih vstreku
Jo, a pamatam si na jedno zlobive Mondeo - blbol na nom plyn. Dosiel som na to iba nahodou. Pozeral som si log z Torque, ktory zapisuje aj pretazenia z G senzora telefonu. A vypadok tahu motora sa kryl s nadmernou akceleraciou v z-osi - inymi slovami co vytlk, to strata tahu. Problem bol vo vadnom kabli z plynoveho pedalu do RJ
za normalnych okolnosti ked ides po rovine a drzis plyn, nie je dovod na skokovu zmenu tlaku paliva v raile. Ked k nej pride, urcite to auto cukne. Pokial je poloha plynu v logu konstantna, ale skokovo sa zmeni iba tlak paliva, je podla mna 5 zakladnych pricin :
- do CR cerpadla ide malo nafty - upchaty palivovy filter
- zadiera sa niektory zo vstrekov a z casu na cas ostane otvoreny pridlho, dovody nejdem rozpisovat, je ich dost
- zadiera sa CR cerpadlo, opat dovody nejdem rozpisovat
- vadny FRP senzor, kabelaz od neho k RJ atd.
- vadne cidlo polohy vacky / klukovky resp. kabelaz - RJ nedostane spravne info, z ktoreho urci okamih vstreku
Jo, a pamatam si na jedno zlobive Mondeo - blbol na nom plyn. Dosiel som na to iba nahodou. Pozeral som si log z Torque, ktory zapisuje aj pretazenia z G senzora telefonu. A vypadok tahu motora sa kryl s nadmernou akceleraciou v z-osi - inymi slovami co vytlk, to strata tahu. Problem bol vo vadnom kabli z plynoveho pedalu do RJ

DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host