Reálný výkon auta

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 27.06.2010 11:32

ballu: no jenze esco 66kW je neco jineho nez focus 74kW - focus ma spicku vykonu v tech 6tis... Kdyz jedes na 6tis a radis tesne za tak Ti otacky spadnou akorat do vykonoveho narustu :) Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...

commanderwar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 199
Registrován: 03.01.2010 14:36

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od commanderwar » 27.06.2010 13:20

diky všem za prispevky koukam že ste se do toho hezky všichni vložili.).

jo mate pravdu s tim benzinem a otačkama....a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto potrapit

už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží :D
Ford Focus 1.6 16V, 11/2001

Uživatelský avatar
Marťas
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9172
Registrován: 13.04.2008 12:50
Bydliště: Edinburgh / Havířov

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od Marťas » 27.06.2010 13:26

commanderwar píše:...a třeti stupen pri 120 km za hodinu:))....na to mam svoje auto jeste moc rad.)...třeba časem se odvažim.)) ho takto potrapit

už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží :D
8O Nezapomen, ze nemas diesel....pro benzin jsou idealni otacky nahore :!:
Obrázek
Byl : Focus ST2 - 213kW
Byl : Freelander 2 S - 118kW
Byl : Fiesta Mk7 - 60kW
Je : Vauxhall Corsa VXR - 141kW
Je : Suzuki SV650 - 55kW
Je : BMW 520D - 128kW


...uz nic nedovolene neprodavam :P

commanderwar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 199
Registrován: 03.01.2010 14:36

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od commanderwar » 27.06.2010 13:28

nojo jenže ja mam po vymene kroužku a pbjun me tu porad strašil...že me vyleti klika :D
Ford Focus 1.6 16V, 11/2001

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 27.06.2010 14:30

Ta Ti muze vyletet aji pri vysokych i pri nizkych :D To mas fuk... Ona kdyz si usmysli tak pujde tak i tak... Kazdopadne pokud mas motor v zabehu tak bys ho mel trochu setrit...

Uživatelský avatar
ZonixX
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3165
Registrován: 14.07.2009 22:56
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ZonixX » 28.06.2010 00:46

pbjun píše:Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...
...no to bych mel velice omezene spektrum vyuzitelnych otacek, jezdit mezi 5500-6500rpm :mrgreen:
Fiesta ST180 '16 Stage 4
Honda Civic FK2 '10

ex: Honda Civic EP2 '02, Nissan 350Z '06, Ford Ka '01, Mondeo ST200

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ballu » 28.06.2010 07:22

pbjun píše:ballu: no jenze esco 66kW je neco jineho nez focus 74kW - focus ma spicku vykonu v tech 6tis... Kdyz jedes na 6tis a radis tesne za tak Ti otacky spadnou akorat do vykonoveho narustu :) Ideal je drzet to mezi nejvyssim kroutakem a nejvyssim vykone coz je mezi 4 - 6tis ot...
No právě, mě u esca ze 5500 ot. to padlo přímo do krouťáku 4200 ot.Ono taky záleží na převodovce a pneumatikách, ale to si motor sám řekne , do jakých toček ho musíš hnát pro přeřazení. Jinak souhlas. :mrgreen:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od ballu » 28.06.2010 07:27

commanderwar píše:nojo jenže ja mam po vymene kroužku a pbjun me tu porad strašil...že me vyleti klika :D
Právě je mylná domněnka, že točkama motor odrovnáš. Největší tlaky a rázy na kliku a celý mechanismus jsou v nízkých otáčkách a to samé větší pravděpodobnost trhnutí rozvoďáku. Nikomu se neroztrhl v 5000ot ale na volnoběh, při startu a debilním podřazení bez meziplynu. 8O
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od V12 » 28.06.2010 12:26

ballu :
Nie je celkom pravda, co pises. Cim vyssie otacky, tym vyssie tlaky v ojnicnych loziskach. Pretoze piesty menia smer pohybu podstatne rychlejsie, takze proti novemu smeru po prekonani HU / DU posobi daleko vacsia zotrvacna sila. Nechce sa mi sem zlozito vpisovat vzorce, ale je to tak. S tymi razmi a nepravidelnostou ale mozes mat pravdu.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
risomas
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 703
Registrován: 21.05.2008 14:14
Bydliště: BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od risomas » 28.06.2010 16:37

commanderwar píše: už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží :D
po zahriati aj ja radim na 3,5tis obcas sa zabudnem a leze to aj cez 4t. Najlepsie to vidim na kopci. Krutak je cice v maxe na 1800 ale tam su otacky tak male ze motor nema ziaden vykon. Musim to podrzat aby po preradeni neklesli pod 2500-2800. V tom sa mi na benzine jazdi omnoho lepsie kde udrzovanie v otackach ma omnoho lepsi efekt ako na mojom traktore.
Honda Shadow 130dB
toto uz len odpociva pred barakom - FoFo Combi 1,8Tddi 2003, strieborna Trend, kupene v 53t km. Teraz 98 000 km
Foto https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=96&t=10373
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
pbjun
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5869
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od pbjun » 28.06.2010 19:07

Kazdopadne benzinovy motor by v zaberu nemel klesnout pod nejakych 2500ot jinak uz ho likvidujes...

Uživatelský avatar
petulak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5658
Registrován: 06.02.2010 15:45
Bydliště: Liberec

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od petulak » 28.06.2010 19:16

Jo, jak se vždycky říkalo: " naplno proti kopci, at se ukáže."
FF-1.8-16V-ZETEC-E, SPORT-hatchback

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od maxo111 » 28.06.2010 21:31

pbjun píše:Kazdopadne benzinovy motor by v zaberu nemel klesnout pod nejakych 2500ot jinak uz ho likvidujes...
To snad nie :wink: Ja ho v meste teda likvidujem nonstop :ble2:
commanderwar píše: Občas mam pocit že bych mohl s 1.6 lítat krapec vic, hlavne co se tyče zrychlovani.
Pozri do microcatu aky mas staly prevod. Ak 3.82, mas vysvetlenie pre slabe zrychlenie. Alebo to zistis aj tak ze na 3. po obmedzovac ti rucicka tacho lizne 160 km/h :wink:
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Uživatelský avatar
jack-3d
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 602
Registrován: 30.01.2010 20:37
Bydliště: Brno / někdy Frýdlant v Čechách

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od jack-3d » 28.06.2010 22:38

S Oktávkama jsem nikdy problém neměl a to jak s předchozím FF1 1,8 benzin, tak teď s FF2 1,6 Ti-VCT.

Pokud se ti zdá, že se tvému motoru vyšší otáčky nelíbí, bude to tím, že na to není zvyklý. Musíš motor vycvičit, a jezdit kolem 3 tisíc, řadit alespoň kolem 3,5 tisíc a při předjíždění se nebát jet 5 tisíc a víc. Z počátku to bude řvát, ale po pár týdnech se mu to začne líbit. Netrap benzína na nízkých otáčkých, tím dáváš motoru víc zabrat než v super vysokých otáčkách (odrovnané motory jsou právě kvůli trápení v nízkých ot.).

Pokud jezdíš s benzínem na nízkých otáčkách kvůli spotřebě, měl sis spíš koupit diesel.
Je: Ford Mondeo Kombi MK4 1,6 118 kW
Byl: Ford Focus HB MK2 1,6 85kW
Byl: Ford Focus HB MK1 1,8 85kW

Uživatelský avatar
georgi
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1285
Registrován: 24.08.2008 11:49
Bydliště: BA (94%) / BB (4%) / RA (2%)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reálný výkon auta

Příspěvek od georgi » 28.06.2010 22:45

commanderwar píše:už ted me mlada večne tepe jaktože přeřazuji až na 3,5 tis otačkach.)...a rikam ji neboj malička..ono to auto vydrží :D
Joooooooj 3500 sa ten motor este len prebudza. Pozri sem na este silnejsi Misokov byvaly - maximum mal skoro 130 koni:

http://www.ford-focus.cz/forum/download ... p?id=37686

... a pri 3500 otackach ich mal cca 75. Tam sa 16v benzinak este len rozbieha. Zrejme je mlada nastavena na diesel, ktory pri 3500 zacina dochnut ;-).
FF II FL HB Titanium X 1.8TDCi Sea Grey, Galerka: https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=11402 - predaný :'-(

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 4 hosti